معرفی مناطق لوکس در رشت و رزرو هتل از فلای تودی

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
فلای تودی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر قصد سفر به رشت را دارید، در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که لوکس ترین مناطق رشت کدام اند تا بتوانید بهترین محله را برای اقامت خود را پیدا کنید.
تبلیغات

شهر رشت یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران بوده که سالیانه میزبان چندین هزار مسافر از سراسر کشور است. این شهر از نظر داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی بسیار غنی به شمار می آید. علاوه بر تاریخ کهن، رشت دارای آب و هوای بسیار دل انگیزی بوده و مردمان آن بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. همه این موارد باعث شده که بسیاری از افراد، این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند؛ اگر شما نیز جزو این گروه از افراد هستید، بهتر است هر چه سریع‌ تر بلیط هواپیما رشت را از فلای تودی رزرو کنید. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که لوکس ترین مناطق رشت کدام اند تا بتوانید با توجه به آن‌ ها بهترین محله را برای اقامت خود را پیدا کنید.

لوکس ترین مناطق شهر رشت کدام اند؟

شهر رشت طیف نسبتا گسترده ای از مناطق مسکونی و تجاری را دارد. هر کدام از این مناطق فرهنگ و حال و هوای خودشان را دارند که این تنوع فرهنگ ها بسیار جذاب و قابل توجه است. به طور کلی می توان گفت که انتخاب لوکس ترین و بهترین منطقه رشت تنها به سلیقه و اولویت های افراد بستگی دارد.

از مهم ترین اولویت های افراد برای انتخاب لوکس ترین و بهترین منطقه رشت می توان به دسترسی محله به مناطق مختلف شهر، حجم ترافیک کم یا زیاد، آرام و ساکت بودن محله، لوکس بودن خانه های منطقه، فرهنگ مردمان منطقه و... اشاره کرد. در این بخش از مقاله به معرفی ۴ منطقه لوکس شهر رشت می پردازیم که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خودشان را داشته و با یکدیگر تفاوت دارند. از جمله این مناطق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میدان شهرداری رشت

فلای تودی

اگر قصد اقامت در یک منطقه جذاب و تاریخی را داشته باشید، میدان شهرداری یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است. این محله تقریبا در مرکز شهر رشت قرار داشته و از نظر تاریخی کارنامه بسیار درخشانی دارد. موقعیت مکانی و جغرافیایی این شهر بسیار مناسب بوده، اما در بیشتر زمان های روز ترافیک نسبتا سنگینی دارد.

در این منطقه چندین فروشگاه و مرکز تجاری قرار داشته که می توانید بعد از گشت و گذار در مناطق تاریخی به آن ها سر بزنید و برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید؛ اگر شما نیز شیفته ویژگی های جذاب این منطقه شدید بهتر است در اسرع وقت بلیط هواپیما رشت خود را رزرو و برای بازدید از جاهای دیدنی منطقه میدان شهرداری برنامه ریزی کنید.

منطقه رشتیان رشت

منطقه رشتیان یکی دیگر از محبوب ترین مناطق غرب شهر رشت بوده که موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد. قیمت های این منطقه از قیمت های منطقه گلسار رشت مناسب تر بوده و ساختمان های بنا شده در آن شیک و زیبا هستند. از دیگر مزایای اقامت در این منطقه می توان به حجم ترافیک پایین آن اشاره کرد؛ همچنین منطقه رشتیان محله ای نسبتا ساکت و آرام بوده و برای کسانی که به دنبال موقعیت مکانی مناسب و خلوتی محل سکونت خود هستند بسیار معقول است.

منطقه منظریه رشت

فلای تودی

منطقه منظریه یکی از مناطق منحصربه فرد رشت بوده که حال و هوای خاص خودش را دارد. در این منطقه رودخانه ای به نام گوهر رود جریان داشته که جلوه ای زیبا به بسیاری از محله های آن بخشیده است. منطقه منظریه از نظر بافت ساختمانی،‌ قدیمی محسوب شده،‌ اما جلوه و زیبایی های نوستالژیک خودش را دارد.

اقامت در این محله برای کسانی که به بافت های قدیمی شهر علاقه دارند بسیار مناسب است؛ زیرا کوچه پس کوچه های منطقه منظریه رشت می تواند حس نشاط و سرزندگی را به آن ها القا کند. یکی از خیابان های منتهی به بلوار منظریه رشت،‌ بلوار امام حسین است؛ می توانید از این بلوار تمامی مایحتاج روزانه خود را تهیه کنید؛ بنابراین اگر بلیط هواپیما رشت را تهیه کردید و قصد دارید چند روزی را مهمان مردمان مهمان نواز رشت باشید،‌ بازدید از این منطقه تاریخی و زیبای شهر را از دست ندهید.

منطقه گلسار رشت

فلای تودی

منطقه گلسار یکی از محبوب ترین مناطق غرب شهر رشت بوده که در حال حاضر بسیار مورد توجه قشرهای مختلف مردم مخصوصا قشر مرفه قرار گرفته است؛ به طبع خانه‌ ها و آپارتمان های ساخته شده در این منطقه بسیار شیک و منحصر به فرد هستند. در این منطقه بسیاری از فروشگاه های برندهای معتبر تاسیس شده و از مهم ترین مراکز تجاری آن می توان به مرکز خرید گلسار اشاره کرد. خیابان های این منطقه ترافیک خاصی ندارند. قیمت خانه های منطقه گلسار نسبتا بالا است. اگر قصد اقامت در یک منطقه مرفه نشین و شیک را دارید، بهتر است منطقه گلسار رشت را انتخاب کنید؛ برای رزرو هتل در این منطقه کافی است عبارت «رزرو هتل رشت» را در اینترنت جست و جو کرده و به انتخاب هتل هایی همچون هتل کادوس بزرگ و هتل شبستان بپردازید؛ این هتل ها در منطقه گلسار رشت قرار دارند.

رزرو هتل رشت

در این مقاله به معرفی لوکس ترین و منحصر به فردترین مناطق شهر رشت پرداختیم که شما می توانید با توجه به بودجه مدنظر و اولویت هایتان، یکی از آ‌ن ها را برای اقامت انتخاب کنید. لوکس ترین مناطق شهر رشت عبارت اند از:

  • میدان شهرداری

  • منطقه گلسار

  • منطقه رشتیان

  • منطقه منظریه

هر کدام از مناطق نام برده شده از نظر قدمت تاریخی، حجم ترافیک خیابان ها، بافت ساختمانی و... با یکدیگر تفاوت دارند. شما می توانید بهترین اقامتگاه های موجود در این مناطق را از سایت فلای تودی رزرو کنید. این سایت علاوه بر امکان مقایسه تمامی هتل ها، مسافرخانه ها و... امکان خرید بلیط هواپیما رشت را نیز فراهم کرده است. تخفیف های دوره ای سایت فلای تودی را از دست ندهید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات