Nova11i هوآوی رسید؛ میان شما و این میان‌رده فاصله‌ای نیست!

یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
جدیدترین عضو خانواده Nova هوآوی، گوشی Nova 11i، از بدو ورود تمام نگاه‌ها را به خود خیره کرده است.
تبلیغات

گوشی میان‌رده Nova 11i ترکیبی استثنایی از طراحی خیره‌کننده و قدرت بلامنازع است! حافظه ذخیره‌سازی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است و صفحه‌نمایش تخت آن با حاشیه‌های بسیار باریک ۱ میلی‌متری است و ضخامت ۸/۵۵ میلی‌متری و وزن ۱۹۳ گرمی‌اش، آن را برای نگه‌داشتن با یک دست مناسب کرده است.

اگر بخواهیم درباره صفحه‌نمایش Nova 11i هواوی صحبت کنیم، باید بگوییم که این گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی و راه‌حل صوتی Histen 8.1 و ویژگی‌های حفاظت از چشم در همین مدت کوتاه به یکی از گزینه‌های محبو‌ب برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال تبدیل شده است.

از دیگر مزیت‌های این میان‌رده تازه‌وارد می‌توان به استفاده این گوشی از سوپرشارژ ۴۰ واتی اشاره کرد. بی‌راه نیست اگر بگوییم که در یک چشم‌به‌هم‌زدن می‌توانید گوشی‌تان را شارژ کنید؛ چرا‌که تمام این فرایند، تنها ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

با ۱۰ دقیقه شارژ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی Nova 11i، می‌توانید ۱۲ ساعت پای تلفن با دوستانتان باشید یا ۶ ساعت بی‌وقفه ویدئو تماشا کنید یا دو ساعت مشعول بازی شوید یا ۲۳ ساعت با آن موسیقی گوش دهید.

درباره دوربین عکاسی گوشی Nova 11i نیز باید بگوییم که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آن از دیافراگم f/1.8، سنسور ۱/۲ اینچی و فناوری فیوژن پیکسلی ۴ در ۱ برای ایجاد پیکسل‌های بزرگ‌تر از ۱/۶ میکرومتری بهره می‌برد.

دوربین دارای رزولوشن چشمگیر به‌طور یکپارچه با راه‌حل RAW، ثبت تصاویر خیره‌کننده در محیط‌های کم‌نور و نور پس‌زمینه را امکان‌پذیر می‌کند. از دیگر مزیت‌های این گوشی میان‌رده می‌توان به Super Night Shot 2.0 اشاره کرد که امکان تولید عکس‌هایی روشن و واضح را فراهم می‌کند.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از تقسیم‌بندی پرتره و سلفی با نور پس‌زمینه پشتیبانی می‌کند. در همین حال، AI Beauty 5.1 و الگوریتم‌های زیباسازی هوش مصنوعی این گوشی‌ را به یکی از انتخاب‌های وسوسه‌کننده برای طرفداران عکس‌ها سلفی تبدیل کرده است؛ چرا‌که ویژگی‌های صورت را بهبود می‌بخشد و پوست را صاف می‌کند.

تا این‌جای کار پیش‌بینی می‌کنیم که شناختتان از گوشی Nova 11i کامل شده باشد؛ اما اگر بدانید که با این گوشی می‌توانید به تمامی سرویس‌های گوگل دسترسی داشته باشید، احتمالاً داستان برایتان جذاب‌تر هم می‌شود.

برای استفاده از تمامی اپلیکیشن‌های گوگل کروم، گوگل میت، گوگل مپ، یوتیوب، گوگل درایو و... کافی‌ است از‌طریق اپ گالری هواوی و در نوار جست‌وجو، نام یکی از برنامه‌های گوگلی مثل Google Map را جست‌وجو و سپس آن را دانلود کنید.

برای استفاده از سرویس‌های دانلود و نصب اپلیکشین و موتور جست‌وجوی اختصاصی هواوی، یعنی پتال سرچ، نیز تنها کافی است که شناسه هواوی داشته باشید.

دلایل زیادی برای انتخاب گوشی Nova 11i وجود دارد؛ اما اگر هنوز در خرید آن مردد هستید، شاید بهتر باشد قیمت این گوشی را نیز بدانید. قیمت گوشی Nova 11i، جدیدترین عضو خانواده‌ی Nova، بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات