تیپاکس در سال ۱۴۰۱؛ رکورد ارسال 160 هزار مرسوله در یک روز

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
گزارش سالانه تیپاکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تیپاکس، اولین شرکت پست خصوصی ایران، در سال 1401، توانست به رکورد ارسال بیش از 160 هزار مرسوله در یک روز برسد.
تبلیغات

تیپاکس، اولین شرکت پست خصوصی ایران، در سال 1401، توانست به رکورد ارسال بیش از 160 هزار مرسوله در یک روز برسد. این رکورد همراه آمار و ارقام جذاب دیگری است که در گزارش جامع سالیانه 1401 این شرکت به آنها اشاره شده است.

تیپاکس، اولین شرکت پست خصوصی ایران، در سال 1401، توانست به رکورد ارسال بیش از 160 هزار مرسوله در یک روز برسد. این رکورد همراه آمار و ارقام جذاب دیگری است که در گزارش جامع سالیانه 1401 این شرکت به آنها اشاره شده است.

ارسال بسته‌های پستی به نقاط مختلف دنیا در زمانی کوتاه، یکی از نیازهای تمامی مردم است. هر فرستنده‌ای برای ارسال یک بسته نیازمند ثبت سفارش بدون دردسر و معطلی، به هر نقطه، حتی مناطق دورافتاده، با امکاناتی همچون بیمه و جبران خسارت، ثبت سفارش آنلاین، پرداخت در محل، بسته‌بندی ایمن، امکان رهگیری لحظه‌ای آنلاین، پشتیبانی تلفنی قوی و ... است.

در راستای همین خواسته و نیاز مشتریان، امروزه شرکت‌های پستی متعددی خدمات ارسال بسته به مشتریان ارائه می‌دهند.

تیپاکس بیشتر از 63 سال است که خدمات ارسال بسته را به‌صورت پلاک‌به‌پلاک به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین تیپاکس با ارائه سرویس‌های متنوع تلاش کرده تا بنا به نیاز هر مشتری، خدمتی ویژه به او ارائه دهد.

کپی لینک

پوشش جغرافیایی نمایندگی‌های تیپاکس در بیش از 500 شهر کشور

گزارش سالانه تیپاکس

تیپاکس با پوشش جغرافیایی بیش از 500 شهر در ایران که برخی از آنها مانند نمایندگی یازرگان و نمایندگی چابهار 2658 کیلومتر باهم فاصله دارند، دارای پوشش نمایندگی گسترده در کشور است.

این شرکت با وجود نمایندگانی با سابقه بیش از 50 سال و همچنین مدیریت بانوان همچنان سعی دارد شرکتی پیشرو در صنعت پست باشد. نمایندگانی که در طول سال‌های همکاری با تیپاکس، بدون توجه به سختی‌های شغل خود در سرما و گرما خدمت‌رسان مشتریان تیپاکس بوده‌اند.

کپی لینک

پیمودن 11,143,787,884 کیلومتر برای ارسال مرسولات

گزارش سالانه تیپاکس

با وجود این نمایندگی‌ها و همچنین ناوگان حمل‌ونقل سخت‌کوش، تیپاکس توانست در سال 1401، مسافت 11,143,787,884 کیلومتر که 5200 برابر فاصله‌ای است که تلسکوپ جیمز وب از زمین طی کرد تا در مدار خود قرار بگیرد را برای جابه‌جایی مرسولات خود طی کند.

این مسافت برای خدمت‌رسانی به بیش از 9 میلیون مشتری بود! جالب است بدانید این عدد معادل جمعیت کشور سوئد است!

کپی لینک

بیش از 7 میلیون گیرنده بسته در سال 1401

یکی از این سرویس‌ها، سرویس اکسپرس بین‌شهری برای ارسال کالا به سراسر کشور است. سرویس درون‌شهری یک‌روزه (روز آتی) برای ارسال بسته داخل یک شهر در مدت 1 روز کاری است که در کنار خدمات تکمیلی مانند جبران خسارت، بسته‌بندی، امکان پرداخت به‌صورت نقدی، پس-کرایه و نقدی-پس‌کرایه، به‌صورت پلاک‌به‌پلاک (خدمات درب منزل) به مشتریان ارائه می‌شود.

خدمت‌رسانی به 7,925,150 گیرنده در سال 1401، که از سرویس اکسپرس بین‌شهری استفاده کرده‌اند، گواه بر اعتماد مشتریان عزیز به تیپاکس است.

کپی لینک

سرویس ارسال بار تی‌بار، خدمتی برای سنگین وزن‌ها

خدمت دیگر تیپاکس، سرویس تی‌بار برای ارسال کالاهای بزرگ و حجیم بیشتر از 50 کیلو است که با تحویل پلاک‌به‌پلاک کمک زیادی به فرستندگان و گیرندگان کالاهای حجیم و سنگین کرده است. این سرویس در سال 1401 موفق شد تا 2,867 بسته را در روز جمع‌آوری کند.

کپی لینک

ثبت رکورد جمع‌آوری 80,850 بسته در روز توسط سرویس اکسپرس ویژه بین‌شهری (روز آتی)

همچنین، تیپاکس با ارائه سرویس اکسپرس ویژه بین‌شهری (روز آتی)، بدون درنظرگرفتن مسافت، بسته‌های ارزشمند مشتریان را در روز بعد از جمع‌آوری و در مدت 24 ساعت کاری بـه مقصد می‌رساند که این موضوع از آسیب‌دیدن بسته‌ها در طول مسیر طولانی سفر بسته جلوگیری می‌کند. این سرویس در سال 1401 در تهران، قشم، کیش، مشهد، عسلویه، چابهار، زاهدان، بندرعباس، کرمان و بوشهر خدمت‌رسان مشتریان بود و موفق به جمع‌آوری 80,850 بسته شد.

کپی لینک

جمع‌آوری 5800 بسته در روز توسط سرویس ارسال بسته درون‌شهری

یکی دیگر از خدمات تیپاکس، سرویس ارسال بسته درون‌شهری است که خدمت انتقال بسته را از مبدا به مقصد، درون یک شهر و به‌صورت پلاک‌به‌پلاک ارائه می‌دهد. در این سرویس بسته‌ها روز بعد از جمع‌آوری در مقصد توزیع می‌شوند. این سرویس در سال 1401 در 570 شهر دارای نمایندگی تیپاکس فعال بـود و موفق به جمع‌آوری 5800 بسته در روز شد.

با مروری کوتاه بر فعالیت سرویس‌های پایه و خدمات تکمیلی تیپاکس 63 ساله در سال 1401، به‌سادگی متوجه خواهیم شد که تنوع خدمات ارسال از لحاظ قیمت و زمان، تنوع در روش ثبت سفارش، همچنین امکان استفاده از سرویس ارسال پلاک‌به‌پلاک و گستردگی نمایندگی‌ها حتی در دورترین نقاط کشور، وجه تمایز این شرکت با سایر رقبای خود و درنهایت دلیل انتخاب این شرکت از سوی مشتریان آن است.

کپی لینک

60 میلیون تومان جبران خسارت برای مشتریان تیپاکس

تیپاکس با ارائه خدمات جبران خسارت، بسته‌بندی، لینک پرداخت، پرداخت وجه کالا در مقصد (COD) و لاکر هوشمند بخشی از نگرانی‌های مشتریان در رابطه با ارسال بسته را برطرف کرده است.

جبران خسارت یکی از خدمات تیپاکس در راستای حفظ رضایت‌مندی مشتریان درصورت آسیب‌دیدن یا مفقودی احتمالی بسته‌ها است. مشتریان تیپاکس می‌توانند تا سقف 60 میلیون تومان برای بسته و تا سقف 1 میلیون تومان برای پاکت، از خدمت جبران خسارت بهره‌مند شوند.

کپی لینک

سرویس بسته‌بندی تیپاکس

هنگام ارسال بسته‌ها، استفاده از بسته‌بندی مناسب برای ارسال یک کالا اهمیت ویژه‌ای دارد.

بهره‌مندی از بسته‌بندی مناسب، علاوه بر تضمین امنیت کالا و سلامت آن، باعث رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت خدمات پستی می‌شود.

تیپاکس با ارائه کارتن‌ها و پاکت‌های متفاوت در ابعاد مختلف برای بسته‌ها، در راستای حفظ سلامت مرسوله مشتریان کوشیده است. به‌طوری‌که درسال 1401 سرویس بسته‌بندی تیپاکس با افزودن پاکت‌های لمینت و حباب‌دار در سایزهای مختلف، گونی‌های لمینت، نایلون‌های سفید برندد و همچنین طراحی 11 سایز کارتن 3 و 5 لایه، توانست این خدمات را با قیمت‌های کاملا رقابتی به مشتریان خود ارائه دهد و با رشد 242 درصدی در سال 1401 نسبت به سال 1400 فعالیت کند.

کپی لینک

گزارش سالیانه 1401 شرکت تیپاکس

تیپاکس همچون چندسال گذشته، اقدام به انتشار گزارش جامع فعالیت‌های سال گذشته خود کرده است. در این گزارش جامع، می‌توانید با تمامی خدمات این شرکت آشنا شده و آماری از فروش و مشتریان تیپاکس را مطالعه کنید.

لذا به تمامی مشتریان و صاحبین کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم تا با مراجعه به گزارش جامع تیپاکس در سال 1401 با خدمات، آمار فروش و رکوردهای این کوریر سرویس بیشتر آشنا شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات