بوی گل، حس خوب خرید آنلاین انواع گل طبیعی

سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بوی گل، تجربه متفاوت خرید گل از گل آراهای حرفه ای و آموزش دیده در اروپا و ایران است.
تبلیغات

گل فروشی آنلاین بوی گل با بهره گیری از گل آرا های آموزش دیده در اروپا ، تجربه ای متفاوت از خرید آنلاین گل را برای شما به ارمغان می آورد . بوی گل به عنوان بزرگترین آموزشگاه گل آرایی در کشور عزیزمان ایران ، در گام دوم توسعه خویش ، از بزرگترین گل فروشی آنلاین در کشور رونمایی کرد . شما می توانید از طریق گل فروشی آنلاین بوی گل و شعبات آن در شهرستان ها ، گل مورد علاقه خود را در هر استانی که هستید ، به راحتی تهیه کنید .

کپی لینک

بوی گل ، حس خوب خرید گل !

لحظاتی تا شروع رویداد خاصی که همیشه برای آن بی تابی می کردید نمانده که " ای واااااییییی .... گل نگرفتیم ... " جمله ای که همیشه و بار ها در لحظاتی که عجله داشتید شما را شوکه کرده است . چاره کار چیست ؟ بوی گل با ارسال سریع و زیر 4 ساعت مشکل شما را حل کرده است ! گل آرا های ما آماده هستند تا هر سفارشی را در دقیقه نود به بهترین شکل ممکن برای شما آماده کنند . کافی است دست به کار شوید . همین حالا وارد صفحه اینستاگرام یا وب سایت بوی گل شوید و سفارش آنلاین گل خود را ثبت کنید .

کپی لینک

بی وقت به مانند گل ها

تصور کنید بی مناسبت گلی بزرگ پر از عشق و محبت را برای مادر عزیزتان ارسال می کنید . چه حس و حال قشنگی ، چه حس خوبی ... به خصوص اگر از جنس بوی گل باشد ! چرا باید این حس خوب را از عزیزترین افراد زندگیمان دریغ کنیم ؟ بی مناسبت ترین دسته گل زندگی خودتان را می توانید از بوی گل سفارش دهید . گلی سرشار از عشق و لطافت که می تواند شکوفه های قلب عزیزترین فرد زندگی شما را شکوفا کند.

کپی لینک

عشق ورزیدن، هنر گل های ما

رقص گل ها را تا به حال دیده اید . رقصی تکان دهنده در نوازش باد که با ذرات باران زیباتر می شود . حس خوب به معنای واقعی کلمه .... حال اجازه دهید ما نیز شما را در این حس خوب شریک کنیم . تصور کنید زمانی را که در یک قرار عاشقانه در زیر باران می روید . چه چیز می تواند مخاطب خاص شما را هیجان زده کند ؟ برای رقم زدن این لحظه فقط چند کلیک فاصله دارید ! انتخاب یک پکیج عاشقانه از محصولات بوی گل که برای قرار های عاشقانه طراحی شده است . دسته گل های خاص و غول پیکر که دل هر شخصی را می رباید .

کپی لینک

فروش انواع حس خوب به سلیقه شما !

تا به حال فروش حس خوب به گوش شما خورده ؟! بوی گل مرکز فروش حس و حال خوب برای آدم های عزیز زندگی ما است . بی مناسبت یا با مناسبت ! تفاوتی ندارد . قملرو حس خوب ما همیشه آماده دریافت سفارشات شما است . سفارشاتی از عمق احساسات و علاقه شما ، کافی است کار را به کاردان بسپارید . بوی گل با داشتن بیش از 350 گل آرا حرفه ای آمادگی دریافت انواع سفارشات را دارد . کافی است ما را در عشق ورزیدن های خود شریک کنید . ما پاسخ عشق شما را با عشق بی انتها خواهیم داد . عشقی از جنس گل ها

کپی لینک

سفارش گل مرغوب و با کیفیت

اجازه دهید کمی شما را متخصص گل کنیم ! تا به حال فکر کرده اید چطور می توان گل مرغوب را از نامرغوب تشخیص داد ؟ شاید از نظر شما ظاهر گل ها نشان دهنده مرغوبیت گل ها است . اشتباه نکنید . گزینه آخر ما ظاهر گل ها است . برای خرید گل های با کیفیت ابتدا می بایست به برگ ساقه ها دقت کنید . آن ها با جون و دل با شما صحبت می کنند . هر چقدر برگ های چسبیده به ساقه گل ها تازه تر و با طراوت بیشتری باشد . یعنی گل ها مرغوب تر و تازه تر است . اگر به دنبال گل های تازه با طراوت هستید . بوی گل انتخابی شایسته است

کپی لینک

چرا از بوی گل ، ارسال گل داشته باشیم ؟

بوی گل هر ماه 6 محصول خاص را ابداع و خلق می کند . ما به شما قول می دهیم و این را تضمین می کنیم که با نهایت ظرافت و حوصله محصول شما را خلق می کنیم . خلاقیت هنر ما است . خلاقیت را از ماه بخواهید . ما با جلسات طوفان فکر در کنار هنرمندانمان ، محصولاتی را برای هر شرایطی خلق کرده ایم . شاید قضاوت اولیه شما از این متن اغراق باشد . ولی زمانی که از محصولات خاص ما دیدن کنید . متوجه می شوید که در الفاظ ما ، عمل حرف اول را می زند . اگر به دنبال حس خوب و متفاوت هستی . یکبار بوی گل را امتحان کنید .

کپی لینک

هر ماه ۶ محصول خاص و متفاوت

برگ برنده بوی گل ابداع محصولاتی خاص است که با ظرافت طراحی شده اند . محصولاتی از جنس گل و خلاقیت که می تواند شما را به وجد آورد . گاهی با حداقل هزینه می توان بهترین هدیه را آماده کرد . ما با بهره گیری از خلاقیت و هوش و ذکاوت خود ، گل هایی باب هر نیاز شما آماده کردیم . برای مشاهده محصولانه ماهانه بوی گل حتما صفحه گل گل فروشی آنلاین بوی گل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید .

کپی لینک

تاج گل های خلاقانه

در گذشته هر چقدر تاج گل ها طبقات بیشتری داشتند . با شکوه تر به نظر می رسیدند . اما در گل آرایی مدرن دیگر طبقات نمایش شکوه نیست . بلکه طراحی خاص و مدرن است که بر طبقات غلبه کرده است . ما در مجموعه بوی گل تاج گل هایی خاص و متفاوت برای شما تدارک دیده ایم . تاج گل هایی با قیمت مناسب و طراحی خاص که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند . البته لازم است بدانید که نام درست پایه گل است . اما به اشتباه در ترجمه به تاج گل شهرت یافته است .

کپی لینک

شباهت 90 درصدی ، رکن خرید اینترنتی گل

در مجموعه بوی گل تمامی گل ها با شباهت 90 درصدی برای شما ارسال خواهد شد. طبیعتا شباهت 100 درصدی در هنر گل آرایی غیرممکن است . زیرا گل آرایی هنری است که گل ها و متریال های آن به صورت محدود خریداری می شود . ضمنا بعضی از گل ها ممکن است در بعضی از فصل ها موجود نباشد . بنابر این طبیعی است که گاهی سفارشات بالا و پایین شود . اما ما ضمات 90 درصد شباهت را به همه مشتریان عزیز بوی گل خواهیم داد .

کپی لینک

طراوت و تازگی با خرید گل از بوی گل تجربه کنید

بوی گل با تهیه گل های شاخه بریده خویش از گلخانه های واقع در پاکدشت ، ورامین و محلات بهترین گل ها را برای شما تهیه خواهد کرد . ما با داشتن قرارداد با بهترین گلخانه های داخل تهران و اطراف تهران ، گل هایی با کیفیت را برای شما ارسال خواهیم کرد . گل های بوی گل در بسته بندی ویژه و به صورت کاملا استاندارد برای مشتریان ارسال می شود . کافی است یکبار از گل های شاخه بریده ما تهیه کنید تا متوجه تفاوت آن با سایر گل ها شوید .

کپی لینک

راه های ارتباطی با گل فروشی اینترنتی بوی گل

در صورتی که علاقه مند هستید تا از نمونه کار ها و محصولات خاص ما دیدن نمایید . همین حالا صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید . برای مشاهده صفحه ما در اینستاگرام کلمه بوی گل را جست و جو کنید . در صورتی که علاقه مند هستید ما را در تلگرام تیز دنبال کنید . آیدی ما @booyegolshop است . در نهایت اگر به دنبال مشاهده وب سایت ما هستید . در گوگل کلمه گل فروشی بوی گل را سرچ نمایید . در آخر اگر به دنبال تماس تلفنی با مجموعه بوی گل هستید . با شماره 02128424059 یا 02166522763 تماس بگیرید .

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات