اسنپ تریپ، همه چیز درباره برج العرب دبی

شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اسنپ تریپ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ما در این مطلب در رابطه با چگونگی خرید بلیط هواپیما دبی به تهران و همچنین در مورد برج باشکوه دبی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
تبلیغات

یکی از پرطرفدارترین شهرهای آسیایی در حال حاضر، شهر بی‌همتای دبی بوده که دائم در حال پیشرفت است. می‌دانید که برج‌های بسیار معروفی در جای جای نقاط مختلف جهان وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. برج العرب دبی نیز به عنوان یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین برج‌های جهان محسوب می‌شود.

قطعاً شما هم دوست دارید از طریق تورهای مسافرتی به تماشای این ساختمان زیبا و باشکوه بروید. اما می‌دانید هزینه بلیط هواپیما خارجی چقدر است و شرایط پرواز تهران دبی چیست؟ ما در این مطلب در رابطه با چگونگی خرید بلیط هواپیما دبی به تهران و همچنین در مورد برج باشکوه دبی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برج العرب
کپی لینک

معرفی برج العرب دبی

برج العرب دبی یکی از برج‌های مشهور و بی‌نظیر دنیا است. معماری باشکوه این برج در خاورمیانه نظیر ندارد. این برج در یک جزیره مصنوعی قرار دارد در واقع ۲۸۰ متر از ساحل جمیرا فاصله آن است. این برج زیبا به عنوان چهارمین هتل باشکوه و بلند جهان محسوب می‌شود، چرا که ۳۲۱ متر ارتفاع دارد.

در سال ۱۹۹۹ میلادی این هتل زیبا را افتتاح کرده اند. در واقع تنها هتل هفت ستاره جهان همین برج العرب دبی است که سوئیت‌های بسیار مجللی دارد. جذابیت این برج و نمای باشکوه آن که مشابه بادبان است، باعث شده تا بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. فرقی نمی ‌کند که از طریق پرواز تهران دبی یا از طریق پرواز کدام یک از شهرها یا کشورها به دبی سفر کرده‌اید، در هر صورت می‌توانید در این هتل زیبا اقامت داشته باشید.

قطعاً همه شما دوست دارید در این هتل بین المللی اقامت کنید. می‌توانید همین حالا با خرید بلیط هواپیما خارجی راهی یک سفر چند روزه به دبی شوید. نگران هزینه بلیط هواپیما دبی به تهران نباشید. از طریق سایت اسنپ تریپ می‌توانید با کمترین هزینه سفری آسوده خاطر و پر از هیجان برای خود رقم بزنید.

برج العرب
کپی لینک

معماری خاص برج العرب دبی

برج العرب دبی جزو برج‌های تجملاتی محسوب می‌شود که رونمایی از آن به دسامبر سال 1999 میلادی بازمی‌گردد. این برج با همکاری ۳۰۰۰ شرکت، ۳۵۰۰ کارگر و ۲۵۰ طراح انگلستانی، آمریکایی و دبی طراحی و ساخته شد. در واقع مهندسین کارکشته و بسیار مشهور جهان دست به دست یکدیگر دادند تا برجی با چنین عظمت و شکوه را طراحی کنند.

ساخت این برج حدود ۵ سال زمان برد که نشان از همت بالای مسئولین داشت. در واقع جزیره مصنوعی طی ۳ سال و در نتیجه پایه‌های برج نیز در مدت دو سال ساخته شده‌اند. هم اکنون این هتل زیبا جزو هتل‌های باشکوه و یکی از جاذبه‌های دیدنی دبی شناخته می‌شود.

این معماری خاص یا مخروط فولادی معکوس باعث جلب توجه گردشگران و مسافران شهر دبی شده است. در واقع شکل معماری و طراحی این هتل مشابه دو بال به شکل V)) است.

اگرچه در طی دوره طراحی و اجرای پروژه این برج باشکوه چالش‌های بسیار زیادی به وجود آمد، اما هم اکنون شاهد زیبایی آن هستیم. شما نیز می‌توانید از طریق پرواز تهران دبی به این شهر زیبا سفر کرده و در این هتل باشکوه اقامت کنید. نگران هزینه بلیط هواپیما خارجی نباشید. در سایت اسنپ تریپ با قیمت‌های کاملاً اقتصادی می‌توانید یک بلیط تهیه کنید.

البته تورهای مسافرتی برای سفر به دبی مقرون به صرفه‌تر هستند. از طریق سایت اسنپ تریپ بلیط هواپیما خارجی شما یا بلیط هواپیما دبی به تهران و بالعکس در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه می‌شود.

برج العرب
کپی لینک

ویژگی‌های ساختاری برج العرب دبی

افراد زیادی با دیدن مناظر جذاب به این فکر فرو می‌روند که ساخت آنها چگونه انجام شده است. ویژگی‌های ساختاری برج‌العرب نیز به احتمال زیاد به‌عنوان سوالی در ذهن اکثر گردشگران وجود داشته باشد. در ادامه اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما قرار خواهیم داد.

  • طراحی بی‌نظیر

سازه‌های مشهوری نظیر برج العرب دبی قطعاً توسط مهندسین بسیار کارکشته‌ای طراحی شده‌اند. قطعاً ویژگی‌های معماری این هتل زیبا و منحصربه‌فرد، باعث جلب توجه می‌شود. طراحی نقشه بسیار مهندسی و بی‌عیب و نقص این برج و همچنین به کارگیری مواد و مصالح باکیفیت و البته پیشرفته برای ساخت این برج باعث شده تا در برابر ناملایمات شرایط اقلیمی همچنان استوار باقی بماند.

  • مقاوم بودن در برابر بادهای شدید

این برج زیبا در برابر بادهای بسیار شدید مقاومت زیادی دارد. نمای بیرونی ساختمان شامل یک اسکلت فولادی است که توسط تیرهای بزرگ آن را ساخته‌اند. این سازه مقاوم در برابر بادهای بسیار شدید قدرت مقاومت بالایی دارد.

  • پوشش دولایه‌ای

این برج توسط دو لایه بافت معماری پوشش داده شده است که مزایای خاصی را شامل می‌شود. برای جلوگیری از گرمای طاقت فرسای این منطقه این پوشش دو لایه‌ای که روی نما قرار گرفته، ۶۰ سانتی‌متر با یکدیگر فاصله دارد.

به همین سبب قسمت نمای جلوی برج بدون شیشه است. این نما شامل یک پوشش دو لایه و یک صفحه پارچه‌ای سفید شفاف شده و همین صفحه سازه را مشابه بادبان می‌کند. نور خورشید در طول روز با عبور از نما، باعث داغ شدن داخل ساختمان نمی‌شود. این پوشش از ایجاد گرمای بیش از حد و عبور آن به فضای داخلی ساختمان جلو‌گیری می‌کند. از طریق بازتاب، بخش بیشتری از انرژی به سمت بیرون برج منعکس شده و فضای داخل خنک خواهد ماند.

  • مقاوم در برابر زلزله

به منظور مقاومت سازه در برابر زلزله از دو میراگر جرمی تنظیم شده نیز با وزن دو تن در سازه این ساختمان استفاده شده است. در واقع دکل لوله‌ای فولادی ارتعاشات وارده به ساختمان را خنثی خواهند کرد. قطعاً شما هم مشتاق شدید تا از طریق پرواز تهران دبی به تماشای این ساختمان باشکوه بروید.

برای خرید بلیط هواپیما دبی به تهران یا هر پرواز خارجی دیگر می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. در این شرکت شما بلیط‌های خود را با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید تهیه نموده و سفری جذاب داشته باشید.

کپی لینک

جمع بندی

برج‌های بسیار زیبا و تماشایی در کشورهای مختلف وجود دارد که باعث جذب توریست می‌شوند. برج العرب دبی یکی از برج‌های معروف با معماری خاص و ارتفاع بلند است. این هتل زیبا و باشکوه سالانه میزبان مسافران و گردشگران بسیار زیادی بوده و روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود.

تمامی امکانات رفاهی، گردشگری، تفریحی و همچنین اقامتی در این هتل مجلل و مدرن وجود دارد. قطعاً شما هم دوست دارید از طریق تورهای گردشگری برای تماشای این ساختمان زیبا به دبی سفر کنید. سایت اسنپ تریپ یکی از شرکت‌های پرآوازه و معتبری است که جهت خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. توجه داشته باشید که پرواز تهران دبی و حتی تمامی پروازهای این شرکت با امنیت بالا و همچنین ارائه کلیه خدمات لازمه انجام می شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات