ساسپند شدن حساب های تبلیغ در گوگل شرکت های ایرانی | شرکت جیمکس، در طرف مشتریان

دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جیمکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت جیمکس ادز فعالیت خود را در سال 1400 شروع کرده و خدماتی نظیر خدمات تبلیغ در گوگل، تبلیغ در یوتیوب، سئو، نقد کردن درآمد یوتیوب و.. را انجام می‌دهد.
تبلیغات

در هفته های اخیر، گوگل از تمام کاربران خود در سراسر دنیا درخواست کرد که اطلاعات حساب پرداخت خود را بروز رسانی کرده و آن را وریفای یا تایید نمایند. انجام این مساله توسط ثبت اطلاعات شرکت واقعی انجام پذیر است. همین مساله باعث شده که بسیاری از شرکت هایی که در ایران خدمات تبلیغ در گوگل را ارائه می دهند، با مشکلات متعددی مواجه شوند و در این ماجرا، بجز شرکت جیمکس ادز و جی ادز، دیگر شرکت ها عکس العمل مناسبی نشان ندادند.

مشکل از آنجایی شروع شد که گوگل اعلانی را در قسمت اطلاعات پرداخت اکانت گوگل ادز، یعنی قسمتی که کارت های مربوط به حساب کاربر در آن جا بودند قرار داد که این بخش از چشم شرکت هایی که در ایران خدمات گوگل ادز ارائه می دادند دور ماند. همین مساله باعث شد که اقدامی جهت جلوگیری از بسته شدن حساب های کاربری این شرکت ها انجام نشود و تمامی حساب های گوگل ادز مشتریان این شرکت ها ساسپند شود. مساله ی بزرگتری که پیش آمد، عدم بازگشت وجه این شرکت ها و مشتریانشان به آنها بود. گوگل تمامی مبالغ پرداخت شده توسط این شرکت ها را پیش خود نگه داشته و به نظر می رسد که به دلیل عدم وریفای، قرار نیست این مبالغ را به شرکت های ارائه دهنده تبلیغات در گوگل بازگرداند.

در پی پیش آمدن این مشکل، اکثر شرکت های ارائه دهنده ی این خدمات در ایران، تصمیم گرفتند که خسارت وارد شده به مشتریان خود را پرداخت نکرده و بازگشت وجهی نداشته باشند. از طرفی به دلیل اینکه تقریبا تمامی آنها تنها از یک MCC استفاده می کردند، نمی توانستند به مشتریان خود خدماتی ارائه نمایند. از بین تمامی این شرکت ها، تنها شرکت جیمکس و جی ادز بودند که تصمیم گرفتند ضرر وارد شده را تقبل کرده، و مبالغ واریزی توسط مشتریان خود را به آنها برگردانده، یا حساب کاربری گوگل ادز جدیدی، با همان مقدار مبلغی که مشتریان شارژ کرده بودند برای آنها بسازد.

شرکت جیمکس، یکی از پارتنرهای شرکت گوگل در ایران است. این شرکت در مواجهه با این مشکل، تصمیم بر آن گرفت که ریالی از ضرر بوجود آمده را بر روی دوش مشتریان قرار ندهد. این شرکت با این عمل، نمونه‌ای برجسته از اخلاق تجاری و ارتباط انسانی را به مشتریانش ارائه داد.

این عمل نه تنها نشان‌دهنده اعتبار و حسن نیت شرکت جیمکس به مشتریانش است، بلکه در جهان کسب و کار نیز به عنوان یک الگوی ارزشمند در تعامل با مشتریان و حفظ اعتبار شناخته می‌شود. انتظار می رود دیگر شرکت های فعال در حوزه ی تبلیغات در گوگل نیز این رویه را پیش برده و در این وضعیت اقتصادی کشور، ضربه ای بر پیکر نیمه جان کسب و کارها و استارت آپ ها وارد ننمایند.

جیمکس

با این تصمیم جیمکس، کاربران نه تنها از خدمات بهتر و با کیفیت تری برخوردار می‌شوند، بلکه می‌توانند یک شریک قابل اعتماد و متعهد به حقوق مشتریان نیز در کنار خود داشته باشند. این مساله نشان می‌دهد که در زمان‌های دشوار، همکاری با شرکت‌هایی مثل جیمکس می‌تواند به مشتریان اطمینانی لازم، در مسیر حمایت از حقوقشان بدهد. این مساله در نهایت باعث افزایش اعتماد به خدمات و محصولات ارائه شده خواهد شد.

شرکت جیمکس ادز فعالیت خود را در سال 1400 شروع کرده و خدماتی نظیر خدمات تبلیغ در گوگل، تبلیغ در یوتیوب، سئو یا بهینه سازی وب سایت، نقد کردن درآمد یوتیوبرها و طراحی و راه اندازی وب سایت ارائه میدهد.

شرکت جیمکس همچنین با دارا بودن استودیو ضبط و خدمات ادیت ویدیو فضای مناسبی را برای تولید کنندگان محتوا ایجاد کرده است.

مجموع این خدمات جیمکس را به شرکتی موفق در حوزه کسب و کار دیجیتال تبدیل کرده و این مساله در روند پیشرفت آن قابل مشاهده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات