توکن باز: سود دلاری از آربیتراژ ارز دیجیتال در صرافی‌های ایرانی

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
توکن باز
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر با آربیتراژ و بازار ارز دیجیتال آشنا نیستید، در این مقاله هر دو را به شما معرفی خواهیم کرد.
تبلیغات

این روزها به هزاران دلیل که خود شما بهتر می‌دانید عمده ما ایرانی‌ها به دنبال راهی برای کسب درآمد دلاری هستیم. متاسفانه همین مسئله باعث شده تا کسب درآمد دلاری بستری برای جولان کلاهبرداران و افراد سودجو شود که صرفا به دنبال افزایش ثروت خود هستند. آربیتراژ در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی یکی از روش‌های کاربردی و خوب برای کسب درآمد "تقریبا" مطمئن است. اگر با آربیتراژ و بازار ارز دیجیتال آشنا نیستید، در این مقاله هر دو را به شما معرفی خواهیم کرد. اینجا خبری از فروش پکیج آموزشی نیست، ما به شما روش کسب درآمد را آموزش می‌هیم و تصمیم‌گیری در مورد استفاده از این روش، با خود شماست.

معرفی بازار رمز ارز

ارز دیجیتال یک بازار جدید و نوظهور برای سرمایه‌گذاری است. اگر با بورس آشنایی دارید، ارزهای دیجیتال نیز تقریبا مشابه بازار بورس است که عده‌ای با ترید و عده‌ای با سرمایه‌گذاری به دنبال کسب درآمد دلاری از این بازار هستند. معروفترین ارز دیجیتال هم بیت کوین بوده که تقریبا همه حداقل یک بار اسم این ارز دیجیتال را شنیده‌ایم. جذابیت این بازار به کسب درآمد دلاری آن است که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، کمک زیادی به ما خواهد کرد. البته این فقط یک روی سکه است، در بازارهای مالی همیشه ریسک وجود داشته و همانطور که کسب درآمد دلاری جذاب است، زیان دلاری نیز عذاب آور و دردناک است. با این حال پیشنهاد ما برای کسب درآمد دلاری از بازار ارز دیجیتال، ترید و سرمایه‌گذاری نیست، پیشنهاد ما روشی کم ریسک‌تر به نام آربیتراژ ارز دیجیتال است. اما آربیتراژ ارز دیجیتال چیست؟

آربیتراژ ارز دیجیتال چیست؟

آربیتراژ ارز دیجیتال به نظر، روش پیچیده‌ای است اما نگران نباشید. موضوع بسیار ساده‌‌تر از آن است که حتی فکر کنید. با یک مثال ساده این روش به نظر سخت را معرفی می‌کنیم. استان کرمان به سرزمین پسته در ایران مشهور است؛ قیمت یک کیلو پسته در کرمان گرانتر است یا قیمت همان یک کیلو پسته در تهران؟ طبیعتا پاسخ شما این است که قیمت پسته در بازار تهران گرانتر از کرمان است. حالا اگر شما به کرمان سفر کنید و مقدار زیادی پسته خریداری کنید و سپس آن را در بازار تهران به فروش برسانید، از اختلاف قیمت پسته در این دو استان سود خواهید کرد؛ به همین کار آربیتراژ گفته می‌شود. حالا به جای پسته، یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا تتر را در نظر بگیرید و به جای بازار پسته تهران و کرمان، صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس و آبان‌تتر (برای مثال) را جایگزین کنید؛ پس در یک جمله آربیتراژ ارز دیجیتال:

خرید یک ارز دیجیتال از صرافی الف با قیمت کمتر و فروش همان ارز دیجیتال به صرافی ب و با قیمت بالاتر است.

سود آربیتراژ، در اختلاف قیمت یک ارز دیجیتال مشخص در دو صرافی ارز دیجیتال است. هر چه اختلاف بیشتر باشد، سود شما نیز بیشتر است.

چطور با آربیتراژ درآمد دلاری داشته باشیم؟

خب تا اینجا ما به قول خود عمل کردیم، شما تا حدودی با بازار ارز دیجیتال آشنا شدید و همچنین روش آربیتراژ را نیز درک کردید. حالا به سوال اصلی بازگردیم؛ چطور با استفاده از آربیتراژ ارز دیجیتال درآمد دلاری داشته باشیم؟ آربیتراژ یک روش برای پول درآوردن است که برای انجام این روش باید موارد زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. در چند صرافی ارز دیجیتال ایرانی ثبت نام کنید

2. قیمت تمام ارزهای دیجیتال معامله شده در این صرافی‌ها را با هم مقایسه کنید و به دنبال اختلاف قیمت باشید

3. به محض یافتن اختلاف قیمت یک ارز دیجیتال، مثلا تتر، در دو صرافی، باید این اختلاف قیمت را به درصد محاسبه کنید و کارمزد انجام معاملات دو صرافی را از این سود کسر کنید و اگر همچنان سودی باقی ماند، ارز دیجیتال را از صرافی که قیمت کمتری دارد بخرید و به صرافی دیگر منتقل کنید و به فروش برسانید.

4. تبریک می‌گوییم شما بدون ترید و بدون سرمایه‌گذاری و فقط عرض چند دقیقه سود دلاری بدست آوردید!

حتما شما نیز متوجه شدید که گام دوم و سوم معرفی شده در این روش کار بسیار سختی است. به این فکر کنید که سایتی هست که این مراحل را به صورت خودکار انجام دهد و فرصت‌های آربیتراژ ارز دیجیتال را به صورت خودکار و لحظه‌ای برای شما پیدا کند، میزان سود آن را محاسبه کند و شما صرفا با یک نگاه بفهمید که چه مقدار و کدام ارز دیجیتال را از کدام صرافی ایرانی بخرید و به کدام صرافی ایرانی بفروشید. سرویس آربیتراژ توکن باز همین کار را انجام می‌دهد و فرصت‌های آربیتراژ ارز دیجیتال در بیش از ۲۰ صرافی و برای تمام رمز ارزها را به شما نمایش می‌دهد.

سرویس آربیتراژ توکن باز چطور کار می‌کند

توکن باز

در سایت توکن باز فرصت‌های آربیتراژ ارز دیجیتال نمایش داده می‌شود، این سرویس کارهای زیر را برای شما به صورت خودکار انجام می‌دهد (برای مثال فرصت آربیتراژ دلار یا تتر را مثال می‌زنیم):

۱. مقایسه قیمت در بین صرافی‌ها: وارد سایت توکن باز شوید، اسم تتر یا نماد USDT را وارد کنید. توکن باز قیمت تتر را در بین تمام صرافی‌های لیست شده، پیدا کرده و آن را به شما در یک جدول نمایش می‌دهد. همچنین پایین‌ترین قیمت خرید تتر و اسم صرافی‌ای که این قیمت را ارائه داده و بالاترین قیمت فروش تتر و اسم صرافی را به شما نشان می‌دهد.

۲. محاسبه سود آربیتراژ: توکن باز درصد اختلاف قیمت تتر بین دو صرافی را محاسبه کرده و درصد سود آربیتراژ را نمایش می‌دهد. حالا شما بررسی خواهید کرد که آیا این سود برای شما جذابیت دارد یا نه. اگر سود اعلام شده برای شما جذاب بود، آربیتراژ را شکار کرده و از اختلاف قیمت کسب درآمد می‌کنید. اگر درصد سود برای شما جذاب نبود، به سراغ ارز دیجیتال دیگری بروید و فرصت طلایی خود را پیدا کنید

۳. رایگان و بدون محدودیت: سرویس آربیتراژ توکن باز به صورت رایگان فرصت‌های آربیتراژ را نمایش می‌دهد. همچنین در این سرویس محدودیتی در تعداد ارزهای دیجیتال نداریم و تمام ارزهای دیجیتالی که در صرافی‌های لیست شده در توکن باز معامله می‌شوند، آربیتراژ آن نیز نمایش داده می‌شود.

راهنمای استفاده از آربیتراژ توکن باز

در این بخش به صورت گام به گام و کامل روش کسب درآمد دلاری با استفاده از سرویس آربیتراژ ارز دیجیتال توکن باز را آموزش خواهیم داد:

۱. ابتدا در چند صرافی ارز دیجیتال ایرانی ثبت نام کنید. اولین گام در این روش حتما باید حداقل در دو صرافی ارز دیجیتال ایرانی ثبت نام کنید.

۲. برای مثال فرض کنید که هدف ما دریافت آربیتراژ ترون است. وارد سایت توکن باز شوید و مطابق تصویر زیر و در بخش جستجوی نماد، ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. در تصویر زیر ارز دیجیتال ترون انتخاب شده است:

توکن باز

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید شما باید به سه قسمتی که مشخص شده توجه کنید:

● در قسمت اول سود آربیتراژ ترون به صورت درصد نمایش داده شده است.

● در قسمت دوم اسم صرافی که باید ترون را از آنجا خریداری کنید نمایش داده شده است. در این مثال شما باید ترون را از صرافی نوبیتکس بخرید.

● در قسمت سوم و آخر اسم صرافی که باید ترون را در آنجا بفروشید نمایش داده شده است. در این مثال شما باید ترون را به صرافی تترلند بفروشید.

۳. تبریک می‌گوییم، شما توانستید از آربیتراژ ترون کسب درآمد دلاری کنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات