فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من؛ بهترین تخفیفات در اختیار شما

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
توشه من
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فروشگاه توشه من این مطلب قصد دارد به معرفی فروشگاه اینترنتی موبایل خود بپردازد. فروشگاهی که با تخفیف‌های جذاب بازار گوشی‌های هوشمند را متحول کرده است.
تبلیغات

خرید گوشی‌های هوشمند در ایران، با توجه به وضعیت اقتصادی و نوسان ارز، به امری دشوار تبدیل شده است و اکثر مردم به دنبال راهی برای خرید گوشی‌های هوشمند هستند که از نظر اقتصادی آن‌ها را با چالش مواجه نکند.

شاید برای شما نیز این اتفاق رخ داده باشد که قصد خرید یک گوشی پرچم‌دار یا قاتل پرچم‌دار را داشته‌اید، اما به دلیل قیمت بالای محصول، از خرید آن منصرف شده‌اید. فروشگاه اینترنتی توشه من حلال تمام مشکلات شما است و فاصله شما و گوشی پرچم‌دار محبوب‌تان تا بیشترین حد ممکن کاهش داده است.

فروشگاه توشه من این مطلب قصد دارد به معرفی فروشگاه اینترنتی موبایل خود بپردازد. فروشگاهی که با تخفیف‌های جذاب و فوق‌العاده‌ی خود، بازار گوشی‌های هوشمند را دست‌خوش تحولی عظیم کرده است.

معرفی فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من

فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من یک پلتفرم خرید محصولات فیزیکی به صورت پیش خرید/ فروش است. شما می‌توانید سفارش خود را در توشه به دو صورت تحویل فوری یا تحویل پنج هفته کاری ثبت کنید. برای کسانی که سفارش خود را در حالت پنج هفته کاری ثبت نموده‌اند، تخفیف بیشتری لحاظ می‌شود و قیمت کالای مدنظر نسبت به بازار آزاد به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.

فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من برای بالا بردن ضریب اطمینان مشتریان خود، تا زمان تحویل کالا، سفته الکترونیکی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا خیال مشتری از خرید خود راحت باشد.

تلاش فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من این است که فاصله رویا تا واقعیت را برای مردم عزیز تا بیشترین حد ممکن کاهش دهد.

توشه من، سبک جدیدی از فروش اینترنتی در کشور است و این فروشگاه به واسطه دارا بودن مجوزهای معتبر، بستر خوبی برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار آزاد است.

توشه من

دلیل اصلی خرید کالا از فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من

فرض کنید قصد خرید یک گوشی پرچم‌دار را دارید، اما پولی که در حساب‌تان است برای خرید محصول مدنظرتان کافی نیست. فروشگاه اینترنتی توشه من با دریافت همان مبلغ موجود در حساب شما، محصول مدنظرتان را به شما می‌فروشد؛ اما در ازای تخفیف بزرگی که از توشه من دریافت می‌کنید، فقط کافی است پنج هفته کاری برای تامین محصول مدنظرتان به توشه من زمان دهید. هدف فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من، رقم زدن تجربه‌ای بی نظیر از یک خرید هوشمندانه برای شما است.

از خرید خود لذت ببرید

فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من برای ایجاد یک خرید لذت بخش برای مشتری، اقدامات زیادی انجام داده است. این فروشگاه علاوه بر صدور سفته الکترونیکی، با خریدار قراردادی را منعقد می کند که در آن به جزئیات خرید و پرداخت اشاره می شود. این قرارداد علاوه بر بالا بردن ضریب اطمینان، از حقوق خریدار نیز محافظت می‌کند.

توشه من دارای ضمانت بازگشت وجه حتی پس از دریافت محصول است. توشه من از درگاه تضمین سما استفاده می‌کند و تا حداکثر ده روز پس از تحویل کالا، خریداران می‌توانند کالای خود را عودت دهند. پس از عودت کالا، کل وجه پرداختی توسط مشتری، بدون کسر هیچ مبلغ کارمزدی به او برگشت داده می‌شود.

ضمنا توشه من به ازای هرروز تاخیر در تحویل کالا، میزان 0.1 درصد از مبلغ پرداختی را به عنوان جریمه دیرکرد به مشتری پرداخت می‌کند.

همه‌‌ی این خدمات دست در دست یکدیگر داده‌اند تا مشتریان، طعم شیرین یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنید.

توشه من

همه چیز به موبایل ختم نمی‌شود

در توشه من، همه چیز به موبایل ختم نمی‌شود. هرآن چیزی که در نظر دارید را می‌توانید از این فروشگاه خریداری کنید. کنسول بازی، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم برقی خانه، لپ تاپ، هدفون بی‌سیم و انواع دوربین عکاسی، همه و همه را می‌توانید از توشه من با تخفیف فوق‌العاده و پایین تر از قیمت بازار آزاد خریداری کنید.

کنسول‌های بازی نظیر Playstation 5، XBOX Series X و XBOX Series S با قیمت کاملا رقابتی نسبت به بازار آزاد در توشه من آماده فروش هستند و فقط چند کلیک با کنسول‌های بازی محبوب خود فاصله دارید.

تبلت‌های سامسونگ و اپل نیز در فروشگاه آنلاین توشه من آماده هستند تا به دستان شما راه پیدا کنند.

کامل و جامع، مثل بلاگ توشه من

علاوه‌بر بررسی جامع در صفحه محصول مورد نظر، بلاگ توشه من بخشی کامل و جامع است که به شما در انتخاب دقیق و هوشمند محصول کمک می‌کند. در بلاگ توشه من، محصولات به صورت کاملا تخصصی با یکدیگر مقایسه و بررسی شده‌اند. بنابراین برای بررسی محصول مدنظر خود، نیازی به مرجع دیگری ندارید و همه چیز در همین قسمت برای شما فراهم است.

جمع بندی:

فروشگاه اینترنتی موبایل توشه من تمامی فاکتورهای یک آنلاین شاپ ایده‌آل را دارد و در این مدت توانسته است جایگاه خوبی میان مردم پیدا کند. تفاوتی ندارد گوشی هوشمند، لپ تاپ یا کنسول بازی؛ هر آن چیزی که می‌خواهید را با بهترین و معتبرترین خدمات پس از فروش را با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار آزاد را می‌توانید از فروشگاه آنلاین توشه من خریداری کنید.

توشه من دارای مجوزهای معتبر به منظور بالا بردن ضریب اطمینان مشتریان است و علاوه‌بر این، فروشگاه آنلاین توشه من به واسطه دارا بودن درگاه تضمین سما، در صورتی که مشتری از کالا رضایت نداشته باشد، می‌تواند محصول را عودت و مبلغ پرداختی را بدون کسر هیچ‌گونه کارمزدی، دریافت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات