صرافی مناسب برای خرید تتر از دید سرمایه‌گذاران

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
والکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله مزایای خرید تتر و ویژگی‌های مناسب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید تتر را بررسی می‌کنیم و سپس به معرفی چند صرافی معتبر می‌پردازیم.
تبلیغات

تتر به‌عنوان یکی از ارزهای دیجیتال قابل‌اعتماد و مبتنی بر فناوری بلاک‌چین، ارزش ثابتی معادل یک دلار آمریکا دارد. معامله‌گران ارز دیجیتال، تتر را با نماد USDT می‌شناسند. با توجه به این‌که نوسانات بازار تأثیری در ارزش ثابت و قیمت تتر ندارد، به آن استیبل‌کوین یا ارز دیجیتال پایدار هم می‌گویند. هدف از طراحی تتر با پشتوانهٔ دلاری، محافظت از دارایی سرمایه‌گذاران در مقابل نوسان‌های شدید بازار است. انتخاب یک صرافی مناسب برای خرید ارز دیجیتال تتر، برای معامله‌گران ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل در این مقاله ابتدا قصد داریم دربارهٔ مزایای خرید تتر، ویژگی‌های مناسب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید تتر صحبت کنیم و سپس به معرفی چند صرافی معتبر بپردازیم.

خرید تتر چه مزایایی به همراه دارد؟

زمانی که ارز دیجیتال تتر در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار وارد بازار ارزهای دیجیتال شد،‌ انتظار نمی‌رفت تا این حد تأثیرگذار و پرطرفدار شود‌. با توجه به افزایش روزافزون قیمت دلار، اکثر سرمایه‌گذاران با تبدیل سرمایهٔ خود به دلار، به دنبال راهی برای حفظ ارزش دارایی خود هستند. از طرفی قیمت تتر همواره ثابت و معادل یک دلار است. به دلیل ثابت بودن قیمت ارز دیجیتال تتر، سرمایه‌گذاران هر زمان که بخواهند، به‌راحتی می‌توانند آن را به ارزهای فیات مانند دلار و یورو تبدیل کنند.

تحریم‌هایی که بر علیه کشور ما صورت گرفته‌است، معاملات جهانی را برای کاربران ایرانی سخت کرده‌است و تتر در معاملات بین‌المللی برای آن‌ها یک جایگزین خوب به جای دلار محسوب می‌شود. تتر به‌عنوان یک ارز دیجیتال واسط، به‌سادگی به ارزهای دیجیتال دیگر نیز قابل تبدیل است و در مبادلات ارزهای دیجیتال کاربرد زیادی دارد. از دیگر مزایای خرید تتر می‌توان به مواردی مانند عدم محدودیت برای خرید و انتقال ارز دیجیتال تتر، استفاده به‌عنوان استیبل‌کوین مرجع در صرافی‌های دیجیتال خارجی،‌ حفظ امنیت سرمایه، نقدینگی بالا، داشتن پشتوانهٔ مالی قوی، جایگزینی خوب به جای دلار برای حفظ دارایی، ثبات قیمت تتر، غیرقابل‌جعل‌بودن، پایین بودن کارمزد معاملات با تتر، انتقال سریع به سراسر دنیا، امکان ذخیره و دسترسی آسان و غیره اشاره کرد.

مناسب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارند؟

صرافی ارز دیجیتال که برای خرید ارز دیجیتال انتخاب می‌کنید، باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • بالا بودن حجم معاملات و تعداد کاربران فعال در صرافی؛

  • برخورداری از یک تیم توسعه‌دهندهٔ پرقدرت؛

  • برخورداری از پشتیبانی قوی؛

  • فراهم کردن مناسب‌ترین امکانات برای انجام معامله؛

  • پشتیبانی از متنوع‌ترین شبکه‌های بلاک‌چین؛

  • امنیت و اعتبار بالا؛

  • برخورداری از قابلیت نقدشوندگی؛

  • دریافت کمترین میزان کارمزد؛

  • داشتن رابط کاربری ساده، جذاب و بدون پیچیدگی.

معرفی چند صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر و قابل‌اعتماد برای تتر

از بهترین و مناسب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:

  • صرافی بایننس (Binance):

باینسس یکی از بهترین و امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی مناسب برای تتر است که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد. در بیشتر روزها،‌ حجم معاملات این صرافی در بین همهٔ صرافی‌های ارز دیجیتال بالاترین میزان را دارد. حجم معاملات باینسس ۷.۸۳ میلیارد دلار و سهم آن از بازار، ۴.۷۳ درصد است. با توجه به تحریم بودن صرافی باینسس برای ایرانی‌ها باید از صرافی های معتبر دیگر برای این کار استفاده کنند.

صرافی بایننس
  • صرافی کوینکس (Coinex):

صرافی خارجی کوینکس نیز در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد و یکی از صرافی‌های مناسب برای بررسی وضعیت تتر است. کوینکس در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، فعالیت خود را در هنگ کنگ شروع کرد. رمز اختصاصی این صرافیCET نام دارد. کاربران ایرانی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این صرافی احراز هویت کنند و در شرایطی امن با کارمزد پایین به معامله بپردازند. درواقع برای ورود به سایت کوینکس، نیازی به استفاده از تغییر IP یا IP تغییرداده‌شده نیست. مراحل خرید Tether از صرافی کوینکس عبارتند از: متصل شدن به اینترنت، ورود به سایت صرافی، وارد کردن ایمیل و رمز عبور، ثبت‌نام در صرافی و اقدام برای خرید.

  • صرافی کوکوین (Kucoin):

یکی دیگر از پرطرفدارترین صرافی‌های خارجی، صرافی ارز دیجیتال کوکوین نام دارد. این صرافی از سال ۲۰۱۷ آغاز به فعالیت کرده‌است. مناسب بودن کارمزد و تنوع بالای توکن‌ها از ویژگی‌های مهم صرافی کوکوین محسوب می‌شود. کاربران ایرانی برای ورود به سایت این صرافی، حتماً باید به تغییر IP وصل شوند و برای خرید ارز تتر از ارزهایی مانند اتریوم یا بیت کوین استفاده کنند‌، زیرا به دلیل تحریم‌ها امکان وصل شدن به حساب بانکی و واریز ارزهای فیات وجود ندارد. متصل شدن به اینترنت و سپس تغییر IP،‌ ورود به سایت کوکوین،‌ وارد کردن اطلاعات، وارد شدن به منو و انتخاب گزینهٔ Deposit،‌ اسکن یا کپی کیف‌پول، انتقال کوین برای شارژ حساب و اقدام برای خرید، مراحل خرید Thther از صرافی کوکوین است.

  • صرافی کراکن (Kraken):

کراکن به‌عنوان یکی از صرافی‌های قدیمی، امن و مطمئن ارز دیجیتال، از سال ۲۰۱۱ در سانفرانسیسکوی آمریکا شروع به کار کرد.‌ این صرافی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال است.‌ بالا بودن حجم معاملات و امنیت بسیار بالا، از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی کراکن است. برای ورود به سایت صرافی کراکن باید از تغییر ip استفاده کرد.

خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال معتبر

اگر بخواهیم بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را معرفی کنیم، باید نام صرافی ارز دیجیتال والکس (Wallex) را بیاوریم. صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است. این صرافی برای آسان شدن خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف ازجمله تتر، برای سیستم‌عامل‌های ios و اندروید، اپلیکیشن معاملاتی ارائه داده‌است. ارائه کیف‌پول در اپلیکیشن معاملاتی و وب‌سایت صرافی برای تضمین امنیت دارایی، پشتیبانی از 30 ارز دیجیتال معتبر و محبوب مانند تتر، بیت‌کوین، دوج‌کوین، اتریوم، شیبا و غیره، ارائه قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، امکان مشاهده قیمت‌ ارز دیجیتال بر پایهٔ تتر یا دلار و تومان از مزایای دیگر صرافی والکس است. امیدواریم از مطالب ارائه‌شده در این مقاله، نهایت استفاده را برده باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات