محافظ صفحه هیدروژل؛ جایگزین گلس؟!

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گلس ماهوت
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر به‌دنبال گلس موبایلی هستید که بتواند پوشش حداکثری داشته باشد و از طرفی سلامت صفحه نمایش دستگاه شما را تضمین کند، تا انتهای این مقاله با ما باشید
تبلیغات
کپی لینک

چرا به محافظ صفحه یا اصطلاحا گلس موبایل یا گوشی نیاز داریم؟

امروزه همه موبایل‌ها تقریبا نوعی صفحه‌نمایش بزرگ شده اند و ما آن‌ها را مانند یک صفحه مستطیلی در دست می‌گیریم.

این صفحه‌نمایش ها اکنون حساس‌تر از همیشه هستند و تمام امور ما در موبایل به‌وسیله لمس آنها انجام می‌شود و محافظ صفحه نمایش یا گلس گوشی دقیقا چیزی است که برای محافظت از آن کمک گرفته می‌شود. این وسیله یک لایه نازک است که روی صفحه نمایش خواهد آمد تا از آسیب به آن جلوگیری کند.

کپی لینک

اگر گلس موبایل نداشته باشیم چه خواهد شد؟

خوب تقریبا در اثر برخورد‌های سبک و سنگین این صفحه‌نمایش می‌تواند به‌راحتی آسیب ببیند و بشکند و زمانی هم که صفحه‌نمایش شما دچار مشکل شود چاره‌ای جز تعویض آن ندارید. چرا که عملا لمس موبایل و موارد بسیاری به آن وابسته خواهد بود.

حادثه هم هیچ‌وقت از پیش اطلاع نمی‌دهد. شاید همیشه شما مراقب گوشی خود باشید و نگذارید که اتفاقات بدی مثل سقوط و ضربه برای آن پیش بیاید اما ممکن است دیگران در اثر بی‌دقتی به صفحه‌نمایش شما آسیب برسانند. به‌همین دلیل بهترین کار، پیشگیری حداکثری از بروز چنین حوادثی با محافظ صفحه نمایش است.

کپی لینک

چند نوع محافظ (گلس) در بازار وجود دارد؟

محافظ ها در بازار به ‌انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. با پیشرفت این حوزه، جنس چنین محصولاتی هم دست‌خوش تغییر شده و انواع مختلفی از آن ها به بازار معرفی شده. در ادامه چند نمونه را برای شما به‌صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

محافظ پلاستیکی

این محصول ارزان‌ترین مدلی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید و در اکثر موارد شرکت‌های تولید کننده گوشی از قبل یکی از آنها را روی صفحه نصب می‌کنند. اینها نهایتا می‌توانند از خراش‌های جزئی و ضربه‌های سبک به صفحه‌نمایش جلوگیری کنند.

محافظ یا گلس شیشه ای

گلس پروتکتور که با نام گلس شیشه‌ای حرارت‌دیده (Tempered Glass Screen Protector) نیز شناخته می‌شود، گلسی است که از راه حرارت‌دادن شیشه و سپس سردکردن آن ساخته می‌شود. نسبت به فیلم‌های پلاستیکی جنس بهتری دارند اما زخیم‌ هستند و شکنندگی بسیار بالایی دارند.

گلس سرامیکی

محافظ سرامیکی یا نشکن (Ceramic screen protector) یکی از مدل‌های جدید گلس در بازار است. این محافظ، شکنندگی کمتری دارد ولی به دلیل خشک بودن متریال پوشش صفحه‌های خمیده با آن ساده نیست و از آن برای صفحه نمایش داخلی گوشی‌های تاشو مانند سامسونگ Z fold و Z flip نمی‌توان استفاده کرد. کوارتز و سیلیکات، مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن هستند و شفافیت در این محافظ مناسب است.

محافظ مایع

با نام‌های گلس نانو مایع و یا گلس سرامیک مایع (LIQUID GLASS Screen Protector) هم شناخته می‌شود. این محافظ در برابر خط و خش و ضربه تقریبا محافظتی از گوشی هوشمند نمی‌کند و تنها برای بازگشت حالت چربی گریز یا اولئوفوبیک به صفحه نمایش کاربرد دارد.

محافظ صفحه هیدروژل

بهترین محافظ صفحه ساخته شده تا کنون نوع هیدروژل (Hydrogel screen protectors) می‌باشد. هیدروژل از نسل جدید محافظ‌هاست و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که باعث می‌شود از مدل‌های پیشین متمایز شود. ویژگی‌هایی مثل تکنولوژی خود ترمیم، ضخامت بسیار کم، انعطاف، کشسانی و مقاومت بالا باعث می‌شود بتوان از آن نه تنها برای صفحه نمایش‌های تخت بلکه برای صفحه نمایش‌های خمیده و حتی گوشی‌های تاشو استفاده کرد.

گلس گوشی ماهوت
کپی لینک

چگونه می‌توانیم گلس موبایل یا گلس گوشی هیدروژل داشته باشیم؟

محافظ صفحه نمایش؛ محصول جدید مشترک ماهوت و راک اسپیس است. این محصول دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که احتمالا شما با اطلاع از آن‌ها ‌سراغ هیچ محافظ صفحه دیگری نخواهید رفت. این محافظ در 3 مدل زیر عرضه خواهد شد:

  • CLEAR: سطح براق و شفاف
  • MATTE: سطح مات و بدون انعکاس
  • PRIVACY: حفظ حریم شخصی - سطح مات

این محصول از متریال نرم ساخته شده که یکی از مزیت‌های مهم آن است. نصب آن بسیار ساده است. در ادامه همراه ما باشید تا ویژگی‌های خاص این محصول را برای شما شرح بدهیم.

پوشش حداکثری صفحه‌نمایش موبایل شما

MAHOOT و Rackspace چیزی را تولید کرده‌اند که می‌تواند تمامی سطح صفحه‌نمایش گوشی شما را پوشش دهد (حتی قسمت‌های خمیده). این محافظ به‌صورت بسیار دقیق برای هر صفحه‌نمایشی برش خواهد خورد و کاملا فیت صفحه خواهد بود.

محافظت بی‌نظیر در برابر ضربه

متریال فوق مقاوم TPU در این محافظ درست مانند گلس‌های بازار می‌تواند برای شما محافظت ایجاد کند اما بدون آنکه دچار شکستگی شود. خاصیت الاستیک این محافظ، جدب ضربه را حداکثر می‌کند و اجازه می‌دهد ضخامت آن کم شود.

خط‌وخش‌های ریز توسط این محافظ ترمیم می‌شوند!

تکنولوژی و مهندسی پیشرفته این محافظ به‌کمک فن‌آوری نانو می‌تواند در کمتر از 12 ساعت خط و خش‌های ریز ایجادشده بر روی محافظ را از بین ببرد.

گلس گوشی ماهوت

ظرافت محافظ و تجربه کاربری خوب آن

اگر به‌جای گلس موبایل یا گلس گوشی از این محصول استفاده کنید، خیلی سریع متوجه خواهید شد تفاوت آن با محصولات معمولی در بازار چیست. ضخامت 0.15 میلی‌متری کمترین تاثیر را در استفاده و ظاهر دستگاه خواهد داشت

کپی لینک

محافظ صفحه حرفه‌ای هیدروژل را چگونه تهیه کنیم؟

ماهوت از طریق این لینک خرید برای شما امکان تهیه چنین محصولی را فراهم کرده است. تنها کافی‌است به‌ وب‌سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید و با انتخاب مدل گوشی و یا مدل تبلت هایی مانند سرفیس و آیپد، لپ تاپ و کنسول بازی، ساعت هوشمند و یا حتی دوربین عکاسی، محافظ اختصاصی صفحه نمایش خود را سفارش دهید.

البته ماهوت محصولات متنوع و کاربردی دیگری هم دارد. برای نمونه اسکین‌های ماهوت می‌توانند در کنار یک محافظ باکیفیت برای شما موبایل جدیدی بسازند که شخصی سازی کرده‌اید.

کپی لینک

جمع‌بندی

مطمئنا اگر به‌جای گلس موبایل یا گلس گوشی از محصول جدید ماهوت استفاده کنید، امنیت بیشتری برای گوشی خود ایجاد خواهید کرد و از طرفی محافظی اختصاصی خواهید داشت. صفحه‌نمایش یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی ماست و بیش از دیگر اجزا هم در خطر ضربه بیرونی قرار دارد. پس باید از آن به بهترین شکل ممکن محافظت کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات