شرکت مکسا عرضه کننده انواع گیت کنترل تردد و گیت بازرسی و ورود و خروج

یک‌شنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
گیت کنترل تردد مکسا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در صورتی که قصد خرید دوربین مدار بسته اکسیس و بهره مند شدن از ویژگی های منحصر به فرد آن را دارید، می توانید از شرکت مکسا اقدام به خرید کنید.
تبلیغات

یکی از بهترین برندهای مطرح در زمینه تولید انواع دوربین های مدار بسته، شرکت اکسیس است. در این مقاله به معرفی انواع دوربین های مدار بسته اکسیس، مشخصات فنی و ویژگی های مختلف آن ها پرداخته شد. در صورتی که قصد خرید دوربین مدار بسته اکسیس و بهره مند شدن از ویژگی های منحصر به فرد آن را دارید، می توانید از شرکت مکسا اقدام به خرید کنید. این شرکت انواع دوربین های شرکت اکسیس که در این مقاله معرفی شد، را با کیفیت بسیار مطلوب و بالا، همراه با گارانتی معتبر به سراسر ایران عرضه می کند.

یکی از مهم ترین اقداماتی که می توان برای کنترل عبور و مرور افراد در مکان های مختلف به ویژه سازمان ها و مراکز دولتی و امنیتی انجام داد، استفاده از گیت کنترل تردد است. کلمه گیت (Gate) در معنای لغوی به معنای گذرگاه است که از آن می توان برای کنترل عبور و مرور افراد و مدیریت هر چه بهتر آن استفاده کرد. خوشبختانه با افزایش اهمیت استفاده از گیت کنترل تردد، و گیت های بازرسی، انواع گیت ها با مشخصات و ویژگی های خاص و منحصر به فردی تولید و وارد بازار فروش می شود. به همین منظور در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر انواع گیت کنترل تردد و گیت بازرسی و ورود و خروج می پردازیم تا با شناخت بیشتر اقدام به خرید کنید.

کپی لینک

گیت کنترل تردد چیست؟

گیت کنترل تردد یک نوع مانع یا گذرگاه است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید می شود و در ابتدای درب ورودی مکان های مختلف قرار می گیرد. انواع گیت های کنترل تردد با مشخصات و ویژگی های مختلفی تولید می شوند و کاربردهای خاص و ویژه ای دارند. در واقع عملکرد و وظیفه گیت کنترل تردد این است که با استفاده از آن می توان عبور و مرور افراد را بدون نیاز به استخدام نیروی انسانی کنترل و نظارت کرد.

کپی لینک

انواع گیت کنترل تردد در شرکت مکسا

یکی از بهترین ویژگی گیت های کنترل تردد این است که با طراحی های منحصر به فرد و ویژه ای طراحی می شود و به همین دلیل کاربردهای خاصی هم دارند. به همین دلیل قبل از این که اقدام به خرید کنید، لازم است که با انواع گیت کنترل تردد و کاربردهای مختلف آن ها آشنا شوید.

گیت کنترل تردد خودرو

یکی از کاربردی ترین انواع گیت ها که از آن ها در پارکینگ های عمومی یا اختصاصی استفاده می شود، گیت کنترل تردد خودرو است. با این وجود امکان نصب این نوع گیت در مکان ها یا محوطه های دیگری که قصد تامین امنیت و محافظت از آن را دارید، استفاده کنید. گیت های کنترل تردد خودرو در انواع مختلف و سایزهای متنوعی تولید می شوند و می توانید از آن ها در ورودی منازل بزرگ، مجتمع‌ مسکونی، ساختمان اداری، دانشگاه، ادارات دولتی و خصوصی و ... نیز از آن ها استفاده کرد.

گیت کنترل تردد مترو

یکی دیگر از کاربردی ترین انواع گیت ها که از آن در ابتدای ورودی سالن مترو از آن استفاده می شود، گیت کنترل تردد مترو است. این نوع گیت معمولا به صورت شیشه ای و با چند تعداد مختلف تولید و در سالن مترو نصب می شود. یکی از بهترین ویژگی های این نوع گیت مقاومت بسیار بالای آن برای عبور و مرور زیاد شهروندان به صورت مداوم است. بدین صورت که افراد بلیط یا کارت خود را روی قسمت اسکنر قرار داده و سپس گیت باز می شود و از آن عبور می کنند.

گیت کنترل تردد باشگاهی

از گیت کنترل تردد باشگاهی برای مجموعه های ورزشی و کنترل و نظارت بر عبور و مرور افراد و ورزشکاران استفاده می شود. با استفاده از این نوع گیت در باشگاه های ورزشی بزرگ تا حد قابل توجهی میزان امنیت وسایل، کمدها و سایر عبور و مرور افراد در رختکن افزایش می یابد. همچنین با استفاده از گیت کنترل تردد باشگاهی، و متصل کردن آن به دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب می توان زمان ورود و خروج پرسنل را به باشگاه نیز جهت محاسبه حقوق و دستمزد آن ها کنترل و استفاده کرد.

گیت کنترل تردد باشگاهی

گیت کنترل تردد فروشگاهی

یکی از کاربردی ترین انواع گیت های کنترل تردد که از آن سال هاست در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ استفاده می شود، گیت کنترل تردد فروشگاهی است. هدف اصلی از استفاده از تردد فروشگاهی کنترل جمعیت و عبور افراد زمان وارد شدن آن ها به فروشگاه است. به همین دلیل معمولا این نوع گیت نیازی به مکانیسم های پیشرفته یا سنسورهای مختلف ندارند. همچنین این نوع گیت معمولا از جنس استیل است که یک مانع فیزیکی برای تردد هم دارد. بدین صورت که این مانع فیزیکی فقط در یک جهت حرکت کرده و باز می شود. بدین صورت که افراد صرفا اجازه وارد شدن به فروشگاه را دارند و از همان جهت نمی توانند از فروشگاه خارج شوند.

گیت نگهبانی

یکی از مهم ترین انواع گیت ها که در ابتدای درب ورودی و مکان های مختلف از جمله سازمان های اداری، و سازمان های خصوصی و دولتی نصب می شوند، گیت نگهبانی است. این نوع گیت معمولا به دوربین و دزدگیر یا سیستم های امنیتی مجهز می شوند. به همین دلیل می توان گفت استفاده از این نوع گیت تاثیر زیادی در تامین و افزایش محیط مورد نظر دارد. علاوه بر این، با نصب این گیت دیگر نیازی به دخالت یا استفاده از نیروی انسانی نیست. چون این گیت به عنوان یک نگهبان و نیروی حراست عمل می کند.

گیت ورود و خروج پرسنل

گیت ورود و خروج پرسنل یکی از بهترین انواع گیت های کنترل تردد کاربردی برای نظارت کردن و مدیریت عبور مرور کارمندان به مراکز تجاری مختلف از جمله سازمان ها، ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی و ... است. یکی از بهترین ویژگی های این نوع گیت این است که اطلاعات مربوط به زمان ورود و خروج پرسنل و تاخیر آن ها روی سیستم ذخیره می شود. علاوه بر این، استفاده از این نوع گیت باعث تامین امنیت نیز می شود.

گیت های کنترل تردد نفر

گیت های کنترل تردد نفر جز مهم ترین گیت های کاربردی محسوب می شوند.. از جمله کاربردی ترین انواع گیت های کنترل تردد نفر می توان گیت های زیر را نام برد:

  • گیت کنترل تردد اثر انگشتی

گیت کنترل تردد اثر انگشتی جز گیت های کنترل تردد نفر محسوب می شود. استفاده از این نوع گیت برای مکان هایی که ایجاد امنیت در آن حائز اهمیت است، کاربرد دارد. بدین صورت که ابتدا روی گیت، یک دستگاه حضور و غیاب قرار گرفته و سپس اثر انگشت افراد مجازی که قصد ورود به یک محل یا اداره یا بانک و ... را دارند، تعریف می شود. سپس هر بار فرد زمان وارد شدن به محیط مورد نظر دست خود را روی سنسور گیت قرار می دهد تا اجازه ورود به او داده شود. حسگرهای این نوع گیت ضد خش هستند و اثر انگشت تقلبی را به راحتی شناسایی می کنند.

  • گیت کنترل تردد شیشه ای

یکی دیگر از انواع گیت های کنترل تردد، مدل شیشه ای هستند که به پایه های مستحکم فلزی و آهنی متصل می شوند. به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی داشته و از آن ها می توان حتی در مکان های پر تردد هم استفاده کرد. چون استفاده از آن باعث ایجاد نظم و جلوگیری از ازدحام جمعیت می شود.

  • گیت کنترل تردد پروانه ای

نوع دیگر گیت های کنترل تردد، مدل پروانه ای است که ظاهری زیبا، عملکرد آسان و سریع و بدون صدا دارد. به همین دلیل می توان از آن در مکان های مختلف از جمله بیمارستان، ادارات، هتل ها، و ورودی ساختمان های مسکونی استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی های این نوع گیت، مجهز شدن به سنسورهای کنترلی قوی و گیربکس های پیشرفته است تا عملکردی سریع و روان داشته باشد.

گیت کنترل تردد باشگاهی
کپی لینک

انواع دیگر گیت کنترل تردد نفر

علاوه بر گیت های کاربردی ذکر شده که جز گیت های کنترل تردد نفر محسوب می شوند، این نوع گیت انواع مختلف دیگری نیز دارد که به شرح زیر است:

  • گیت کنترل تردد سه اهرمی یا میله ای
  • گیت کنترل تردد تمام قد
  • گیت کنترل تردد کشویی
  • گیت کنترل تردد گردان
  • گیت کنترل تردد باله ای
  • گیت کنترل تردد باله ای
کپی لینک

جمع بندی

در این مقاله به معرفی انواع گیت های کنترل تردد و کاربردهای مختلف هر کدام پرداخته شد. در صورتی که قصد خرید یکی از گیت های ذکر شده را دارید، مطالعه این مقاله کمک می کند تا با شناخت بیشتری اقدام به خرید کنید. شرکت مکسا عرضه کننده انواع گیت های کنترل تردد ذکر شده، با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد و با کیفیت بالا است. جهت خرید گیت های ذکر شده، می توانید با کارشناسان شرکت مکسا با شماره تماس 78756000(021) تماس بگیرید و راهنمایی و مشاوره های لازم در مورد انواع گیت را دریافت کنید. سپس با مراجعه به وب سایت شرکت مکسا به آدرس www.maxasecurity.com انواع گیت کنترل تردد و ویژگی های مختلف آن ها را مشاهده و سپس بهترین مدل را خریداری کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات