اسنپ تریپ ، یکی از ارزانترین راه ها برای سفر به استانبول

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اسنپ تریپ / استانبول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر قصد سفر به استانبول را دارید، این مطلب را بخوانید تا سفری اقتصادی به شهر زیبای استانبول را تجربه کنید.
تبلیغات

شاید شما هم مشتاق سفر به استانبول هستید و در حال تدارک دیدن برای این سفر باشید. پس قبل از اینکه بلیط هواپیما تهران استانبول را تهیه کنید این مطلب کوتاه را بخوانید. شاید کمک کرد که سفری بی‌دغدغه و اقتصادی را تجربه کرده و از رفتن به استانبول نهایت لذت را ببرید. سفرهای خارجی به هر مقصدی که باشند چندین برابر گران‌تر از سفرهای ایرانی هستند. هزینه ارز، قیمت روز دلار، تفاوت قیمتی آن با ریال و هزار هزینه جانبی دیگر همگی در کنار هم سبب می‌شوند که شما هزینه زیادی را برای این سفرها پرداخت کنید.

کپی لینک

سفری اقتصادی به شهر استانبول هزار رنگ

شاید تصور کنید که نمی‌توان بدون خرج کردن و انجام هزینه‌های گزاف عازم استانبول شد. اما واقعیت این است که این طرز فکر درست نیست. البته شاید کمی سخت باشد؛ اما با انجام چند کار ساده به‌راحتی و به‌سرعت می‌توان هزینه‌ها را مدیریت کرده و تا جایی که امکان دارد آن‌ها را کاهش داد. در هر حال استانبول مملو از مکان‌های متنوع و بازارها و مراکز خرید جذاب است و صرفه‌جویی برای ما را به یک معضل تبدیل خواهد کرد. این شما و این چند راهکار منطقی برای یک سفر اقتصادی به استانبول.

  • خرید ارزان بلیط هواپیما

اولین راهکار ما برای ارزان‌تر شدن سفر به استانبول تهیه ارزان‌تر بلیط این سفر است. به طور حتم می‌دانید که کاهش هزینه بلیط هواپیما در سفرهای خارجی می‌تواند تا میزان چشمگیری هزینه شما را کنترل کرده و آن را پایین آورد. با بررسی کردن ایرلاین‌های مختلف قبل از اقدام به خرید بلیط شما به‌راحتی می‌توانید قیمت‌ها را کنترل شده انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید برای بلیط‌های مختلف امکانات متعدد و متنوعی ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال ترکیش ایرلاین یکی از خوشنام‌ترین و برترین ایرلاین‌های موجود است که سفر شما به استانبول را با هزینه بالایی انجام می‌دهد. شما با بررسی و انتخاب ایرلاین‌های دیگر بدون شک می‌توانید ارزان‌ترین بلیط را تهیه کرده و هزینه سفر خود را به نحو چشمگیری کاهش دهید

اسنپ تریپ / استانبول
  • تغییر فرودگاه مقصد

در دومین گام برای تهیه بلیط ارزان سفر به استانبول توصیه می‌کنیم که به جای فرودگاه جدید استانبول، فرودگاه قدیمی آن را انتخاب کنید. به عبارتی انتخاب کردن فرودگاه به‌سرعت می‌تواند هزینه شما را کاهش دهد. همان‌طور که تابه‌حال متوجه شده‌اید استانبول دو فرودگاه دارد. فرودگاه جدید که دقیقاً در قسمت اروپایی قرار گرفته و البته بیشتر جاذبه‌های متنوع و دیدنی استانبول و حتی مراکز خرید آن در قسمت اروپایی هستند. به همین دلیل بیشتر افراد تمایل دارند تا بلیط خود را به مقصد فرودگاه جدید استانبول تهیه کنند. حال بد نیست بدانید که قیمت بلیط این فرودگاه بسیار بالاتر و گرانتر است. اگر دوست دارید تا هرینه‌های سفر خود به استانبول را کاهش دهید توصیه می‌کنیم که فرودگاهی که در بخش آسیایی قرار گرفته یا به عبارتی فرودگاه صبیحا گوکچن را انتخاب کنید. این فرودگاه قدیمی‌تر بوده؛ اما امکانات آن هیچ تفاوتی با فرودگاه جدید ندارد. ضمن اینکه به هیچ عنوان نگران منتقل شدن خود از فرودگاه به هتل نباشید. چون در این فرودگاه سرویس‌های متعدد و متنوعی برای حمل و نقل شما وجود دارد که شما را از فرودگاه به تمام نقاط استانبول منتقل می‌کنند.

  • کاهش هزینه‌ها با اقامت در هاستل
اسنپ تریپ / استانبول

در ادامه ارائه راهکارهایی برای کاهش هزینه سفر به استانبول توصیه می‌کنیم که محل اقامت خود را هوشمندانه انتخاب کنید. به عبارتی بعد از تهیه بلیط هواپیما باید به فکر تهیه محل اقامت خود باشید. همانطور که می‌دانید استانبول یک شهر کاملا توریستی بوده و هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد و متنوعی با قیمت‌های متفاوت در آن پیدا می‌شوند. از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره تا هاستل‌هایی که با بهترین خدمات از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کنند. در زمان انتخاب اقامتگاه با هدف کاهش هزینه سفر به استانبول توصیه می‌کنیم که در میان انتخاب هتل و هاستل، هاستل را انتخاب کنید. هاستل‌هایی که در استانبول وجود دارند امکانات خوبی داشته و اگر شما یک اتاق را به‌صورت کاملاً دربسته‌ برای خود و همراهانتان رزرو کنید، می‌توانید ارزان‌ترین قیمت را برای اقامت خود در استانبول بپردازید. بهتر آن است که هاستل خود را در مناطق توریستی شهر استانبول مانند منطقه فاتح، خیابان استقلال و یا میدان تقسیم انتخاب کنید. چون هزینه حمل و نقل شما کاهش پیدا کرده و در هزینه سفر صرفه‌جویی چشمگیری خواهد شد. ضمن اینکه به راحتی با استفاده از تراموا یا حتی به صورت پیاده می‌توانید به تمام جاذبه‌ها و مراکز خرید شهر استانبول دسترسی داشته باشید.

  • استانبول کارت و کاهش هزینه‌های مسافرت

آخرین نکته‌ای که به‌راحتی می‌تواند هزینه شما در سفر به استانبول را کاهش دهد انتخاب استانبول کارت است. از بعد از اینکه بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو کردید، بهتر است به سراغ اصلی‌ترین گزینه برای سفر به استانبول رفته و با تهیه یک استانبول کارت به میزان چشمگیری مخارج خود را کم کنید. واقعیت این است که حمل و نقل در استانبول هزینه بالایی دارد. شما باید قیمت زیادی را برای تاکسی در این شهر بپردازید. تاکسی‌ها هم فقط صورت دربستی مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

به همین دلیل اگر قرار است از تاکسی برای جابه‌جا شدن در شهر استانبول استفاده کنید باید قسمت اعظمی از بودجه سفر خود را به این مورد اختصاص داده و هزینه گزافی بپردازید. اما حالا که قرار است در خود صرفه‌جویی کنید بهتر است که استانبول کارت به همراه داشته باشید. توصیه می‌کنیم که در زمان ورود به شهر، استانبول کارت تهیه کنید. این کارت را می‌توان از کیوسک‌های متعدد روزنامه فروشی، فرودگاه‌ها، باجه‌های راهنما برای توریست و ایستگاه‌های مترو تهیه کرد. فقط کافیست که این کارت را تهیه کرده و آن را شارژ کنید تا به شما اجازه دهد از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و ترانوا به‌راحتی استفاده کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

کپی لینک

استانبول و سفری به قلب آسیا در اروپا

حالا که با چند راهکار ساده هزینه سفر خود به استانبول را کاهش دادید، به‌راحتی می‌توانید از سفر اقثصادی خود لذت برده و هر خریدی که دوست داشتید را انجام دهید. البته برای تهیه بلیط هواپیما و هتل اسنپ تریپ در کنار شما خواهد بود و بهترین‌ها را به شما ارائه خواهد کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات