ایجاد درآمد با اینما در ایران آسان‌تر از یوتیوب

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
سرویس اشتراک ویدیو اینما
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
سایت اینما اولین پلتفرمی است که در آن تولیدکنندگان و بازنشرکنندگان محتوا به ازای ترافیک مصرفی درآمد کسب می‌کنند.
تبلیغات

شاید متعجب شوید! ولی از یک واقعیت تماما ایرانی بیخبرید. شما هم مثل هر کاربری که در دنیای اینترنت در حال گشت و گذار است، با محتوای ویدیویی روبرو شده‌اید و حتما تا بحال به یوتیوب هم سرزده و محتواهای ویدیویی و صوتی این سایت استفاده کرده اید. تولیدکنندگان محتوا در زمینه‌های مختلف ویدیوهای خود را تولید و در پلتفرمهایی مثل یوتیوب و HiBLog های بلاگ منتشر می‌کنند. اما وقت آن رسیده که به همه تولیدکنندگان و بازنشرکنندگان محتوا این خبر مسرت بخش را بدهیم که می‌توانند به دور از همه دغدغه‌های روزمره در محیطی امن و حرفه ای به کسب درآمد بپردازند و آسانتر از یوتیوب در اینما فعالیت کنند. شما در اینما درآمدهایی را از انتشار ویدیوها کسب می‌کنید که آرزوی هر کاربری می‌تواند باشد.

سرویس اشتراک ویدیو اینما

اینما یک سرویس اشتراک ویدیوی کاملا ایرانی است که بدست جوانان توانمند این مرز و بوم ساخته و پرداخته شده است. این پروژه بعد از معرفی به عموم، مورد استقبال همه مردم قرار گرفت؛ به نحوی که اکنون بیش از 4 میلیون کاربر ثابت هر روز از اینما بازدید می‌کنند. در سایت اینما شما براحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید نقشه راه خود را برای کسب درآمد آنی و لحظه‌ای و بدور از پیچیدگی ترسیم کنید. یکی از بزرگترین اهداف اینما، کارآفرینی و درآمدزایی برای کاربران فعال خود است، به همین منظور در اینما برنامه درآمدزایی برای انواع کاربران با هر سلیقه‌ای طبق قوانین جمهوری اسلامی ایرانی طراحی و در نظر گرفته شده است.

کسب درآمدی شیرین و متفاوت در اینما

سایت اشتراک ویدیوی اینما اولین پلتفرمی است که در آن تولیدکنندگان و بازنشرکنندگان محتوا به ازای ترافیک مصرفی درآمد کسب می‌کنند. وقتی شما محتوای صوتی یا تصویری خود را در اینما منتشر می‌کنید، هم در معرض دید کاربران میلیونی اینما قرار خواهد گرفت و هم در جستجوی گوگل قابل دسترس خواهد بود و به ازای ترافیک مصرفی کاربرانی که ویدیوی شما را مشاهده می‌کنند؛ شما درآمد خواهید داشت.

سرویس اشتراک ویدیو اینما

کسب درآمد از بازدید در eNama

اینما همانند برخی از سرویس‌های اشتراک ویدئو، بخشی از درآمد خود را به دریافت سفارش از تبلیغات گسترده‌ی کسب و کارها اختصاص داده است که قصد دارد کاربران خود را در این درآمدها سهیم کند. اینما به گونه ای طراحی شده است که تیزر تبلیغاتی و یا بنر تبلیغاتی کسب و کارها، در ابتدا و یا بر روی ویدئوهای بارگذاری شده نمایش داده می‌شود. از این رو تعداد بازدید ویدئوهای بارگذاری شده و تعداد نمایش تبلیغات، حائز اهمیت می‌باشد.

به همین دلیل بر اساس تعداد بازدیدی که از ویدئوی تولید کنندگان و بازنشر دهندگان محتوا می‌شود، مبلغی به عنوان درآمد به حساب ناحیه کاربری آنها، واریز می‌گردد. همچنین در صورتی که آن کاربر توسط لینک معرف در اینما ثبت نام کرده باشد، به ازای هر بازدید از ویدئوی کاربر، مبلغی به حساب فرد معرف نیز واریز می‌گردد. هر چه تعداد بازدیدهای محتوای شما، بیشتر باشد، میزان درآمد شما از آن ویدئو بیشتر خواهد بود.

لذا کاربران می‌توانند جهت افزایش تعداد بازدید ویدئوها، پس از بارگذاری ویدئو، لینک آنها را در شبکه‌های اجتماعی و یا سایت شخصی خود، منتشر کنند و به اشتراک بگذارند تا مخاطبین بیشتری جذب کنند و بازدید ویدئوهای خود را افزایش دهند. لازم به ذکر است،نحوه‌ی نمایش تبلیغات بر روی ویدئوها بر اساس الگوریتم پیاده سازی شده در سرویس اینما تعیین می‌گردد؛ همچنین تامین محتوای تبلیغات و دریافت سفارش تبلیغات گسترده توسط واحد تبلیغات اینما، اتفاق خواهد افتاد، لذا کاربر تولید کننده و بازنشر دهنده‌ی محتوا در این امر دخیل نخواهد بود.

تفاوت پلن درآمدزایی اینما با دیگر سرویس های اشتراک ویدیو

در اینما برخلاف دیگر سرویس‌های اشتراک ویدیو، شما هیچگونه محدودیتی برای شروع طرح درآمدزایی خود ندارید و با اولین ویدیو و اولین بازدید درآمدزایی شما آغاز خواهد شد. همین ویژگی منحصربفرد باعث شده که اینما به سرعت به یک سرویس اشتراک ویدیوی مطمعن و مورد علاقه کاربران تبدیل شود، چون برای درآمدزایی در اینما فقط نیاز به یک ثبت نام و شروع بارگذاری محتوای صوتی و تصویری خود دارید.

کسب درآمد از بخش همکاری در فروش از سایت اینما

همانطور که می‌دانید بازدیدکنندگان جهت تماشای سریال‌ها و فیلم‌های جدید، می‌بایست هزینه‌ی آن را به ناشرین پرداخت. به همین دلیل شما می‌بایست برای پرداخت حق نشر، سی دی و یا لینک دانلود ویدئو را خریداری نمایید.

برخی از سایت‌ها، فقط درآمد خودشان را در نظر می‌گیرند، به همین جهت لینک فروش ویدئو را در سایت خود قرار می‌دهند. اما سایت اینما (eNama)، بحث درآمدزایی اینما را در نظر گرفته است به همین جهت ،امکانی را در اختیار تمامی کاربرانش قرار داده است تا علاوه بر خرید ویدئو بتوانند لیستی از ویدئوهای فروشی را مشاهده کنند و با انتشار لینک فروش ویدئوها، در سایت شخصی و یا در شبکه‌ی اجتماعی خود، در سود فروش فیلم‌ها سهیم شوند.

سرویس اشتراک ویدیو اینما

کسب درآمد از فروش ویدئو و حق اشتراک کانال‌های اختصاصی

کاربران اینما پس از ثبت نام می‌توانند برای دسترسی به امکانات بیشتر سرویس اشتراک ویدئو اینما، حساب کاربری خود را به بسته‌ی پیشرفته ارتقاء دهند. تماشای آنلاین ویدئو در سایت اینما به صورت پیشفرض رایگان بوده و نیازی نیست مخاطبین برای تماشای آن فیلم ها هزینه‌ای را پرداخت کنند.

حتی کاربران مهمان برای تماشای آنلاین فیلم‌ها نیازی به ثبت نام و فعال کردن حساب کاربری خود در اینما ندارند. اما اینما قابلیتی را بر روی بسته‌‌ی پیشرفته راه اندازی کرده است تا کاربران آن بتوانند ویدئوهای مورد نظرشان را به صورت فروشی با تعیین قیمت دلخواه، داخل کانال اختصاصی حساب کاربری خود، آپلود کنند.

با این کار بازدیدکنندگان آن فیلم می‌بایست هزینه‌ای را جهت تماشای آنلاین و یا دانلود آن ویدئو به صاحب حساب کاربری، پرداخت کنند. همچنین در اینما این امکان قرار داده شده است تا کاربران بسته‌ی پیشرفته بتوانند از عضویت مخاطبین در کانالهای اختصاصی، حق اشتراک دریافت کنند. تعیین هزینه‌ی حق اشتراک برای کانالها، کاملا به عهده‌ی صاحب حساب کاربری می‌باشد.

این قابلیت کمک بزرگی به کسب درآمد کاربران خواهد کرد. برای مثال کسب و کارهای خانگی، موسسات آموزشی، مدرسین و ... می‌توانند فیلم‌های آموزشی خود را داخل یکی از کانال‌های اختصاصی آپلود کنند و برای عضویت مخاطبین در آن کانال، حق اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله از دریافت نمایند.

کسب درآمد از دریافت سفارش تبلیغات گسترده

در حال حاضر تبلیغات در سایت اینما می‌تواند در چند نوع باشد؛ تیزر تبلیغاتی، بنر همسان، تبلیغات vms و بنرهای ثابت. خاطر نشان می‌شویم برخی از سایت‌های معتبر ایرانی که بازدیدکنندگان زیادی دارند، از زیرساخت‌های اینما برای نمایش فیلم در سایت خود استفاده می‌کنند. به همین منظور تبلیغات فقط به مخاطبین اینما نمایش داده نمیشود بلکه تبلیغات به تمامی مخاطبین سایتهای پربازدید و معتبر ایرانی نمایش داده خواهد شد.‌ اینما در این راستا به کارشناسان فروشی که سفارش تبلیغات اینما را گرفته اند، 30 درصد از مبلغ کل سفارش را به عنوان درآمد تخصیص خواهد داد.

زیرساخت فنی و توسعه اینما

سرویس اشتراک ویدیو اینما با استفاده از زیرساخت فنی و سخت افزاری قدرتمندی پشتیبانی می‌شود. کاربران اینما در 24 ساعت شبانه روز سرعت و تجربه کاربری خیلی خوب و در حد کلاس جهانی در سایت اینما تجربه می‌کنند. تیم توسعه و برنامه‌نویسی اینما همواره در تلاش است که بهینه‌ترین حالت ممکن برای رفاه حال کاربران را ارائه دهد. به همین دلیل در طول چند سال فعالیت خود، بروزرسانی‌های متعددی را جهت ارتقا زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود داشته است.

تیم پشتیبانی فنی و محتوایی اینما همواره پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات و دغدغه‌های کاربران خود بوده است و همین امر سبب شده روز به روز به تعداد کاربران اینما افزوده شده و به یک برند فراموش نشدنی در بین کاربران اینترنت تبدیل شود.

شروع فعالیت در اینما

شما هم اکنون می‌توانید با مراجعه به آدرس eNama.ir، با یک ثبت نام رایگان اینما از امکان درآمدزایی بهره‌مند شوید. و اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای فعالیت کنید و جزء کاربران VIP اینما باشید، باید به سایت آی نو تی مراجعه و اقدام به تهیه اشتراک دائم اینما کنید. با اشتراک VIP شما امکانات کامل پنل اینما را دریافت می‌کنید.

اشتراک ویژه اینما

در اشتراک ویژه اینما شما تعداد 10 کانال روی یک پنل کاربری در اختیار دارید و می‌توانید برای موضوعات مختلف از این کانالها استفاده کنید. هم چنین امکان برگزاری وبینار را خواهید داشت و حتی برای وبینار خود بلیط تعریف کنید که کاربران با تهیه بلیط اجازه ورود به وبینار شما را داشته باشند. امکان تعریف اشتراک ویژه روی کانال‌ها و قیمت گذاری ویدیوهای منتشر شده توسط شما، از دیگر امکانات پنل VIP اینماست.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات