جذاب‌ترین برندهای لپ تاپ، مانیتور و ساعت هوشمند با بهترین قیمت در مقداد آی تی

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فناوری‌هایی که در ساخت ساعت هوشمند، لپ تاپ و مانیتور استفاده می‌شود، روزبه‌روز پیشرفته‌تر می‌شوند؛ فناوری‌هایی که زندگی را برای ما ساده‌تر و دل‌چسب‌تر می‌کنند.
تبلیغات

امروزه، همه‌ی کارهای ما وابسته به اپلیکیشن‌ها و فناوری‌های پیشرفته‌ای است که در ساخت سخت‌افزارهایی مثل لپ تاپ، مانیتور، تبلت، ساعت هوشمند، گوشی و ... به کار می‌روند. برندهای مختلفی در دنیا، این محصولات سخت‌افزاری را تولید می‌کنند؛ هر برند نقاط ضعف و قوت خودش را دارد و شاید انتخاب یک برند به‌عنوان بهترین برند لپ تاپ، بهترین برند گوشی، بهترین برند ساعت هوشمند یا بهترین برند در ساخت هر محصول فناورانه‌ی دیگری، کار هوشمندانه‌ای نباشد.

بااین‌حال، می‌توانیم بگوییم که هر برند چه نقاط قوتی دارد و در اینجا می‌خواهیم هیجان‌انگیزترین برندهای تولیدکننده‌ی ساعت هوشمند، لپ تاپ و مانیتور را به شما معرفی کنیم. این برندها، هرساله با ارائه‌ی محصولات جالب و فناوری‌های جدید همه را شگفت‌زده می‌کنند. البته، معمولا قیمت‌های محصولات پرچم‌داری که در آن‌ها از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز، استفاده می‌شود، بسیار بالا است. بااین‌حال، بعضی از فروشگاه‌ها مثل مقداد آی‌تی، این محصولات را با قیمت مناسب و حتی به‌صورت قسطی عرضه می‌نمایند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ را از ریزر بخواهید

برند ریزر قیمت بالایی ندارد ولی از زمان تأسیسش در سال ۲۰۰۵، انقلابی در دنیای بازی‌های کامپیوتری ایجاد کرده است. امروزه، ریزر را به‌عنوان اپل دنیای گیمینگ می‌شناسند. این برند، لپ‌تاپ‌های زیادی وارد بازار نمی‌کند ولی آن‌هایی که معرفی می‌کند، همگی، فروشی عالی دارند. لپ تاپ ریزر به گرافیک بالا و عملکرد عالی در اجرای گیم‌های سنگین معروف است. البته، قدرت پردازشی بسیار بالای لپ‌تاپ‌های این برند، قیمت آن‌ها را خیلی بالا برده است.

چه انتظاری از یک لپ تاپ پرچم‌دار مناسب برای گیمینگ دارید؟ بدنه‌ی فلزی؟ نور RGB پس‌زمینه‌ی کیبورد؟ صفحه‌نمایش دارای رزولوشن بالا؟ عملکرد قوی پردازنده‌ی گرافیکی و پردازنده‌ی مرکزی؟ رم بسیار پرظرفیت؟ همه‌ی این‌ها را می‌توانید در هر لپ تاپ ریزر، با هم دیگر ببینید.

یکی از چیزهایی که باعث می‌شود عاشقان فناوری و گیمرها، هرساله منتظر رونمایی از جدیدترین لپ تاپ ریزر باشند، خلاقیت بسیار زیاد در محصولات است و هر لپ تاپ این برند، با یک ویژگی خلاقانه و هیجان‌انگیز وارد بازار می‌شود.

لپ‌تاپ‌های ریزر، چه آن‌هایی که مخصوص گیمینگ و چه آن‌هایی که برای کارهای روزمره ساخته می‌شوند، بسیار منحصر‌به‌فرد هستند. ویژگی بی‌همتای این لپ‌تاپ‌ها، گرافیک و صفحه‌نمایش بی‌نظیر آن‌ها است که از جدیدترین فناوری‌ها در ساختشان استفاده شده است.

به‌علاوه، ریزر دارای یک انجمن پشتیبانی بسیار گسترده برای تعامل با کاربران است. گذشته از آن، درصورتی‌که در استفاده از لپ تاپ ریزر با مشکل مهمی مواجه شوید، از طریق کانال‌های آنلاین، تلفن و ایمیل می‌توانید با تکنسین‌های ریزر صحبت کنید و از آن‌ها کمک بگیرید.

شاید بتوان گفت که تنها نقطه‌ضعف لپ تاپ ریزر، قیمت بسیار بالای آن است. البته بعضی از فروشگاه‌ها، مثل مقداد آی‌تی، لپ‌تاپ‌های ریزر را به‌صورت قسطی به فروش می‌رسانند تا همه‌ی گیمرها بتوانند آن‌ها را بخرند.

برای مشاهده و خرید لپ تاپ روی لینک زیر کلیک کنید

مقداد آی تی

اپل؛ سازنده‌ی اسمارت‌واچ‌های پیشرفته و خلاقانه

اسمارت واچ‌های کمپانی آمریکایی اپل نیز همانند دیگر محصولاتش، کیفیت بسیار بالایی دارند، خلاقانه طراحی می‌شوند و از فناوری‌های جدید روز، برخوردار هستند. ساعت هوشمند اپل، اسمارت واچ نام دارد. طراحی چهارضلعی و ساده‌ی اسمارت واچ شاید خیلی خلاقانه به نظر نرسد ولی هر اپل واچ، همانند یک کامپیوتر پیشرفته با قابلیت‌های خلاقانه است.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که هر ساعت هوشمند باید داشته باشد، قابلیت‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام مثل سنجش پارامترهای فیزیولوژیک و مسافت و سرعت دویدن یا شنا کردن است. همه‌ی اپل واچ‌ها، دارای GPS-های بسیار دقیقی هستند و حتی بعضی از آن‌ها می‌توانند غلظت اکسیژن خون را نیز بسنجند. به‌علاوه، این اسمارت واچ‌ها، اپلیکیشن‌های متعددی برای برنامه‌ریزی لایف استایل مثل برنامه‌ریزی ورزشی و خواب دارند.

هر ساعت هوشمند اپل که وارد بازار می‌شود، یک قابلیت منحصر‌به‌فرد دارد که در هیچ اسمارت واچ دیگری دیده نمی‌شود و به همین دلیل، علاقه‌مندان به اسمارت واچ، هرساله مشتاقانه منتظر جدیدترین اپل واچ هستند.

البته برای استفاده از تمامی قابلیت‌های اپل واچ، باید یک گوشی آیفون هم داشته باشید ولی داشتن یک اکوسیستم، همیشه به معنی محدودیت نیست و در بسیاری از موارد، اکوسیستم با ایجاد یک ارتباط پیوسته بین اسمارت واچ، گوشی، تبلت و لپ تاپ، زندگی را برای شما بسیار لذت‌بخش می‌کند.

ناگفته پیدا است که برای خرید ساعت هوشمند اپل باید پول زیادی بپردازید. اگر پرداخت این مقدار پول برای شما دشوار است ولی علاقه‌ی زیادی به داشتن یک اپل واچ دارید، امکان خرید قسطی اپل واچ در فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی وجود دارد.

برای مشاهده و خرید ساعت‌ هوشمند کلیک کنید.

مقداد آی تی

سامسونگ؛ ارائه‌دهنده‌ی فناوری‌های جدید مانیتور

خیلی از مردم، حتی کسانی که خوره‌ی فناوری نیستند، می‌دانند گوشی‌های سامسونگ، صفحه‌نمایش‌های بسیار خوبی دارند؛ اما توانایی سامسونگ در ساخت صفحه‌نمایش‌های خلاقانه و پیشرفته، محدود به حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند نیست؛ این برند سال‌ها است که فناوری‌های جدید مانیتور را به دنیا معرفی می‌کند.

شرکت کره‌ای سامسونگ، سابقه‌ای بسیار طولانی در ساخت دستگاه‌های الکترونیکی دارد و هر جا که صحبت از پیشرفت در فناوری مانیتور است، نام سامسونگ به گوش می‌رسد.

سامسونگ شاید بادوام‌ترین و سریع‌ترین مانیتورها را وارد بازار نکند اما با طراحی‌های خلاقانه‌اش مثل مانیتورهای منحنی و اولتراواید، نام خود را در میان برندهای مطرح تولیدکننده‌ی مانیتور جای داده است.

اخیر سامسونگ مانیتورهای هوشمند وارد بازار کرده است که قابلیت‌های اتصالی متعددی دارند و به‌راحتی به گوشی یا لپ تاپ شما وصل می‌شوند تا کارهای روزانه را برای شما راحت‌تر کنند. این مانیتورها به کمک دستیار صوتی، فرمان‌های شما را اجرا می‌کنند.

شاید سامسونگ یک سازنده‌ی مطرح در حوزه‌ی ساخت مانیتور گیمینگ نباشید، اما مانیتورهایش، کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند و فوق‌العاده نازک و زیبا هستند. اگر نگران طول عمر پایین مانیتور سامسونگ هستید، حتما در هنگام خرید، به گارانتی توجه داشته باشید. فروشگاه مقداد آی‌تی، مانیتور سامسونگ را با گارانتی معتبر عرضه می‌کند.

برای مشاهده و خرید مانیتور همراه با لیست قیمت کلیک کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با هیجان‌انگیزترین برندها در حوزه‌ی فناوری آشنا کردیم. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ منحصر‌به‌فرد با فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های منحصر‌به‌فرد هستید، منتظر آخرین لپ تاپ ریزر باشید. در حوزه‌ی ساعت هوشمند، کمتر برندی از نظر خلاقیت و قابلیت‌های فناورانه، به پای اپل واچ می‌رسد و اگر مانیتوری زیبا و بسیار پیشرفته با قابلیت‌های به‌روز و مدرن می‌خواهید، سامسونگ همیشه شما را شگفت‌زده می‌کند.

البته خرید یک لپ تاپ، مانیتور یا ساعت هوشمند از این برندها، نیازمند این است که پول نسبتا زیادی بپردازید یا اینکه می‌توانید آن‌ها را به‌صورت قسطی و با گارانتی معتبر از فروشگاه مقداد آی‌تی بخرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات