بهترین مارک پرایمر صورت با وبسایت الانزا

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
به نظرتان میکاپ آرتیست های حرفه ای از چه فوت و فنی استفاده می کنند که باعث ماندگاری بیشتر آرایش صورت می شود؟
تبلیغات

اگر دقت کرده باشید زمانی که برای آرایش صورت به یک میکاپ آرتیست حرفه ای مراجعه می کنید ماندگاری آرایش صورتتان افزایش پیدا می کند! اما اگر خودتان این کار را انجام دهید دائما نگران ماسیدن کرم یا پاک شدن میکاپتان هستید.

آرایش کردن مانند میکاپ آرتیست های حرفه ای کار چندان سختی نیست اما برای این کار احتیاج به محصولاتی مانند پرایمر دارید. پرایمر لک و جوش صورت را می پوشاند و باعث افزایش ماندگاری آرایش می شود. اما به نظرتان بهترین مارک پرایمر صورت کدام است؟ در ادامه به بررسی این مسئله می پردازیم.

معرفی بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

در حین انتخاب پرایمر بهتر است در کنار توجه به مواردی مانند کیفیت و قیمت پرایمر ، به نوع جنس پوستتان نیز توجه داشته باشید.

برای مثال اگر پوست خشکی دارید باید حتماً از بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک استفاده کرده و به این صورت از پوسته پوسته شدن صورتتان جلوگیری کنید. به همین دلیل در ادامه به معرفی برخی از بهترین پرایمرهای پوست خشک ایرانی و خارجی می پردازیم.

پرایمر ژنوبایوتیک مناسب پوست خشک و معمولی

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک ، پرایمر ژنوبایوتیک است، زیرا این پرایمر حاوی ویتامین E و روغن آووکادو بوده که از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث ایجاد احساس لطافت و شادابی صورت می شود.

این پرایمر پوشش دهی بالایی دارد و پوست صورتتان را کاملاً صاف و یکدست می کند. بنابراین اگر دچار مشکلاتی مانند جوش، لک و منافذ باز پوست هستید حتماً از پرایمر ژنوبایوتیک به عنوان زیرساز آرایش استفاده کنید.

پرایمر کالیستا مدل Beauty Elixir

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان کالیستا به عنوان بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی شناخته می شود. پرایمر کالیستا مناسب پوست معمولی تا خشک است و به دلیل بافت ابریشمی و سبک به راحتی جذب پوست می شود.

این محصول لک، جوش، چین و چروک و منافذ باز پوست را می پوشاند و باعث یکدست شدن پوست صورت می شود. پرایمر کالیستا جلوه ای مات دارد و از براقیت پوست صورت جلوگیری می کند. به همین دلیل با استفاده از این محصول می توانید میکاپی طبیعی و زیبا را تجربه کنید.

پرایمر شون سری Perfect

از بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی برای پوست خشک می توان به پرایمر شون سری Perfect اشاره کرد.

این محصول حاوی ترکیباتی مانند روغن کنجد، آلوئه ورا و روغن جوانه گندم است که باعث تغذیه و آبرسانی به پوست صورت می شوند. به همین دلیل پرایمر شون انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که پوستی خشک و حساس دارند.

این پرایمر قرمزی، جوش، لک، چین و چروک و منافذ باز پوست را پوشانده و باعث افزایش ماندگاری مواد آرایشی روی پوست صورت می شود. پرایمر شون سری Perfect در حجم ۳۰ میلی لیتر تولید شده و با قیمتی استثنایی و مناسب قابل خرید است.

بهترین برند پرایمر برای پوست چرب

اگر پوست چرب یا مختلطی دارید بهتر است بهترین برند پرایمر برای پوست چرب را خریداری کنید. این محصولات فاقد چربی هستند و باعث ایجاد مشکلاتی مانند جوش و افزایش سایز منافذ باز پوست نمی شوند. اما به نظرتان بهترین پرایمرهای پوست چرب توسط کدام برندها تولید می شوند؟

پرایمر نوت مدل Perfecting

نوت به عنوان بهترین برند پرایمر برای پوست چرب شناخته می شود. دلیل این امر این است که پرایمر نوت فاقد چربی و مواد مضر پوست مانند پارابن است.

همچنین در آن از ترکیباتی مانند ویتامین E و روغن آرگان استفاده شده که باعث آبرسانی و طراوت پوست صورت می شوند. این پرایمر به خوبی نقایص پوست را برطرف کرده و باعث یکدست شدن صورت می شود.

پرایمر مای مدل Matt Touch

اگر قصد خرید بهترین مارک پرایمر صورت ایرانی را دارید بهتر است حتماً برند مای را در میان گزینه های خود قرار دهید. پرایمر مای مدل Matt Touch به طور ویژه برای پوست چرب تولید شده و به همین دلیل فاقد چربی است.

در این پرایمر از ویتامین های مغذی پوست مانند A، B، D و E استفاده شده که باعث جلوگیری از چین و چروک پوست و تغذیه صورت می شوند.

این پرایمر بدون رنگ است و بافت سبک و ابریشمی دارد. بنابراین افراد مختلف با رنگ پوست های متفاوت می توانند از آن برای زیرسازی آرایش استفاده کرده و باعث پوشش عیوب پوستی خود شوند.

پرایمر اینلی

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان، اینلی بهترین مارک پرایمر صورت است. این افراد به این دلیل پرایمر اینلی را مورد استفاده قرار می دهند که فاقد چربی بوده و باعث براقیت و جوش صورت نمی شود.

همچنین پرایمر اینلی از مواد مغذی پوست مانند ویتامین E تشکیل شده و رطوبت مورد نیاز پوست صورت را تامین می کند. با استفاده از پرایمر اینلی عیوب پوست کاملاً پوشیده شده و می توانید آرایشی حرفه ای و ماندگار را تجربه کنید.

پرایمر مات کننده آردن سری Expert Age

افرادی که پوستی چرب دارند بعد از آرایش از براقیت پوست خود ناراضی هستند. این افراد نیاز به یک پرایمر مات کننده دارند که براقیت پوست را از بین برده و باعث ایجاد جلوه مات شود.

اگر شما نیز از این مشکل رنج می برید و به دنبال بهترین برند پرایمر برای پوست چرب می گردید حتماً پرایمر مات کننده آردن را امتحان کنید. این محصول برق صورت، خستگی، استرس و پیری پوست را از بین برده و به دلیل ترکیبات مغذی اش باعث تامین رطوبت مورد نیاز صورت می شود.

از پرایمر آردن می توان برای انواع پوست استفاده کرده و باعث افزایش ماندگاری آرایش صورت شد. به دلایل ذکر شده بیشترین طرفداران پرایمر مات کننده آردن را افرادی که پوست چرب دارند تشکیل می دهند.

بهترین مارک پرایمر برای منافذ باز پوست

اگر سایز منافذ باز پوستتان بزرگ است، نمی توانید با استفاده از کرم پودر و پنکک این مشکل را از بین ببرید.

بنابراین به یک پرایمر با کیفیت احتیاج دارید که به خوبی سطح پوست را پوشانده و باعث رفع منافذ باز پوست شود. به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین مارک پرایمر برای منافذ باز پوست می پردازیم.

پرایمر کوچک کننده منافذ بنفیت

اگر به دنبال بهترین مارک پرایمر برای منافذ باز پوست می گردید حتماً پرایمر کوچک کننده منافذ بنفیت را تهیه کنید. این محصول برای انواع پوست به خصوص پوست چرب تولید شده و باعث کوچک شدن سایز منافذ باز پوست و از بین رفتن عیوب صورت می شود.

پرایمر بنفیت فاقد چربی است، بافت سبکی دارد و جلوه ای مات و طبیعی به پوست شما می بخشد. همچنین پرایمر بنفیت از پوست صورت در برابر آلودگی و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

پرایمر رنگ طبیعی لامیلا مدل Isolation

به عنوان بهترین مارک پرایمر برای منافذ باز پوست قصد داریم پرایمر رنگ طبیعی لامیلا مدل Isolation را معرفی کنیم.

این محصول منافذ باز پوست را کوچک کرده و با رطوبت رسانی به پوست باعث شادابی و طراوت صورت می شود. همچنین پرایمر رنگ طبیعی لامیلا دیگر عیوب پوستی از جمله لک و آکنه را می پوشاند و پوست صورت را کاملاً صاف و یکدست می کند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین مارک پرایمر صورت برای پوست های چرب و خشک پرداختیم. همچنین در ادامه بهترین پرایمرهای بازار برای کوچک کردن سایز منافذ باز پوست را معرفی کردیم.

در صورتی که قصد دارید مانند حرفه ای ها میکاپ کرده و باعث افزایش ماندگاری آرایش صورت خود شوید حتماً یک پرایمر با کیفیت را خریداری کرده و به عنوان زیرساز آرایش مورد استفاده قرار دهید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات