راهکارهای نرم افزار مدیریت مشتریان میزیتو برای کسب‌وکارها

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
میزیتو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
سیستم CRM نوعی نرم‌افزار است که به کسب‌وکارها در مدیریت، ردیابی و سازماندهی روابط خود با مشتریان کمک می‌کند.
تبلیغات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یک ابزار تقریباً حیاتی برای مشاغل در هر اندازه تبدیل شده است. نرم افزار CRM می‌تواند مزیتهای جذابی را برای هر کسب‌وکاری فراهم کند، از سازماندهی مخاطبین گرفته تا خودکارسازی وظایف کلیدی در پیگیری مشتریان.

کپی لینک

CRM چیست؟

سیستم CRM نوعی نرم‌افزار است که به کسب‌وکارها در مدیریت، ردیابی و سازماندهی روابط خود با مشتریان کمک می‌کند. CRM مخفف "مدیریت ارتباط با مشتری" است. سیستم CRM می‌تواند به شما کمک کند داده‌های مشتری را ذخیره کنید مانند رفتار کاربر، مدت زمانی که مشتری با کسب‌وکار شما در ارتباط بوده است، سوابق خرید و یادداشت‌هایی در مورد تعاملات فروش. سپس می‌توانید از این اطلاعات برای بهینه‌سازی فرآیندهای فروش و بازاریابی و بهبود خدمات مشتریان در سراسر سازمانتان استفاده کنید.

کپی لینک

مزایای CRM میزیتو برای مشاغل کوچک

1. خدمات بهتر به مشتریان

نرم افزار میزیتو کاربردهای بسیاری دارد اما امکانات این نرم‌افزار در بخش مدیریت مشتریان برای بهبود روابط با مشتری ایجاد شده است. میزیتو تمام مخاطبین شما را مدیریت می‌کند، اطلاعات مهم مشتری مانند سوابق خرید و پیام‌های قبلی را جمع آوری و ذخیره می‌کند و این اطلاعات به راحتی برای همکاران شما در شرکت قابل دسترسی است.

این فرآیند تضمین می‌کند که کارمندان شما همه چیزهایی را که در مورد مشتری باید بدانند در اختیار دارند و می‌توانند تجربه بهتری به مشتری بدهند که باعث افزایش رضایت او می‌شود.

2. افزایش فروش

ابزار CRM میزیتو می‌تواند به شما کمک کند فرآیند فروش خود را ساده کنید، مسیر فروش بسازید، وظایف کلیدی را تعریف کنید و تمام داده‌های فروش خود را در یک مکان متمرکز تجزیه و تحلیل کنید و به طور بالقوه فروش و بهره‌وری را افزایش دهید.

میزیتو به شما کمک می‌کند تا یک فرآیند فروش گام به گام را ایجاد کنید که کارکنان شما می‌توانند هر بار به آن تکیه کنند و شما می‌توانید در صورت بروز مشکلات به راحتی آن را تغییر دهید.

3. حفظ مشتری

هنگامی که سرنخ‌های فروش را ثبت و آن‌ها را به مشتری تبدیل می‌کنید بسیار مهم است که برای حفظ آنها به عنوان مشتری و ارتقاء وفاداری ‌ایشان تلاش کنید. کاهش خرید مشتری می‌تواند اثرات منفی زیادی در کسب‌وکار شما داشته باشد، مانند کاهش درآمد یا اختلال در جریان نقدینگی، بنابراین از میزیتو و اطلاعاتی که در مورد مشتریان ارائه می‌دهد برای تشویق مجدد مشتریان خود استفاده کنید.

4. پایگاه داده متمرکز اطلاعات

کار دیگری که نرم افزار CRM میزیتو به بهترین نحو انجام می‌دهد این است که یک پایگاه داده متمرکز با تمام اطلاعات مشتریان شما فراهم می‌کند که برای همه اعضای تیم قابل دسترسی است. این امر باعث می‌شود تا یک نماینده فروش به راحتی ببیند که یک مشتری خاص به چه محصولاتی علاقه دارد و در چه بازه‌های زمانی خرید‌های خود را انجام می‌داده است. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان کارمندان شما خواهد شد.

میزیتو

5. تقسیم بندی مشتریان

فهرستی بلند بالا از مشتریان شما را فرسوده خواهد کرد. نرم افزار سی آر ام میزیتو به شما این امکان را می‌دهد تا مخاطبین خود را برچسب گذاری کنید و به راحتی براساس همان برچسب‌ها تقسیم‌بندی دقیق از مشتریان خود داشته باشید. در این حالت می‌توانید مخاطبین را بر اساس مکان، جنسیت، سن، مرحله خریدار و فرد پیگیری کننده و موارد دیگر مرتب کنید.

6. گزارش‌های فروش

تیم شما می‌تواند با استفاده از مانیتورینگ مالی نرم‌افزار CRM میزیتو، داده‌های مالی مربوط به مشتریان به راحتی مشاهده، بررسی و سازمان‌دهی کند. این امکان همچنین می‌تواند به اعضای تیم شما کمک کند تا عملکرد خود را ارزیابی کنند، اهداف خود را دنبال کنند و پیشرفت خود را در هر فروش با یک نگاه بررسی کنند.

7. پیش‌بینی فروش دقیق‌تر

با هر فعالیت بازاریابی و جذب سرنخ‌های جدید باید بتوانید در‌آمدهای احتمالی خود را در قالب فرصت‌های فروش ثبت و برای آینده برنامه‌ریزی کنید. با استفاده از گزارش‌ مانیتورینگ فرصت‌های فروش نرم‌افزار CRM میزیتو، می‌توانید روندهای درست فروش را شناسایی کنید و بر مسیر درست فروش تیمتان تمرکز کنید تا بهترین نتایج را بگیرید.

8. ارتباطات داخلی ساده

علاوه بر تسهیل ارتباط بین کسب‌وکار شما و مشتریان، نرم افزار میزیتو می‌تواند ارتباط کارکنان شما را با یکدیگر آسان تر‌کند. میزیتو به اعضای تیم اجازه می‌دهد تا پیام‌های آنلاین سریع، یادداشت‌ها یا هشدارهایی را برای یکدیگر ارسال کنند، یکدیگر را در پرونده مشتری منشن کنند و از آخرین تغییرات همدیگر را مطلع سازند.

میزیتو
کپی لینک

نگاهی دقیق‌تر به امکانات نرم افزار میزیتو در بخش پرونده مشتریان

  • ایجاد یک پرونده پویا برای هر مشتری با امکان ایجاد دسترسی برای افراد تیم
  • امکان ارتباط گفتگو و جلسه آنلاین به اعضای تیم در پرونده مشتری
  • قابلیت تعریف وظایف دقیق برای پیگیری امور مربوط به مشتری
  • امکان تعریف صورتجلسه برای جلسات در رابطه مشتری و با مشتری
  • امکان برچسب‌گذاری دقیق مشتری برای ثبت مراحل پیگیری یا تقسیم‌بندی مشتریان
  • امکان تعریف اسناد مالی دریافتنی و پرداختنی در پرونده مشتری
  • امکان تعریف فرصت یا فرصت‌های فروش برای پیگیری بهتر سرنخ‌های فروش
  • مانیتورینگ دقیق مالی پرونده‌های مشتریان
  • مانیتورینگ با جزئیات فرصت‌های فروش و پیش‌بینی درآمدهای احتمالی ماه‌های آینده
  • استفاده از میزیتو را از همین امروز و با مراجعه به www.mizito.ir شروع کنید.
مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات