ترانیو، افسونگری جوان در صنعت لوازم جانبی موبایل

یک‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ترانیو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت ترانیو در ایران سهم وسیعی از بازار پخش لوازم جانبی تلفن همراه را به خود اختصاص داده است.
تبلیغات

ترانیو یک برند معروف در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل است. این برند محصولاتی متنوع و با کیفیت و قیمت فوق العاده رقابتی نسبت به رقبای خود در صنعت لوازم جانبی موبایل ارائه می‌کند.

شرکت ترانیو در ایران بیشتر با محصولاتی نظیر انواع کابل، ایرپاد، هندزفری، پاوربانک، شارژر فندکی، شارژر، اسپیکر و هولدر (پایه نگهدارنده گوشی) شناخته شده و سهم وسیعی از بازار پخش لوازم جانبی تلفن همراه را به خود اختصاص داده است.

با توجه به کیفیت بالا و طراحی زیبای محصولات و قیمت استثنایی، برند ترانیو توانسته ظرف کمتر از 2 سال 47 درصد از سهم بازار ایران را به خود اختصاص دهد و مورد استقبال مشتریان لوازم جانبی موبایل قرار بگیرد.

Tranyoo خدمات ویژه و فوق العاده‌ای برای پشتیبانی محصولات و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر در دفاتر نمایندگی رسمی خود ارائه می‌کند.

خوشبختانه این برند در کشور ایران نیز دارای نماینده رسمی و فعال برای پخش عمده لوازم جانبی موبایل می‌باشد. تنها نماینده رسمی ترانیو در ایران ترانیو شاپ است. این شرکت نماینده فروش و پخش عمده ترانیو در ایران است و در ایران وظیفه پخش عمده محصولات ترانیو به تمامی شهرهای ایران را عهده‌دار می‌باشد.

کپی لینک

ترانیو شاپ: پخش عمده لوازم جانبی موبایل

شرکت ترانیو شاپ با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و افراد مجرب گامی نو برای خریدی آسان و مطمئن و همچنین صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها (ارسال بار به نقاط مختلف کشور) و خدمات پس از فروش و آفرهای ویژه برای همکاران خرید عمده لوازم جانبی موبایل و پخش عمده لوازم جانبی موبایل برای فروشگاه‌ها و مغازه داران محترم برداشته است.

ترانیو شاپ علاوه بر واردات لوازم جانبی موبایل از چین و امارات، تنها نماینده انحصاری برند مطرح ترانیو در ایران است و هدف ترانیو شاپ ارائه محصولات با کیفیت و قیمت اقتصادی و رقابتی نسبت به سایر رقبا در بازارهای سراسر کشور می‌باشد.

همچنین ارائه خدمات بهتر شامل گارانتی و خدمات پس از فروش به همه همکاران عمده فروش و مغازه داران لوازم جانبی موبایل در سراسر کشور از ویژگی‌های متمایز این مجموعه است.

از مزایای خرید از مجموعه ترانیو شاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• خرید بدون واسطه از نمایندگی انحصاری برند ترانیو در ایران

با خرید از ترانیو شاپ علاوه بر اطمینان از کیفیت و اصالت محصول و قیمت مناسب باعث صرفه جویی در هزینه‌های اضافی مربوط به واسطه‌ها و افزایش سرعت در خرید و ارسال کالا و خدمات پس از فروش بهتر بهره‌مند می‌شوید.

کپی لینک

گارانتی و خدمات پس از فروش

سایت‌های فروش و برندهای متفرقه پخش عمده لوازم جانبی موبایل به دلیل نداشتن نمایندگی از برند، خدمات و گارانتی برای لوازم جانبی ارائه نمی‌دهند و یا گاهی صرفا چند روز به عنوان تست به خریداران عمده لوازم جانبی موبایل ارائه می‌دهند. این کار باعث بروز مشکل برای خریداران عمده لوازم جانبی موبایل در کشور می‌شود.

ترانیو شاپ با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی و گارانتی محصولات لوازم جانبی موبایل، مشکل اصلی خریداران عمده لوازم جانبی تلفن همراه را به راحتی برطرف می‌کند.

ترانیو

جشنواره ها و هدایا و جوایز ویژه به منظور قدردانی از مشتریان عمده لوازم جانبی موبایل

شرکت ترانیو شاپ در بازه‌های زمانی در طول هر سال به منظور تشکر و قدردانی از مشتریان وفادار اقدام به برگزاری جشنواره‌ها و آفرهای ویژه می‌کند.

تنوع محصولات و موجود بودن کالا

ترانیو شاپ به دلیل داشتن نمایندگی پخش عمده ترانیو بالاترین تنوع در محصولات لوازم جانبی موبایل را دارد.

برخلاف سایت‌های متفرقه پخش عمده ترانیو که گاهی بخش کوچکی از محصولات این برند را به طور قاچاق و بدون گارانتی به ایران آورده و پخش می‌کنند و بیشتر محصولات این برند را ناموجود دارند و نمی‌توانند دوباره موجود کنند.

ترانیو شاپ با داشتن نمایندگی انحصاری از برند Tranyoo به طور پیوسته و مداوم کالاهای این برند را در ایران تهیه کرده و تمامی محصولات این برند معروف را موجود دارد.

کپی لینک

تنوع همه جانبه محصولات لوازم جانبی موبایل

تنوع بالا در محصولات یکی از فاکتورهای مهم برای هر فروشگاه به شمار می‌رود و باعث افزایش قدرت انتخاب مشتری می‌شود. این فاکتور مهم در تمامی جوانب نظیر کیفیت و قیمت در نظر گرفته شده و محصولات متنوع با مشخصات کامل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

• خرید عمده انواع کابل های موبایل شامل میکرو و اندرویدی، تایپ سی، آیفون

• خرید عمده انواع شارژر در پورتهای مختلف Lightning آیفون – Type C – Micro (v8)

• خرید عمده انواع اسپیکر بلوتوثی

• قیمت عمده انواع هندزفری

• قیمت عمده انواع ایرپاد و هندزفری بلوتوث

• خرید عمده هدست

• قیمت عمده انواع پاوربانک در ظرفیت های مختلف

• قیمت عمده هولدر و نگهدارنده موبایل

• قیمت عمده تبدیل های موبایل و OTG

• سایر لوازم مرتبط با گوشی موبایل

کپی لینک

ایرپاد ترانیو

یکی از محصولات پرفروش از این برند در ایران ایرپادهای آن می‌باشد.

ایرپاد ترانیو دارای طراحی بسیار شیک و زیبا است و در رنگ و مدل‌های مختلف عرضه می‌شود.

از ویژگی‌های اصلی ایرپاد ترانیو که این محصول را نسبت به برندهای دیگر متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت صدای عالی:

ایرپاد ترانیو با استفاده از تکنولوژی بینظیر صدای سه بعدی به کاربران تجربه‌های منحصر بفرد را در ارائه صدای واضح و با کیفیت می‌دهد.

قابلیت کنترل لمسی:

با لمس کردن بر روی سطح ایرپاد میتوان عملکردهای مختلفی مانند تغییر میزان صدا و برقراری تماس و مکالمه را به راحتی انجام داد.

تکنولوژی کاهش نویز:

این ایرپادها دارای سیستم کاهش نویز فعال است که امکان شنیدن بهتر صداها را در محیط های پر سر و صدا فراهم میکند.

مقاومت در برابر آب و رطوبت و عرق:

ایرپاد ترانیو دارای استاندارد ضد آب و رطوبت IPX7 است که به کاربران امکان استفاده ایرپاد در مکانهای مرطوب و بارانی و هنگام ورزش را میدهد.

استفاده طولانی برای مکالمه و پخش موسیقی:

با یکبار شارژ کردن ایرپاد حدود 4 الی 5 ساعت به‌طور پیوسته پخش موسیقی یا مکالمه فراهم می‌شود.

همچنین با شارژ از طریق سطل شارژ اضافی، می‌توانید این زمان را به حدود 24 ساعت افزایش دهید.

ایرپاد برند ترانیو همچنین دارای سایر ویژگی‌هایی مانند قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف به صورت همزمان و داشتن میکروفون داخلی است.

این مجموعه مفتخر است در کنار شما عزیزان همکار و مغازه داران در زمینه لوازم جانبی موبایل تجربه یک خرید آسان و متفاوت در حوزه دیجیتال و لوازم جانبی موبایل برای شما به ارمغان بیاورد.

ترانیو
کپی لینک

راه‌های ارتباطی با ترانیو شاپ

برای دریافت لیست محصولات و آشنایی با تنوع آنها به شماره های زیر پیام دهید:

شماره تماس

0912-0912-262

0912-188-5356

برای اطلاع از محصولات جدید و جشنواره ها و جوایز استثنایی وارد کانال تلگرام زیر شوید:

ترانیو شاپ پخش عمده لوازم جانبی موبایل

همچنین برای اطلاع از مشخصات هر محصول به وب سایت فروشگاه ترانیو مراجعه کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات