رزرو هتل کیش برای سفرهای زمستانی از اسنپ تریپ

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اسنپ تریپ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب قصد داریم به معرفی چند هتل مناسب در جزیره کیش، برای سفرهای زمستانی بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب، همراه بمانید.
تبلیغات

سفر به جزیره کیش در فصل زمستان، با دور ماندن از آب و هوای گرم و شرجی، جذابیت خاص خود را دارد. اما برای این که سفر شما به این جزیره جنوبی کشور، به مراتب بهتر پیش برود، باید برای رزرو هتل کیش نیز دقت کافی به خرج دهید. رزرو هتل کیش برای سفرهای زمستانی، با بایدها و نبایدهای دیگری همراه است و لازم است که بررسی‌های لازم را در این خصوص، به عمل بیاورید. در این مطلب قصد داریم که کار شما را ساده کرده و به معرفی چند هتل مناسب در جزیره کیش، برای سفرهای زمستانی بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب، همراه بمانید.

بهترین هتل‌های کیش، برای سفر در زمستان

از جمله بهترین هتل‌هایی در جزیره زیبای کیش که برای سفرهای زمستانی مناسب هستند، موارد زیر را داریم:

هتل پانوراما کیش

اگر به دنبال یک هتل کیش هستید که هم نوساز بوده و هم امکانات عالی و درجه یک داشته باشد، هتل پانوراما به عنوان یک هتل پنج ستاره را بررسی کنید. این هتل در سال 1398 تاسیس شده و 15 طبقه با 267 اتاق و سوئیت دارد. قرار داشتن آن در بلوار رودکی جزیره نیز باعث شده تا به بسیاری از مناطق مختلف، دسترسی خوبی داشته باشد.

در هتل پنج ستاره پانوراما کیش، انواع اتاق‌های مجلل با امکانات روز دنیا، تعبیه شده و شما به راحتی می‌توانید اتاق مورد نظر و مناسب خود را از میان آن‌ها، انتخاب کنید. از امکانات موجود در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، می‌توان به یخچال، دراور، مبلمان، دستگاه چای ساز، سیستم اعلام حریق، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن، گاو صندوق، سیستم اعلام و اطفاء حریق و ... اشاره کرد.

به علاوه در خود هتل نیز امکانات و سرویس خدماتی چون سونا، جکوزی، استخر، آتلیه، دستگاه فکس و کپی، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، اتاق بار و چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات نگهداری کودک، سیستم تهویه مطبوع، آژانس مسافرتی و ... وجود دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل آرامیس پلاس کیش

یکی دیگر از هتل‌های جذاب جزیره کیش برای یک سفر زمستانی، هتل آرامیس پلاس است. این هتل پنج ستاره در میدان پردیس کیش واقع شده و امکانات بسیار عالی به مسافران خود، ارائه می‌دهد. ساختمان 14 طبقته هتل آرامیش پلاس کیش، شبیه به یک منحنی محدب دیده شده و 171 اتاق و سوئیت مجزا دارد.

این هتل نیز تازه تاسیس بوده و زمان افتتاح آن به سال 1399 باز می‌گردد. از محل هتل تا میدان پردیس جزیره، تنها 1 دقیقه پیاده روی داریم و بازار کیش مال نیز به اندازه 269 متر، دورتر از ساختمان هتل، قرار گرفته است. همین طور رویال مال، بازار پردیس 1، خیابان رودکی و بازار زیتون هم در فاصله کمی از این هتل پنج ستاره قرار دارند.

در اینجا می‌توانید از امکانات خوبی چون آسانسور، فروشگاه، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تلفن در لابی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چایخانه سنتی، پارکینگ، سونا، اینترنت و ... بهره ببرید.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

اسنپ تریپ

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره در کیش که برای یک سفر زمستانی، ایده آل به نظر می‌رسد؛ هتل شایان است. این هتل در میدان ساحل جزیره واقع شده و ساختمانی شیک و 4 طبقه دارد که به جای کشیدگی طولی، در عرض گسترده شده است.

هتل شایان با داشتن 191 اتاق و سوئیت، یک هتل پنج ستاره بزرگ و وسیع در جزیره کیش محسوب می‌شود. این هتل در مقایسه با دیگر هتل‌های جزیره کیش، قدمت بیشتری دارد و زمان افتتاح آن به سال 1354 بازمی‌گردد. کاباناها و ویلاهای ساحلی هتل شایان، زبانزد بوده و حتما اقامتی عالی را برای هر مسافری به همراه دارند.

در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، امکانات کاملی در حد انتظار هتل‌های پنج ستاره و حتی بیشتر از آن، قرار داده شده است. از این روی موقع اقامت در هتل پنج ستاره شایان، راحتی و آسایش کامل را تجربه خواهید کرد. خود هتل نیز به لحاظ امکانات عمومی رفاهی و تفریحی، در تراز بالایی قرار دارد. به طور مثال می‌توان به لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، اتاق بار و چمدان، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش و ... اشاره داشت.

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

اسنپ تریپ

هتل کوروش کیش

یک هتل دیگر در میدان پردیس جزیره کیش، هتل کوروش است. این هتل مانند نام آن، شکوه و عظمت خاصی دارد و در 16 طبقه با 198 اتاق و سوئیت، بنا شده است. زمان افتتاح هتل کوروش جزیره کیش، به سال 1397 بازمی‌گردد.

در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های آن، فارغ از الگوی دکوراسیونی که دارند، حمام، دراور، یخچال، مبلمان، میز تحریر، تلفن، دستگاه چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، اینترنت، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق و ... قرار داده شده است.

خدمات و امکانات عمومی هتل هم شامل فکس، لابی، آتلیه، فتوکپی، آسانسور، اتاق چمدان، کافی شاپ، فروشگاه، تاکسی سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش شبانه روزی، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سونا، جکوزی، استخر، فضای سبز، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، اینترنت در لابی، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... هستند.

آدرس: کیش، میدان پردیس

رزرو هتل کیش با اسنپ تریپ

برای آن که بتوانید بهترین هتل کیش برای سفرهای زمستانی را رزرو کنید، اسنپ تریپ گزینه‌های عالی با قیمت‌های مناسب، به شما پیشنهاد می‌دهد. به این ترتیب کافی است که به وب سایت یا نسخه اپلیکیشن اسنپ تریپ وارد شده و فهرست هتل‌های کیش را دنبال کنید. انتخاب هتل و رزرو اتاق یا سوئیت آن، به سادگی و به سرعت انجام شده و با خیال راحت می‌توانید سفر خود را برنامه ریزی کنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات