انواع تکنولوژی های کفش اسکچرز پارسی بای

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کفش اسکچرز پارسی بای
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در دنیای پُرتحرک امروز که قدم‌ها به سمت آینده سرعت می‌گیرند، پاهای ما نیز شایسته بهترین‌ها هستند.
تبلیغات

در دنیای پُرتحرک امروز که قدم‌ها به سمت آینده سرعت می‌گیرند، پاهای ما نیز شایسته بهترین‌ها هستند. اسکچرز با عرضه انواع پیشرفته‌ترین و راحت‌ترین کفش‌ها، تجربه‌ای نوین از راحتی و سبکی را به ارمغان آورده است. این برند معتبر، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوظهور و خلاقانه، مرزهای نوآوری در صنعت کفش‌سازی را جابجا کرده و به همگان نشان داده است که کفش‌های کارآمد تنها مختص به ورزشکاران نمی‌باشند.

فروشگاه اینترنتی پارسی بای، بهترین و تکامل‌یافته‌ترین کفش‌های اسکچرز را در اختیار علاقمندان به مد و سلامت قرار می‌دهد. وقتی نوبت به خرید کفش زنانه اسکچرز می‌رسد، انتظارات فراتر از یک استایل شیک و مدرن می‌رود، بلکه فناوری‌های به‌کار رفته در این کفش‌ها نیز نقش بسیار مهمی در انتخاب مصرف‌کننده بازی می‌کنند.

انواع تکنولوژی های کفش اسکچرز

  • تکنولوژی Memory Foam

یکی از مشهورترین نوآوری‌های اسکچرز، استفاده از مموری فوم در کفی کفش‌ها بوده که باعث می‌شود پس از هر قدم، کفی به حالت اولیه خود بازگردد و سازگاری خیره‌کننده‌ای با پا ارائه دهد.

  • تکنولوژی Goga Mat

تکنولوژی گوگا مت، احساس راحتی یک تشک یوگا را در کف کفش‌ها فراهم می‌آورد که نه تنها حمایت بالایی به پا می‌دهد بلکه انعطاف‌پذیری و تنفس‌پذیری عالی را هم تضمین می‌کند.

کفش اسکچرز پارسی بای
  • تکنولوژی Air-Cooled Memory Foam

این فناوری نسخه پیشرفته‌تری از مموری فوم بوده که تهویه هوای بهتری را ارائه می‌دهد و موجب می‌شود پا در طول روز خنک و خشک بماند.

  • تکنولوژی 5GEN

این تکنولوژی نوعی کفی با هدف ارائه سبکی فوق‌العاده و واکنش‌پذیری بالا است که به کاهش انرژی وارد شده به پا کمک می‌کند و قدم‌زدن را بسیار آسان‌تر می‌سازد.

  • تکنولوژی Flex Appeal

سیستم طراحی این کفش‌ها به نحوی است که انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای در تمام زوایا فراهم می‌کند.

  • تکنولوژی Relaxed Fit

این تکنولوژی فضای بیشتری در ناحیه پنجه کفش فراهم می‌کند تا افراد با پاهای پهن‌تر هم احساس راحتی داشته باشند.

  • تکنولوژی Ultra Go

ماده‌ای سبک وزن و انعطاف‌پذیر که در ساختار کفی میانی استفاده می‌شود تا انرژی بیشتری در طول فعالیتهای شدید تولید کند.

کفش اسکچرز پارسی بای
  • تکنولوژی GoRun

این تکنولوژی به دو قسمت تقسیم می شود یکی برای بالا بردن تعادل و دیگری برای افزایش سطح تماس با زمین.

  • تکنولوژی GoKnit

یکی از پرکاربردترین تکنولوژی ها در کفش اسکچرز ، تکنولوژی GoKnit است. این فناوری به منظور جلوگیری از ایجاد خشکی در زمان پوشیدن کفش و رطوبت رساندن به پوست با طراحی شده است.

  • تکنولوژی Goga Pillars

این تکنولوژی منجر به جذب شوک از پاها طراحی شده است.

خرید کفش اسکچرز

فروشگاه اینترنتی پارسی بای، انواع کفش اسکچرز را طرح و رنگ بندی های متنوع برای شما عزیزان مهیا کرده است. چنانچه قصد خرید کفش مردانه اسکچرز و خرید کفش زنانه اسکچرز را دارید، با مراجعه به سایت پارسی بای می توانید بهترین کفش مورد نیاز خود را انتخاب و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات