اهمیت خرید تتر برای سرمایه گذاران

یک‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تتر والکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله اطلاعاتی درباره اهمیت خرید تتر در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با این استیبل‌کوین پرکاربرد بیشتر آشنا شوید. درادامه با ما همراه باشید.
تبلیغات

در اوایل ظهور بازار کریپتوکارنسی‌ها، یکی از مشکلات اصلی که بسیاری از سرمایه‌گذاران را از خرید رمزارزها منصرف می‌کرد، نوسانات شدید به‌وجود‌آمده در این دارایی‌ها بود. به‌همین‌دلیل، توسعه‌دهنده‌ها و شرکت‌هایی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده بودند، به‌دنبال راه‌حلی برای رفع این مشکل بودند.

آن‌ها استیبل‌کوین‌ها را به تریدرها معرفی کردند که قیمتشان به‌ندرت تغییر می‌کند؛ زیرا پشتوانه‌های بسیار قوی دارند. همین امر موجب شد تا تصمیم بگیریم در این مقاله اطلاعاتی درباره اهمیت خرید تتر در‌اختیار شما قرار دهیم تا با این استیبل‌کوین پرکابرد بیشتر آشنا شوید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

کپی لینک

بررسی ارز تتر USDT

قبل از اینکه درباره اهمیت خرید تتر صحبت کنیم، بهتر است با این کوین بیشتر آشنا شوید. تتر دارایی‌ای است که با استفاده از فناوری بلاکچین و به پشتوانه دلار، یورو، طلا و... طراحی شده‌ است. به این نکته توجه کنید که USDT در‌حال‌حاضر پرکاربردترین استیبل‌کوین بازار به‌حساب می‌آید که معامله آن در شبکه‌های مختلف امکان‌پذیر است. امروزه، بیشتر تبادلات به شبکه اتریوم و استاندارد ERC20 تعلق دارد.

کپی لینک

قیمت تتر

همان‌طورکه پیش‌تر توضیح دادیم، ثابت‌بودن قیمت تتر اصلی‌ترین ویژگی این دارایی است که موجب شده‌ تا بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتالی مثل بایننس و والکس از آن پشتیانی کنند. به شما توصیه می‌کنیم که اگر اطلاعات محدودی درباره بازار کریپتو دارید یا فردی ریسک‌گریز هستید، از Tether به‌منظور حفظ ارزش سرمایه‌تان استفاده کنید.

کپی لینک

بررسی اهمیت خرید تتر

حجم زیادی از معاملاتی که در روز انجام می‌شود، به استیبل‌کوین‌ها و دارایی‌هایی مثل USDT مربوط است. شاید این سؤال برای شما مطرح شده باشد که با‌توجه‌به ثابت‌بودن قیمت تتر، چرا بسیاری از سرمایه‌گذاران آن را می‌خرند؟ درادامه، قصد داریم دلایل مهم‌ انجام این کار را بررسی کنیم:

والکس تتر

پایداری قیمت

شاید بتوان گفت اصلی‌ترین و مهم‌ترین عاملی که فعالان بازار کریپتو خرید تتر را به سایر رمزارزهای موجود مثل بیت‌کوین و اتریوم ترجیح می‌دهند، پایداری قیمت باشد. قیمت ارز دیجیتالی مثل BTC به عوامل اقتصادی و سیاسی مختلفی بستگی دارد؛ اما ارزش USDT همواره با دلار آمریکا برابر بوده که نوسان‌های آن بسیار محدود است.

نقل‌و‌انتقال آسان

انتقال پول در بانک‌های بین‌المللی یکی از مشکلات بزرگ‌ سرمایه‌گذاران ایرانی است؛ زیرا به‌دلیل تحریم، دسترسی این افراد محدود شده‌ است و بسیاری از مؤسسه‌های مالی حاضر نیستند با آن‌ها همکاری کنند.

یکی از راه‌حل‌های این مشکل که بسیاری از تجار از آن استفاده می‌کنند، خرید ارز دیجیتالی مثل تتر و استفاده از آن برای تبادلات مالی است. حتی اگر شما مشکلی برای جابه‌جایی پول بین حساب‌های بانکی نداشته باشید، باید به این نکته توجه کنید که تأیید تراکنش‌ها به‌وسیله نهادهای مالی، کاری زمان‌بر است. به‌همین‌دلیل، به شما پیشنهاد می‌کنیم از استیبل‌کوین‌ها استفاده کنید.

حفظ ارزش در بازار نامطمئن

فراموش نکنید که در دوره رکود ارزش دارایی‌ها، بازارهای مالی مختلف مثل سهام و مسکن و ارز دیجیتال به‌شدت افت می‌کنند. در چنین شرایطی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا روی دلار سرمایه‌گذاری کنند. باوجوداین، علاقه ندارند دولت‌ها و نهادهای نظارتی از میزان سرمایه آن‌ها مطلع شوند؛ ازاین‌رو، خرید تتر را انتخاب می‌کنند.

ابزاری نوین برای تجارت الکترونیک

برخی سرمایه‌گذاران برای انجام معاملات بین‌المللی از USDT استفاده می‌کنند. این امر کمک می‌کند تا زمان و هزینه‌های مرتبط با تبدیل ارز و انجام معاملات در بازارهای مختلف کاهش یابد. اگر شما نیز چنین قصدی دارید، کافی است برای خرید ارز دیجیتال تتر در یکی از صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز ثبت‌نام کنید.

فعالیت در صرافی ارز دیجیتال

در‌حال‌حاضر، برای خریدوفروش رمزارزهای مختلف در برخی از صرافی‌های دیجیتال، نمی‌توانید از پول‌های فیات استفاده کنید. به‌همین‌دلیل، ابتدا باید مقداری USDT تهیه و آن را به کیف‌پول خود منتقل کنید. بعد از انجام این کار، می‌توانید به پلتفرم مدنظرتان مراجعه و پس از بررسی قیمت ارز دیجیتال، با استفاده از Theter هزینه خرید آن را پرداخت کنید.

کاهش هزینه نقل‌و‌انتقال

در سیستم بانکداری سنتی، برای انتقال پول بین حساب‌های مختلف باید هزینه بسیاری زیادی پرداخت کنید؛ اما اگر از USDT برای انجام این کار استفاده کنید، کارمزد پرداختی به‌طور محسوسی کاهش پیدا می‌کند. برای خرید تتر و استفاده از آن، کافی است به یکی از صرافی‌های معتبر مثل والکس مراجعه کنید.

والکس تتر
کپی لینک

معرفی صرافی معتبر برای خرید تتر

حال که با اهمیت سرمایه‌گذاری در USDT آشنا شدید، قصد داریم صرافی ارز دیجیتال معتبری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به‌راحتی و با اطمینان‌ خاطر خریدتان را انجام دهید. به شما توصیه می‌کنیم از والکس، یکی از بهترین پلتفرم‌های ایرانی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، استفاده کنید.

برای دسترسی به امکانات متنوع والکس، ابتدا باید حساب کاربری خود را ایجاد و مراحل احراز هویت را مطابق دستورالعمل عنوان‌شده دنبال کنید.

کپی لینک

کیف‌پول مناسب برای خرید تتر

به این نکته توجه کنید که پس از خرید ارز دیجیتال از صرافی‌ها، توکن به کیف‌پول شما در پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید، منتقل می‌شود. افراد متخصص و باتجربه‌ای که در بازار کریپتو فعالیت می‌کنند، به کاربران توصیه می‌کنند تا دارایی‌های خود را به کیف‌پول سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری انتقال دهند.

با انجام این کار احتمال سرقت آن‌ها به‌دست هکرها کاهش درخورتوجهی پیدا می‌کند. در‌ادامه، تعدادی از ولت‌های برتر را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • اتمیک (Atomic)
  • کوینومی (Coinomi)
  • لجر نانو اس (Ledger Nano S)
  • اکسدوس (Exodus)
  • اتر ولت (My Ether Wallet)
  • ترزور مدل تی (Trezor Model T)
کپی لینک

جمع‌بندی

خرید تتر یکی از راه‌های مؤثر برای در‌امان‌بودن از نوسان‌های بازارهای مالی مختلف، به‌ویژه ارزهای دیجیتال است. به‌همین‌دلیل، در این مقاله تصمیم گرفتیم تا اهمیت سرمایه‌گذاری روی این دارایی و کیف‌پول‌هایی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید از آن برای نگه‌داری USDT استفاده کنید.

اگر شما نیز قصد خرید Tether و سرمایه‌گذاری روی این استیبل‌کوین را دارید، می‌توانید در سایت صرافی ارز دیجیتال والکس ثبت‌نام کنید و پس از احراز هویت، با استفاده از ارز تومان خرید خود را انجام دهید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات