گلو وال: سلاح مخفی بازیکنان حرفه‌ای فری فایر

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
آی گیم
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب قصد داریم به صورت کامل روش استفاده صحیح از گلو وال در بازی فری فایر را برای شما توضیح دهیم.
تبلیغات

سازندگان بازی فری فایر تلاش کردند تا این بازی را مقداری فانتزی‌تر از کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل جلوه دهند. در این بازی آیتمی به نام گلو وال وجود دارد که بسیار شبیه به همان دیوار‌کشی در بازی فورتنایت است. با کمک گلو وال می‌توانید به راحتی از خودتان در برابر دشمنان محافظت کنید. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که گلو وال به راحتی‌ به دست نمی‌آید و باید با جم فری فایر خریداری و سپس ساخته شوند.

اگر قصد خرید آیتم های بازی های موبایلی و جم فری فایر را دارید می توانید به این آدرس (https://igame.ir/dlc/) مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل روش استفاده صحیح از گلو وال را برای شما توضیح دهیم.

گلو وال: نقشی فراتر از یک مانع

یکی از مشکلات پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل این است که در زمان جنگ، شما امکان ساخت دیوار سیار برای مراقبت از حمله دشمن را ندارید. این در حالی است که در بازی فری فایر، این قابلیت به نام گلو وال وجود دارد. گلو وال ها دیوارهای کوتاهی هستند که از یخ ساخته شده اند و می توان آنها را در هر نقطه از نقشه قرار داد. این دیوارها می توانند از بازیکنان در برابر گلوله های دشمن محافظت کنند و همچنین می توان از آنها برای ایجاد پوشش در هنگام عقب نشینی یا هجوم استفاده کرد. با کمک این آیتم، می‌توانید برای خود یک پوشش دفاعی مستحکم ایجاد کنید و با رقبا بجنگید.

گلووال ها در بازی فری فایر به دو نوع تقسیم می شوند:

  • گلووال های معمولی: این نوع گلووال ها را می توان در سراسر نقشه پیدا کرد و استفاده از آنها رایگان است.
  • گلووال های ویژه: این نوع گلووال ها را می توان از فروشگاه بازی خریداری کرد و دارای ویژگی های خاصی هستند، مانند مقاومت بیشتر در برابر گلوله ها یا قابلیت قرار دادن سریع تر.

برای در اختیار داشتن و استفاده از این گلووال های ویژه لازم است که جم فری فایر را در اختیار داشته باشید. گلو وال‌ها دارای سطح‌بندی هستند که برای تقویت آن‌ها می‌توانید از جم استفاده کنید. قیمت گلو وال ها با توجه به سطح آن ها متفاوت است، برای مثال برای خرید گلو وال های ویژه سطح دو نیاز به خرید 210 جم فری فایر با آیدی دارید.

با خرید جم فری فایر با ایدی و اطلاعات اکانت از سایت آی گیم و استفاده از آن‌ها برای تقویت گلو وال، به راحتی می‌توانید در این بازی پیشرفت کنید و رقبا را سریع‌تر از همیشه کنار بزنید.

با این 4 ترفند، گلو وال را به یک سلاح مرگبار تبدیل کنید

اگر می‌خواهید به صورت هوشمندانه و البته صحیح از گلو وال در بازی فری فایر استفاده کنید، باید با بهترین موقعیت‌های استفاده از آن آشنا باشید. یکی از این موقعیت‌‌ها، استفاده از گلو وا در نقاط مرتفع است. در بازی فری فایر، نقاط مرتفع زیادی از مپ وجود دارند که ممکن است در حالت عادی به آن‌ها دسترسی نداشته باشید.

آی گیم

در صورتی که با کمک گلو وال می‌توانید به راحتی به این نقاط بروید و با زاویه دید گسترده‌ای که در اختیار دارید، رقبا را از بین ببرید. موقعیت‌های بهتر دیگری نیز برای استفاده از گلو وال در فری فایر وجود دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

ترفند اول: ساخت گلو وال درست بعد از تیراندازی به رقیب

ساخت گلو وال درست بعد از تیراندازی به رقیب می‌تواند یک ترفند مفید برای محافظت از خود در برابر پاسخ دشمن باشد. برای انجام این کار، به محض شلیک به رقیب، به سمت او حرکت کنید و همزمان با حرکت، گلو وال را در جلوی خود بسازید. پس از ساخت گلو وال، پشت آن پنهان شوید و منتظر پاسخ دشمن باشید.

نکاتی را باید در نظر بگیرید:

  • سعی کنید گلو وال را در مکانی بسازید که دید خوبی به دشمن داشته باشید.
  • گلو وال را به اندازه کافی بزرگ بسازید تا شما را کاملاً پوشش دهد.
  • پشت گلو وال پنهان شوید تا از آسیب‌های ناشی از پاسخ دشمن محافظت شوید.

حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که این کار سرعت عمل فوق‌العاده بالایی نیاز دارد و اگر این سرعت عمل را نداشته باشید، ممکن است جان خود را از دست بدهید.

ترفند دوم: از گلو وال برای محافظت از خود در برابر حملات هوایی استفاده کنید

حملات هوایی یکی از خطرناک‌ترین تهدیدات در بازی فری فایر است. بمب‌ها و موشک‌های هواپیما می‌توانند آسیب زیادی به بازیکنان وارد کنند. با این حال، با استفاده از گلو وال می‌توانید از خود در برابر این حملات محافظت کنید.

برای استفاده از گلو وال برای محافظت از خود در برابر حملات هوایی، باید یک دیوار گلو بین خود و هواپیما ایجاد کنید. این دیوار گلو می‌تواند از شما در برابر آسیب‌های ناشی از بمب‌ها یا موشک‌ها محافظت کند.

ترفند سوم: گلو وال: سلاحی که می‌تواند شما را به یک نارنجک‌انداز تبدیل کند

گلو وال یک آیتم بسیار مفید در بازی فری فایر است که می‌تواند برای ایجاد موقعیت‌های برتر در میدان نبرد استفاده شود. یکی از این موقعیت‌ها، موقعیت پرتاب نارنجک است. با استفاده از گلو وال می‌توانید یک موقعیت پرتاب نارنجک ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا بدون اینکه خودتان آسیب ببینید، به دشمن آسیب وارد کنید.

آی گیم

فرض کنید که شما در حال مبارزه با یک تیم دشمن هستید. شما می‌توانید از گلو وال برای ایجاد یک موقعیت پرتاب نارنجک در پشت ساختمانی که دشمنان در آن هستند استفاده کنید. با ایجاد یک دیوار گلو در پشت ساختمان، می‌توانید بدون اینکه خودتان آسیب ببینید، نارنجک را به سمت دشمنان پرتاب کنید.

ترفند چهارم: قرار دادن گلووال ها در نقاط استراتژیک

می توانید گلووال ها را در نقاط استراتژیک نقشه قرار دهید تا دشمن را مجبور کنید از مسیری که شما می خواهید حرکت کند. به عنوان مثال، می توانید گلووال ها را در ورودی ساختمان ها یا نقاط حساس نقشه قرار دهید تا دشمن را مجبور کنید از مسیری که شما می خواهید حرکت کند.

خرید جم فری فایر ارزان از سایت خرید جم آی گیم

اگر قصد خرید جم فری فایر برای دسترسی به آیتم ها، آفرها و بسته های بازی فری فایر را دارید، فروشگاه آی گیم در خدمت شماست. سایت آی گیم معتبرترین سایت خرید درون بازی و خرید جم فری فایر با تحویل آنی و تضمین قیمت، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید جم و آفرهای بازی‌های موبایلی تبدیل شده است. برای خرید، کافی است عبارت "خرید جم فری فایر آی گیم" را در گوگل جستجو کنید و بر روی اولین لینک یعنی، سایت آی گیم (https://igame.ir/) کلیک کنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات