HONOR، برنده بازار چین؛ خیز آنر برای افزایش سهم بازار در سال 2024
کشور چین دارای بزرگترین بازار مصرف کننده گوشی هوشمند در جهان است و این موضوع آن را به یک فضای رقابتی برای برندهای مختلف تبدیل کرده است. در سال گذشته، بیش از 360 میلیون گوشی هوشمند در چین عرضه شده که برابر با 21 درصد از کل سهم بازار جهانی این محصول است.
با انتشار گزارش موسسه تحقیقاتی IDC از وضعیت بازار گوشی هوشمند در سه ماهه سوم سال 2023 در چین، شاهد بازگشت مجدد برند آنر (HONOR) به صدر جدول و کسب بیشترین سهمبازار در بین سایر رقبا همچون اپل، شیائومی و اوپو هستیم.
آنر با ارایه محصولاتی باکیفیت و با قیمت مقرون بهصرفه مانند Honor Xa series وHonor 90 توانست به این موفقیت دست پیدا کند. علاوه بر این، مدلهای تاشو آنر، بهویژه Honor Magic V2 و Honor Magic VS عملکرد فوقالعادهای داشته اند و رتبه اول را در بین تمام گوشیهای تاشو کسب کرده اند.
در جدول زیر، میتوانید جزئیات بیشتری از گزارش رسمی موسسه IDC و Canalys مشاهده کنید.
این گزارش نشان میدهد که بازار گوشیهای هوشمند چین همچنان درحال سقوط است، اما در این بین HONOR موفق شده است تا میزان فروش خود را نسبت به سه ماه سوم سال گذشته افزایش دهد و جایگاه اول بازار را به خود اختصاص دهد و در حال حاضر بزرگترین برند موبایل این کشور محسوب شود.
با مقایسه و بررسی اطلاعات ارایه شده میتوان نتیجه گرفت که آنر (HONOR) در حال افزایش سهمبازار و درواقع جلب رضایت کاربران و مشتریان خود در مقیاس جهانی است.
نظرات