پرواز ترکیش استانبول تهران- علی بابا

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آژانس علی بابا
سفر به شهرهای ترکیه، به‌خصوص استانبول واقعاً جذاب است.
تبلیغات

اگر برای سفر استانبول برنامه‌ریزی کاملی کرده و بودجه مناسبی کنار گذاشته باشید، حتماً سفری دل‌انگیز و پرخاطره را برای خود و خانواده ثبت خواهید کرد. البته روند سفر به دقت در جزئیات آن مانند انتخاب هتل مناسب، خرید بلیط استانبول به تهران با قیمت و کیفیت مناسب، گزینش رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه و... نیاز دارد.

درعین‌حال، پیدا‌کردن ایرلاینی که امنیت در پرواز و کیفیت در خدمات‌رسانی به مسافران را داشته باشد و هنگام خرید بلیط استانبول به تهران خدمات متفاوتی به مسافران ارائه دهد، اهمیت بسیار زیادی دارد. نمی‌توان انکار کرد که یکی از بخش‌های مهم در هر سفری، مسیر رفت‌وبرگشت آن است. ثبت خاطرات خوش در مسیر می‌تواند تمام سفر را جذاب کند.

در‌حال‌حاضر، ایرلاین‌های مختلفی در کشور ترکیه و درزمینه حمل‌ونقل مسافران فعالیت می‌کنند؛ اما شاید بتوان گفت که ترکیش ایرلاین بهترین گزینه در بین تمام ایرلاین‌های این کشور است و محبوبیت زیادی بین مسافران دارد. در‌ادامه، قصد داریم برخی از ویژگی‌های این ایرلاین و پرواز ترکیش استانبول تهران را بررسی کنیم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

تاریخچه فعالیت ایرلاین ترکیش

این شرکت هواپیمایی محبوب ترکیه‌ای در سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. روند کاری این شرکت در مسیر مدرن سازی ناوگان هواپیمایی ترکیه بود و به‌دلیل انجام فعالیت‌های مناسب و منحصربه‌فرد خود، بعد از مدت کوتاهی توانست چند جایزه متعدد دریافت کند. روند کاری این ایرلاین تا جایی پیش رفت که به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد و در سال ۲۰۱۵، شایسته دریافت عنوانی با نام «بهترین شرکت هواپیمایی اروپا» شد. همچنین، این شرکت توانست عنوان چهارمین ایرلاین برتر در دنیا را به‌دست بیاورد.

در‌حال‌حاضر، این شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای در طول روز به ۳۰۰ مقصد مختلف جهان در قاره‌های اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات‌ متحده پرواز دارد. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران از این ایرلاین و خدمات منحصربه‌فرد آن استفاده کنید. درعین‌حال و به‌دلیل اینکه گردشگران زیادی دوست دارند با خرید بلیط تهران استانبول به این شهر توریستی زیبا در ترکیه سفر کنند، همکاری خوبی بین شرکت هواپیمایی ترکیش و ایران صورت گرفته است.

امکانات و خدمات ترکیش ایرلاین چیست؟

آژانس علی بابا

این شرکت هواپیمایی به‌دلیل برخورداری از چند ویژگی جذاب در کانون توجه قرار گرفته است. اولین دلیل ارائه امکانات و خدمات مناسب به مسافران است. علاوه‌براین، هواپیماهای مدرن و مجهزی برای حمل مسافران در نظر گرفته است و مسافران می‌توانند امنیت پرواز رضایت‌بخشی را در‌کنار طعم خوشایند تمام غذاهای این ایرلاین تجربه کنند.

ویژگی جالب دیگری که در این ایرلاین به آن دقت شده، منو غذاهای آن است. این شرکت هواپیمایی انواع غذاهای سنتی ترکیه‌ای و بین‌المللی را با کیفیت مطلوب طبخ می‌کند و به مسافران ارائه می‌دهد. ناگفته نماند غذاهای سنتی آن از غذاهای دوران عثمانی الهام گرفته‌ است تا بتوانید امکانات مدرن و همراه با فناوری‌های روز را با غذاهایی سنتی و نوستالژیک هم‌زمان تجربه کنید. به‌عبارت‌دیگر، در پرواز با ایرلاین ترکیش می‌توانید در مدرن‌ترین هواپیماها به دل تاریخ سفر کنید و در شهر تاریخی و زیبای استانبول پیاده شوید.

محبوبیت این ایرلاین را فقط مسافران ایرانی تأیید نکرده‌اند؛ بلکه بسیاری از مجلات تخصصی در‌زمینه شرکت‌های هواپیمایی و مجلات گردشگری، بعد از بررسی کیفیت پرواز شرکت ترکیش ایرلاینز، آن را در رده بهترین شرکت‌های هواپیمایی جهان جای دادند. به‌همین‌دلیل، اگر شما هم برای خرید بلیط تهران استانبول و ایرلاین مناسب هنوز تردید دارید، با این توضیح می‌توانید به‌سراغ ترکیش ایرلاینز بروید و خودتان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید.

انواع کلاس‌های پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش

یکی دیگر از جذابیت‌های شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، برخورداری از چند نوع کلاس پروازی متفاوت است. تنوع در انتخاب سفر با قیمت و شرایط متفاوت این امکان را برای تمامی مسافران فراهم می‌کند که با‌توجه‌به سلیقه و بودجه خود، صندلی و نوع پرواز را انتخاب کنند.

به‌طورکلی، این شرکت هوایی دو نوع کلاس پروازی بیزینس کلاس و پرواز اکونومی دارد. در پرواز بیزینس کلاس که قیمت گران‌تری دارد، به‌راحتی می‌توانید سفری آرام همراه با فضای کافی و مناسب را تجربه کنید. پرواز بیزینس کلاس این شرکت گزینه مناسبی برای مسافرانی محسوب می‌شود که در طول سفر به فضایی آرام نیاز دارند. بنابراین، می‌توان گفت در بیشتر مواقع این کلاس پروازی مناسب تجّاری است که به استانبول و ترکیه زیاد تردد می‌کنند و دوست دارند در طول سفر آرامش کاملی تجربه کنند.

آژانس علی بابا

مسافران با خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران در این مدل پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش می‌توانند از خدمات جذابی مانند صندلی‌های بزرگ با فضای کافی و همراه با ماساژور استفاده کنند. علاوه‌براین، تمام صندلی‌ها قابلیت تختخواب‌شو دارند و چراغ مطالعه اختصاصی برای هر صندلی تعبیه شده است.

کلاس پروازی دیگر در این ایرلاین، پرواز اکونومی است که قیمت به‌صرفه و ارزان‌تری دارد. البته قیمت مناسب و ارزان این کلاس پروازی به‌معنای خدمات‌دهی بی‌کیفیت نیست. شما می‌توانید برای سفری آرام و خاطره‌انگیز این کلاس پروازی را انتخاب کنید و درکنار قیمت مناسب آن از امکانات جذابی برخوردار شوید. در این پرواز، صندلی‌ها این امکان را دارند که ۱۸ سانتی‌متر به عقب کشیده شوند تا بتوانید به‌خوبی استراحت کنید.

همچنین، منو غذاهای این کلاس پروازی پر از غذاهای خوش‌مزه و با‌کیفیت است. درعین‌حال، منویی از موسیقی‌هایی متنوع در‌اختیارتان قرار می‌گیرد تا بر‌اساس سلیقه و علاقه‌ خود، فایل صوتی دلخواهتان را گوش کنید و از مسیر پرواز لذت ببرید. این کلاس پروازی به‌دلیل قیمت ارزان خود، گزینه ایدئالی برای سفر خانوادگی به استانبول محسوب می‌شود و خاطرات خوشی را برای شما ثبت می‌کنند.

درپایان، باید بگوییم که ترکیش ایرلاین در‌حال‌حاضر یکی از برترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان است که کیفیت در ارائه خدمات در آن حرف اول را می‌زند. اگر شما هم قصد دارید به استانبول سفر کنید، می‌توانید از امکانات این ایرلاین بهره ببرید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات