توسعه کسب و کار با نرم افزار حسابداری رستوران و فروشگاهی پارمیس

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
پارمیس آی تی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با نرم افزارهای حسابداری شرکت پارمیس که با داشتن قابلیت‌های فراوان نظر مشتریان را به خود جلب کرده‌اند، می‌توانید کسب‌وکار خود را توسعه دهید.
تبلیغات

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تجربه‌ای بسیار بالا به عبارتی بیشتر از 20 سال در حوزه تولید و ارائه انواع پلتفرم‌های حسابداری داشته و کارنامه‌ای درخشان و پربار در این زمینه دارد. تلاش شبانه روزی مدیریت محترم این مجموعه و همین‌طور تیمی خبره، پارمیس را به یکی از بهترین‌ها در بین رقبا تبدیل کرده است. نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری رستوران و سامانه مودیان سه پلتفرم بسیار کاربردی و با کیفیتی در این شرکت هستند که، با داشتن قابلیت‌های فراوان نظر مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.

آشنایی با نرم افزار حسابداری رستوران پارمیس

اگر در محاسبات مالی رستوران خود به مشکل خورده‌اید و به دنبال راهی برای سر و سامان دادن به اوضاع مالی مجموعه کاری خود هستید، نرم افزار حسابداری رستوران پارمیس، می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی و کارآمد برایتان باشد. طراحی متناسب با سطح دانش پایین برخی کاربران از دانش حسابداری را می‌توان از جمله ویژگی‌های مهم و قابل توجه این پلتفرم به شمار آورد.

کالر آیدی، یکی از امکانات جالبی است که، می‌توانید در این پلتفرم پیدا کنید. فرض کنید مشتری ثابت شما تماس گرفته و سفارش غذا دارد. اگر بخواهید روش دستی را در پیش بگیرید، باید زمان زیادی را برای نوشتن آدرس و شماره تماس این فرد صرف کنید. اما با استفاده از قابلیت کالر آیدی دیگر از این سختی‌ها خبری نبوده و فقط با یک بار درج مشخصات مشتری و اختصاص کد اشتراک به وی، در زمان تماس شخص با رستوران می‌توانید آدرس و شماره تماس وی را بر روی صفحه سیستم خود ببینید.

پارمیس آی تی

آشنایی با نرم افزار فروشگاهی پارمیس

نرم افزار فروشگاهی پارمیس، بهترین ابزار موجود است که، می‌توانید مدیریت اصولی و دقیق صفر تا صد امور مالی هر مغازه‌ای از جمله هزینه‌‎ها و خرید و فروش را به آن بسپارید. سیستمی جامع و کارآمد که، کار کردن با بخش‌های مختلف آن حتی از عهده فردی غیر متخصص در این حوزه نیز بر می‌آید. نرم افزار فروشگاهی پارمیس، در نسخه‌های پارمیس 360، پارمیس استار و همین‌طور پارمیس پرو تولید و در دسترس صاحبان کسب و کار و فروشندگان قرار داده شده تا از امکانات موجود در آن‌ها نهایت بهره را ببرند. اگر تازه شغل خود را شروع کرده‌اید و قادر به پرداخت مبلغی بالاتر جهت خرید نرم افزار فروشگاهی نیستید، پارمیس 360 گزینه‌ای عالی و کاربردی برای شماست.

پارمیس استار، پلتفرمی یکپارچه بوده که، نقش خود را در مدیریت کسب و کارهای بزرگ و متوسط به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و با وجود بیشتر از بیست زیر سیستم مختلف در آن، می‌توانید به کسب و کار خود رونق بدهید. پارمیس پرو، پلتفرمی با کیفیت و دارای قابلیت‌های فراوان بوده که، اگر کسب و کاری متوسط و یا کوچک دارید، در خرید آن شک به دل راه ندهید.

پارمیس آی تی

آشنایی با ماژول سامانه مودیان پارمیس

یکی از اصلی ترین مولفه‌هایی که، جهت تحقق اهداف دریافت مالیات ستانی در ایران باید به آن توجه داشت، در رابطه با بکارگیری سامانه‌ای است که، می‌تواند به راحتی اطلاعاتی مهم را بین سازمان امور مالیاتی و مودیان تبادل کند. پلتفرمی تحت عنوان سامانه مودیان که، با استفاده از آن دیگر جای نگرانی از بابت انجام امور زمانبر و سختی همچون ثبت کردن فاکتورها، صورتحساب‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی وجود ندارد. این تکنولوژی پیشرفته و کارآمد، کمک موثری برای سازمان امور مالیاتی جهت کاهش قابل توجه فرارهای مالیاتی کرده و تحت عنوان بستری دیجیتال از آن استفاده می‌شود.

کلیه صاحبان مشاغل، می‌توانند از طریق سامانه مودیان، اقدامات لازم را برای آپلود امن و آنلاین اطلاعات مالیاتی خود انجام داده و به آسانی از عهده ارسال اظهارنامه‌های خود به سازمان امور مالیاتی کشور بر بیایند. به این ترتیب، با استفاده از این پلتفرم کاربردی می‌توان کمک موثری به کاهش هر چه بیشتر ایرادات و اشکالات در فرایند پرداخت مالیات و اظهارنامه کمک قابل توجهی کرد. شرکت پارمیس، با تولید و عرضه این سامانه، امکاناتی فوق العاده را در دسترس مشتریان قرار داده که، از بین آن‌ها می‌توان از فرستادن صورتحساب‌ها به هر دو صورت انتخابی و گروهی و تخصیص شناسه اختصاصی و عمومی مالیاتی به هر یک از محصولات و کالاها نام برد.

جمع بندی

شرکت پارمیس، هرگز دست از ارائه خدماتی بهتر از قبل به مردم دست نکشیده و با بروزرسانی پلتفرم‌های خود و افزودن امکاناتی جدید سعی در حرکت رو به جلو داشته است. سه نرم افزار حسابداری رستوران، نرم افزار فروشگاهی و سامانه مودیان ارائه شده در این شرکت معتبر، کیفیتی فوق العاده عالی داشته و نیازهای یک مجموعه را به آسانی پاسخ می‌دهد. با خرید هر یک از این پلتفرم‌ها، موفقیت را به خود و سازمان تحت نظارت هدیه کنید.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات