دریافت مشاوره‌های شغلی در کاردیکس

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کاردیکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در سال‌های گذشته، وب‌سایت تلنت کوچ با هدف مشاوره شغلی و کاریابی، فعالیت خود را آغاز کرد.
تبلیغات

از ابتدای سال ۱۴۰۲، تلنت کوچ با نام کاردیکس، به پلتفرمی برای ارائه کوچینگ شغلی (مشاوره شغلی) و همچنین بستری برای ارائه فرصت‌های شغلی تبدیل شده است. هدف کاردیکس ارائه خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی به کارجویان با هر میزان سابقه کاری است و به آنها در زمینه جذب و استخدام در شرکت‌های داخلی و خارجی نیز کمک می‌کند.

کپی لینک

وب‌سایت کاردیکس

کاردیکس، یک پلتفرم هوشمند اما ساده برای کارجویان، کارفرمایان و هدهانتر‌ها است. هدف اصلی کاردیکس، ارتقای مسیر شغلی کارجویان و پیدا کردن شغل ایده‌آل آنها است و در این راه از مدیران و متخصصین برتر در حوزه‌های مختلف از جمله منابع انسانی کمک می‌گیرد. کارجویان این امکان را دارند تا از خدمات کوچینگ و مشاوره شغلی کاردیکس برای ورود به بازار کار و یا ارتقای شغلی خود استفاده کنند. علاوه بر این، با کمک خدمت تجمیع‌کننده موقعیت‌های شغلی کاردیکس،‌ کارجویان دیگر نیازی به مراجعه به وب‌سایت‌های کاریابی نخواهند داشت و می‌توانند از میان بیش از ۹ هزار موقعیت شغلی که تجمیعی از تمام فرصت‌های شغلی سایت‌های کاریابی هستند،‌ برای شغل ایده‌آل خود رزومه ارسال کنند.

در ادامه، درباره خدمات کاردیکس صحبت خواهیم کرد و به شما کد تخفیفی را خواهیم داد که بدون مهلت انقضا و برای خرید اول است و با کمک آن می‌توانید با هزینه‌ی کمتر اقدام به رزرو جلسه با متخصص مورد نظر خود کنید، خدمات تخصصی کوچینگ شغلی را دریافت کنید و در نهایت به مدیران برتر جذب و استخدام کشور نیز معرفی شوید.

کپی لینک

خدمات کوچینگ شغلی کاردیکس

مهم‌ترین خدمات کاردیکس شامل ارائه خدمات تخصصی کوچینگ شغلی (مشاوره شغلی)، ارزیابی کارجویان از سمت متخصصان، معرفی کارجو به مدیران جذب و استخدام داخل و خارج از کشور و در نهایت ارائه تجمیعی از تمام فرصت‌های شغلی سایت‌های کاریابی می‌شود. خدماتی که در زیر نام می‌بریم، به کارجویان کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف هزینه کم، ورود به بازار کار یا ارتقای شغلی خود را آسان کنند.

۱. طراحی مسیر شغلی

انتخاب از میان ده‌ها و صدها شغل به‌هیچ عنوان کار آسانی نیست. در این راه باید علاقه، احساسات و همچنین استعداد خود را در نظر بگیرید تا بتوانید شغلی را انتخاب کنید که کاملا برای شما مناسب است. در کاردیکس، متخصصان شما را بر اساس علایق و اهداف ارزیابی می‌کنند و بر اساس این موارد به شما مناسب‌ترین گزینه‌های شغلی را ارائه می‌دهند. تعیین مسیر شغلی، خصوصا برای افرادی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند و قصد دارند وارد بازار کار شوند، بسیار کمک‌کننده است و ورود آنها به بازار کار را آسان‌تر می‌کند.

۲. ارزیابی رزومه فارسی / لینکدین

یکی دیگر از خدمات کاردیکس ارائه مشاوره به افرادی است که قصد دارند روی ارتقای شغلی خود تمرکز کنند. برای این کار، متخصصین کاردیکس سوابق کاری، مهارت‌ها و نقاط قوت شما را در رزومه و همچنین لینکدین بررسی می‌کنند و به شما راه‌کارهایی برای ارتقای شغلی ارائه می‌دهند.

در این حوزه از خدمات کاردیکس، متخصصین روی مهارت‌ها و نقاط قوت شما تمرکز می‌کنند تا رزومه‌ای آماده کنید که مورد توجه کارشناسان استخدام است، تمام نیازهای فرصت‌های شغلی را برآورده کند و در نهایت باعث موفقیت در درخواست شغلی می‌شود. این کار در مورد پروفایل لینکدین هم انجام می‌شود و تغییراتِ اعمال‌شده روی پروفایل لینکدین، با هدف همسو بودن با رزومه و شناسایی توسط مدیران استخدام و هدهانتر‌ها انجام می‌شود.

این بخش از خدمات کاردیکس، خصوصا برای مدیران ارشد بسیار کمک‌کننده است. از آنجایی که مدیران ارشد برای فرصت‌های شغلی رزومه ارسال نمی‌کنند و معمولا شرکت‌ها برای استخدام سراغ آنها می‌آیند، به‌روزکردن لینکدین می‌تواند برای آنها گامی مفید برای بهبود پرسونال برندینگ و آسان‌تر شدن روند استخدام باشد.

۳. ارتقای شغلی

مشاوره شغلی تنها برای تازه فارغ‌التحصیلان نیست و بسیاری که دوست دارند در مسیر توسعه شغلی قدم بردارند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. در میان خدمات کاردیکس، منتورینگ شغلی نیز وجود دارد که منجر به دریافت نقشه راه شغلی برای رسیدن به اهداف متخصصین در مسیر توسعه شغلی خواهد شد. دریافت نقشه راه برای ارتقای شغلی را می‌توان مناسب افراد زیر دانست:

• مدیران میانی که قصد ارتقای شغلی به سمت مدیر ارشد دارند.

• کارشناسان ارشدی که قصد ارتقای شغلی به سمت مدیر میانی دارند.

• کارشناسانی که قصد ارتقای شغلی به سمت کارشناس ارشد و متخصص دارند.

۴. آمادگی برای مصاحبه منابع انسانی

در این بخش از خدمات کاردیکس، از سمت متخصصان برای انجام مصاحبه‌های شغلی آماده خواهید شد و نکات مهمی را جهت موفقیت در مرحله مصاحبه منابع انسانی دریافت خواهید کرد. این نکات در جلسات آزمایشی و با هدف ارزیابی مهارت‌های نرم و نقاط قوت و ضعف ارائه می‌شوند و در نهایت، استراتژیِ برنده‌ای برای موفقیت در جلسه مصاحبه به متقاضیان ارائه خواهد شد.

۵. آمادگی برای مصاحبه تکنیکال

در این مرحله از استخدام، شما با سوالاتی مواجه خواهید شد که شاید حدس زدن آنها برای هر کارجویی سخت باشد. در مصاحبه تکنیکال قرار است مهارت فنی شما ارزیابی شود. در کاردیکس، متخصصان جلسات آزمایشی با شما برگزار خواهند کرد و هدف از این جلسات، کار روی نقاط ضعف و بهبود آنها و همچنین تمرکز بر دانش تخصصی شما خواهد بود. این خدمت کاردیکس مناسب افراد زیر است:

• افرادی که قصد ارسال درخواست شغلی برای سمت‌های کارشناس ارشد و مدیر میانی دارند.

• افرادی که قصد ارسال درخواست شغلی برای موقعیت‌های شغلی تخصصی و راهبردی دارند.

۶. ارزیابی رزومه انگلیسی

برای موفقیت در زمان ارسال درخواست برای فرصت‌های شغلی بین‌المللی، باید رزومه‌ای استاندارد به زبان انگلیسی داشته باشید. در کاردیکس و با کمک متخصصان این وب‌سایت، می‌توانید رزومه خود را بهبود دهید و آن را برای موفقیت در مرحله درخواست شغلی آماده کنید. رزومه شما بر اساس استانداردهای جذب و استخدام، نقاط قوت، مهارت‌ها، سوابق تحصیلی و کاری شما بررسی می‌شود و در نهایت، مطابق با موقعیت شغلی بهینه خواهد شد.

کپی لینک

رزرو جلسه با متخصصین و دریافت خدمات تخصصی کوچینگ شغلی از کاردیکس

کارجویان و متخصصین با کد تخفیف hirkardix می‌توانند با ۱۰ درصد تخفیف تا ۲۰ تیر ماه اقدام به رزرو جلسه با متخصص مورد نظر خود فرمایند و علاوه بر دریافت خدمات تخصصی کوچینگ شغلی، به مدیران برتر جذب و استخدام کشور نیز معرفی شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات