همه چیز درباره بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه
امروزه اطلاعات ابزار بسیار مهمی برای فروش و مارکتینگ بهحساب میآیند. حتی گاهی مواقع برای روانشناسی فروش و تأثیرگذاری عمیق هم نیازمند اطلاعاتی هستید تا هدف را به شما معرفی کنید و تمام جنبههای آن را بشناسید.
خب یک بانک اطلاعاتی ساختمانی میتواند این کار را برایتان انجام بدهد و هر اطلاعاتی که بخواهید را برایتان جمعآوری کرده و به دست شما برساند.
اگر شغلتان مربوط به ساختمانسازی و مصالح ساختمانی است احتمالا بهخوبی میدانید که رقابت در حوزه چقدر سخت و سنگین است. خیلی از کسبوکارهای نو قبل از اینکه بتوانند در این عرضه کاری انجام دهند، توسط کسبوکارهای بزرگتر بلعیده میشوند و دیگر راهی برای بازگشت ندارند.
اما درصورتیکه کار خود را به شکل اصولی و اساسی انجام بدهید احتمالا میتوانید در این عرصه موفق ظاهر شوید و کسبوکار خود را رونق بدهید؛ اما اجازه بدهید که در ادامه به سراغ سؤالاتی رایجی برویم که ممکن است در مورد بانک اطلاعاتی ساختمانی پرشین سازه داشته باشید. درصورتیکه تصمیم به خرید یک بانک اطلاعاتی ساختمانی دارد توصیه میکنیم که حتما ادامهی این مطلب را مطالعه کنید.
چرا بانک اطلاعاتی ساختمانی پرشین سازه را باید داشته باشیم؟
همانطور که گفتیم تصور باقی ماندن در این فضای پر از رقابت بدون داشتن یک استراتژی درست بازاریابی کار بعید و غیرممکنی به نظر میآید. بانک اطلاعاتی به شما کمک میکند تا هدف سنجی درستی داشته باشید و شناخت بهتری نسبت به مشتریان و بازار هدف خود پیدا کنید؛ بنابراین اگر در این حیطهی کاری تازهکار محسوب میشوید، هیچچیز بهتر از یک بانک اطلاعاتی نمیتواند به شما کمک کند.
بانک اطلاعاتی پرشین سازه شامل چه اطلاعاتی است؟
در واقع هر اطلاعاتی که برای فروش محصول خود نیاز داشته باشید، در اختیار شما خواهد بود. همه چیز به این بستگی دارد که در کدام یک از عرصههای ساختمانسازی مشغول به فعالیت هستید! آیا در امور مربوط به فروش آهن شغلی دارید و باید از همان مراحل اولیه از پروژه های ساختمانی تهران اطلاع داشته باشید؟ یا اینکه فروشنده در و پنجره هستید و در مراحل آخر ساخت یک پروژه ساختمانی، به اطلاعات سازندگان و پیمانکاران احتیاج دارید؟! این نکات بستگی به خود شما دارد اما درهرصورت، یک بانک اطلاعاتی شامل موارد زیر خواهد بود:
شماره تلفن پیمانکاران و سازندگان: تصور کنید که به این اطلاعات مهم دست پیدا کنید. بهاینترتیب قادر خواهید بود بدون اینکه زحمت زیادی بکشید، محصولات خود را برای خریداران بهصورت مستقیم تبلیغ کنید. به خاطر داشته باشید که اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی پرشین سازه بهشدت دقیق هستند و درصد خطای بسیار پایینی دارند. با استفاده از داشتن یک دیتابیس کامل از شماره تلفنهای پیمانکاران ساختمانی میتوانید یک اس ام اس مارکتینگ درست و حسابی داشته باشید و فروش محصول خود را تضمین کنید.
خیلی از افراد زمانی که تصمیم به تبلیغ پیامکی میگیرند، به یک دیتابیس نادرست مراجعه میکنند و بهاینترتیب پیامکهای تبلیغاتیشان به تمام اقشار جامعه فرستاده میشود درحالیکه جامعه هدف آنها، یک بازار شخصی و کوچکتر است. با استفاده از یک بانک اطلاعاتی جامع ساختمانی و البته شماره تماس آنها میتوانید اطمینان داشته باشید که تبلیغات شما مستقیما به دست کسانی که لازم است، خواهد رسید.
متراژ پروژههای ساختمانی: یکی از اصلیترین نکاتی که باید در مورد یک سازه بدانید این است که چه متراژی دارد. آن وقت میتوانید بهدرستی درصد سود خود را از فروش محصولتان محاسبه کنید و به شکل دقیقتری برای فروش برنامهریزی داشته باشید. بانک اطلاعاتی پرشین سازه چنین اطلاعاتی را در اختیارتان خواهد گذاشت. بهاینترتیب شما خواهید دانست که متراژ ساختمان چگونه است.
فرض را بر این بگیرید که بهعنوان یک فروشنده آجر و سیمان، میخواهید یکی از پروژههای نیمهتمام تهران را هدف قرار داده و محصول خود را به آنها بفروشید. بهاینترتیب شما باید دقیقا بدانید که متراژ کلی سازه چقدر است.
هر واحد نیازمند چه مقدار آجر است (میتوانید از فرمولهای محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع استفاده کنید)، دیوارچینی کلی سازه، بهصورت چند آجره انجام میشود و ...
با در اختیار داشتن این اطلاعات میتوانید برنامهریزی درستی داشته باشید و بهاینترتیب محاسبه کنید که آیا مارکتینگ برای آن سازه بهصرفه است یا خیر!
بدون داشتن اطلاعات بعید است که بتوانید تخمین درستی نسبت به سود و ضرر خود داشته باشید. اگر بدانید که یک سازه چه متراژی دارد میتوانید چانهزنی درستی به هنگام فروش محصولات خود داشته باشید و بهاینترتیب سود بیشتری دریافت کنید.
مرحله ساخت پروژه: یکی از مهمترین اطلاعاتی که در مورد هر ساختمانی باید پیدا کنید این است که اساسا در چه مرحلهای از ساخت قرار گرفتهاند. به این ترتیب میتوانید که استراتژی درستتری در فروش محصولات خود داشته باشید.
بهعنوان مثال اگر فروشنده مصالح ساختمانی هستید و میخواهید با یکی از همین پیمانکاران تماس بگیرید و قیمت سیمان خود را به او اعلام کنید، باید قبل از هر چیزی بررسی کنید که روند ساخت پروژهی مورد نظرتان در چه مرحلهای است! آیا اساسا به سیمان احتیاج دارند یا اینکه از آن مرحله گذر کردهاند؟
با داشتن اطلاعات در مورد روند ساخت پروژه میتوانید از صرف وقت و انرژی بدون حاصل جلوگیری کنید و به سراغ کسانی بروید که واقعا به خرید محصولات شما نیاز دارند.
نوع کاربری سازه: یکی دیگر از مهمترین اطلاعاتی که لازم است بدانید، نوع کاربری سازه است. گاهی مواقع ممکن است که شما فروشندهی مصالح یا ابزارهایی باشید که فقط به درد ساختمانهای اداری یا تجاری یا مسکونی و ...میخورد. بهاینترتیب میتوانید با در اختیار داشتن این اطلاعات استراتژی بهتری داشته باشید.
البته گاهی مواقع برخی از افراد میگویند که چنین اطلاعاتی روی تابلوی کوچکی که جلوی ساختمانها میگذارند، نوشته میشود. پس چه نیازی به داشتن یک بانک اطلاعاتی است؟!
پاسخ این سؤال بهشدت واضح به نظر میآید. مسئله این است که گشتن به دنبال هر سازهای در شهر بزرگی مثل تهران و نوشتن اطلاعات این ساختمانهای نیمهکاره، کاری بهشدت وقتگیر و سخت است؛ اما با یک بانک اطلاعاتی، از همان دفتر کار خودتان میتوانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و دیگر نیازی به جستجوهای بیحاصل و وقتگیر نیست.
آدرس دقیق محل پروژه: یکی دیگر از اطلاعاتی که در بانک اطلاعاتی میتواند خیلی به کارتان بیاید، اطلاعات مربوط به آدرس سازه است. بهاینترتیب میتوانید برای بازاریابی حضوری نیز برنامهریزی کنید.
گاهی مواقع لازم است که شما صرفا در منطقه و محل قرارگیری کسبوکار خود، بازاریابی کنید. بهاینترتیب میتوانید بهسادگی پروژههای ساختمانی محل کار خود را پیدا کرده و محصولات خودتان را برایشان بازاریابی کنید.
لازم به گفتن نیست که چنین کاری تا چه حدی از صرف هزینه و انرژی اضافه جلوگیری خواهد کرد.
بانک اطلاعاتی پرشین سازه چگونه است؟
خب حالا که با اطلاعاتی که با خریداری بانک اطلاعاتی پرشین سازه به دست میآورید آشنا شدید، باید به شما بگوییم که این بانک اطلاعاتی چگونه کار میکند و به چه صورت است.
برخلاف بانکهای اطلاعاتی دیگر که مجموعهای بیربط و غالبا با درصد خطای بالا هستند، بانک اطلاعاتی پرشین سازه یک پنل حسابشده و دقیق است که با امکانات زیادی برای شما فراهم خواهد کرد.
اولین و مهمترین نکته در مورد بانک اطلاعاتی پرشین سازه این است که میتوانید فیلترگذاری داشته باشید. بهعنوان مثال میتوانید بر اساس منطقهای که نیازمند بازاریابی در آن هستید، فیلترگذاری داشته باشید و بهاینترتیب تنها پروژههایی به شما نمایش داده میشوند که در منطقه مورد نظر هستند.
میتوانید این فیلترها را بر اساس متراژ، مرحلهی ساخت یا ...تعیین کنید.
همه چیز در این پنل واضح و روشن است و بهسادگی میتوانید از آن استفاده کنید. بعد از پیدا کردن مشتریان بالقوهی خود میتوانید بهطور خودکار، پیامک تبلیغاتی خود را با استفاده از پنل ارسال کنید. به این ترتیب نیازمند کار اضافهتری نخواهید بود.
درصورتیکه پیامک به مشتریان نرسید، هزینهی ارسال پیامکهای غیر موفق، عودت داده میشود. این حجم از امکانات و شرایط را در کمتر بانک اطلاعاتی میتوانید پیدا کنید.
آیا اطلاعات بانک اطلاعاتی پرشین سازه موثق هستند؟
بهجرئت میگوییم که یکی از بهترین و بهروزترین بانکهای اطلاعات ساختمانی را در اختیار داریم. این بانک اطلاعاتی بهطور مداوم آپدیت و بهروزرسانی میشود تا اطلاعات آن دقیقتر و درستتر شوند؛ بنابراین از هر شماره تماسی که در آن وجود دارد، میتوانید بهعنوان یک مشتری بالقوه استفاده کنید.
این اطلاعات با زحمت و تلاش زیادی به دست آمده است و بیشترین میزان حساسیت در گردآوری آن اعمال شده است.
چه تعداد پروژههای ساختمانی در بانک اطلاعاتی پرشین سازه وجود دارد؟
اجازه بدهید این نکته را بازگو کنیم که یکی از مهمترین قوانین ما در پرشین سازه، جمعآوری اطلاعاتی است که درست، دقیق و حسابشده باشند. متأسفانه اطلاعات غلط زیادی در برخی از بانکهای اطلاعاتی ساختمانی وجود دارد که باعث عدم اطمینان خیلی از خریداران شده است.
اما به شما اطمینان میدهیم که تمام اطلاعاتی که در این بانک اطلاعاتی وجود دارد، حکایت از یک تحقیق جامع و کامل است و اطلاعات درستی را در اختیار شما قرار میدهد. بهعنوان مثال یکی از رایجترین کارهایی که بانکهای اطلاعاتی دیگر انجام میدهند این است که یک پروژهی ساختمانی را به شیوههای مختلف آدرسدهی میکنند تا بهاینترتیب صرفاً آمار پروژههای خود را بالا ببرند.
شاید تعداد پروژههای ساختمانی معرفیشده در این بانک اطلاعاتی کمتر از بانکهای اطلاعاتی بیاعتبار باشد، اما میتوانید اطمینان حاصل کنید که تکبهتک جزئیات در آن درست و صحیح هستند.
با تمام این وجود، روزانه بیش از ۵۰ پروژه ساختمانی به این مجموعهی بینظیر اضافه میشود تا بتوانید مشتریان خود را گستردهتر کنید.
از همه مهمتر، پرشین سازه عمری ۱۴ ساله دارد و یکی از قدیمیترین مجموعههایی است که در زمینهی جمعآوری اطلاعات ساختمانی فعالیت داشته است.
بهاینترتیب میتوانید نسبت به صحت اطلاعات آن اطمینان داشته باشید.
بانک اطلاعات پرشین سازه، برای هر پروژهای، تصاویری از آن را نیز منتشر خواهد کرد تا بهاینترتیب اطلاعات کاملتری در اختیار داشته باشید.
این اطلاعات میتوانند ارزش بسیار بالایی داشته باشند اما شما با صرف هزینهای بسیار پایین، میتوانید تمام این اطلاعات را در کامپیوتر یا موبایل خود داشته باشید.
با استفاده از یک بانک اطلاعاتی درستوحسابی میتوانید هر آنچه میخواهید در مورد مشتریان خود بدانید، به دست آورید. فرقی نمیکند که شما فروشندهی مصالح ساختمانی هستید و میخواهید مثلاً قیمت لحظهای سنگ را در اختیار مشتریان خود قرار بدهید یا اینکه کسبوکارتان در زمینهی فروش در و پنجره است، بههرحال میتوانید از بانک اطلاعاتی پرشین سازه بهترین استفادهی ممکن را داشته باشید.