تلویزیون QMLED جی‌پلاس؛ تجربه سینما در خانه

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گلدیران
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با وجود توسعه‌ی روزافزون تکنولوژی، تلویزیون‌های جدید همواره با بهبود کیفیت تصویر و صدا، ما را به تجربه‌‌ی تماشای بهتری دعوت می‌کنند.
تبلیغات

امروزه، تلویزیون دیگر فقط وسیله‌ای الکترونیکی محسوب نمی‌شود؛ بلکه پا را فراتر از مرزها گذاشته است و به‌عنوان اثری هنری، تابلویی خیره‌کننده، طرحی شگفت‌انگیز یا قابی سحرانگیز، به ما اجازه می‌دهد تا به دنیایی از تصاویر و صداهای منحصربه‌فرد وارد شویم. به‌همین‌دلیل، اهمیت ویژه‌ای به آن داده شده است و با وجود توسعه‌ی روزافزون تکنولوژی، تلویزیون‌های جدید همواره با بهبود کیفیت تصویر و صدا، ما را به تجربه‌‌ی تماشای بهتری دعوت می‌کنند.

جی‌پلاس در این زمینه با بهره‌گیری از دو تکنولوژی Mini LED و QLED، تلویزیون‌های جدیدش موسوم به تلویزیون QMLED جی‌پلاس را روانه‌ی بازار کرده است. این تلویزیون با صفحه‌نمایش ۷۵ اینچی و کیفیت تصویر بی‌نظیرش، تجربه‌ای مشابه با تماشای فیلم دلخواهتان در سینما را به‌نمایش می‌گذارد.

این تلویزیون با استفاده از فناوری Mini LED، توانسته است عمق سیاهی بیشتری از تلویزیون‌های معمولی ارائه دهد. همچنین، پشتیبانی از میلیاردها طیف رنگی و کنتراست چشمگیر سبب شده است تا تلویزیون QMLED جی‌پلاس، تصاویری منحصربه‌فرد با وضوح رنگی درخورتوجه ارائه کند.

رنگ مشکی عمیق و کنتراست چشمگیر

تصور کنید در حال تماشای فیلم دلخواهتان هستید و درست در لحظه‌ای که شخصیت اصلی داستان با شنیدن صدایی مهیب وارد تونل تاریکی می‌شود، تصویر آن‌قدر تاریک و پرابهام می‌شود که لذت تماشای آن صحنه‌ی هیجان‌انگیز را آن‌طور که باید، درک نمی‌کنید.

امروزه، فناوری نمایشگرها به‌طور‌مداوم در حال تحول است و برندهای مطرح جهان سعی می‌کنند تا با پیشرفت تکنولوژی‌های استفاده‌شده در تلویزیون، تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری برای کاربران به‌ارمغان بیاورند.

جی‌پلاس، یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های لوازم خانگی در ایران، در تلاش است تا جدیدترین تکنولوژی‌ها را به‌دست مشتریان برساند. برای این منظور، با ترکیب دو تکنولوژی Mini LED و QLED، سیاهی عمیق‌تر و کنتراست بیشتر را در‌کنار پشتیبانی از میلیاردها طیف رنگی، در قاب ۷۵ اینچی تلویزیون‌های QMLED خود در‌اختیار کاربران می‌گذارد.

حال Mini LED چیست و ترکیب آن با فناوری QLED چطور به سیاهی عمیق‌تر و تجربه تماشای تصاویری باکیفیت و وضوح بیشتر کمک می‌کند؟

به‌طورکلی در تلویزیون‌های LCD، بک‌لایت (نور پس‌زمینه) اصلی‌ترین قطعه به‌شمار می‌رود. در‌واقع، تصویر ایجاد‌شده روی پنل دستگاه برای اینکه دیده شود، به منبع نور نیاز دارد و این نور پس‌زمینه در تلویزیون را «بک‌لایت» می‌نامند.

تکنولوژی Mini LED، به دلیل استفاده از هزاران LED کوچک‌تر، روی نواحی بیشتری از صفحه‌نمایش کنترل دارد. به این معنی که ال‌ای‌دی‌ها را در بخش‌های تاریک تصویر، خاموش می‌کند تا کاربران سیاهی عمیق‌تری را مشاهده نمایند.

به‌زبان ساده‌تر، بک‌لایت از پشت پنل نور موردنیاز را می‌تاباند تا تصاویر و رنگ‌های پنل مشاهده‌شدنی باشند. در بک‌لایت تلویزیون، هرچه LEDها بزرگ‌تر باشند، شما با نگاه‌کردن به تلویزیون، متوجه تاریک‌شدن تصویر و خاموش‌شدن ال‌ای‌دی‌ها می‌شوید و این ممکن است حواستان را پرت کند یا هنگام نمایش سوژه‌ای روشن در بک‌گراند تاریک، سایه‌روشن نورانی در اطراف تصویر ببینید.

استفاده از تکنولوژی QLED درکنار Mini LED، سبب شده است تا با قرارگرفتن ورقه‌ی نازک نیمه‌رسانای کریستالی روی بک‌لایت، رنگ‌های بیشتر و دقیق‌تری تولید و روشنایی صفحه‌نمایش بیشتر شود. در‌حقیقت، تکنولوژی QLED با بهره‌گیری از ذرات کوانتوم دات، به تولید رنگ‌های بیشتر و زاویه دید بهتر و مشکی عمیق‌تر کمک می‌کند.

تلویزیون هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 11

با تلویزیون هوشمند جی‌پلاس، می‌توانید به سرویس‌های اینترنتی و برنامه‌های مختلفی دسترسی داشته باشید و تلویزیون خود را به‌راحتی به دستگاه‌های دیگری مانند تلفن هوشمند و تبلت و لپ‌تاپ متصل کنید.

این تلویزیون علاوه‌بر ریموت معمولی، ریموتی هوشمند دارد که به‌عنوان ماوس می‌توانید از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای تلویزیون هوشمند جی‌پلاس می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • قابلیت Quick Mirror گوشی‌های هوشمند روی تلویزیون
  • امکان اتصال به تجهیزات صوتی مانند هدفون و ساندبار با استفاده از بلوتوث

تلویزیون جی‌پلاس؛ بخشی از دکوراسیون منزل شما

تلویزیون جی‌ پلاس ۷۵ اینچی با صفحه‌نمایش بزرگ و بدون قاب خود، به‌عنوان بخشی از دکوراسیون خانه، ظاهری لوکس و مدرن را تداعی می‌کند. جی‌پلاس تلاش کرده است تا با ترکیب ظرافت و تکنولوژی قدرتمند در این تلویزیون، علاوه‌بر بهبود تجربه دیداری مخاطب، ظاهری جذاب و شیک را به شما ارائه کند.

با خیال راحت بخرید!

درنهایت، باید گفت گلدیران همواره در تلاش است تا محصولاتش را با کیفیت خیره‌کننده به کاربران ارائه کند. به همین منظور، تلویزیون QMLED جی‌پلاس با ۲۴ ماه گارانتی گلدیران و ۱ سال بیمه بابت شکستگی و آب‌خوردگی دراختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات