با خرید یخچال فریز ایکس ویژن سه هیچ جلویی

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایکس ویژن
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تا دیر نشده از فرصت کمپین «سه هیچ جلویی» ایکس ویژن برای تهییه یخچال فریزر استفاده کنید.
تبلیغات

این موقعیت ویژه از 15 دی ماه با شروع کمپین «سه هیچ جلویی» توسط ایکس ویژن فراهم شده است.

کپی لینک

یک برد مقتدارنه با خرید یخچال فریزر ایکس ویژن

تا به حال فکر کردیم که انتخاب یک یخچال فریزر مناسب نقشی فراتر از زیبایی و کارآیی آن در زندگی ما دارد؟

خریداران به دنبال محصولی با کیفیت ، قیمت مناسب، گارانتی عالی، راه‌اندازی آسان، مصرف انرژی بهینه و ارزش‌های افزوده دیگر می‌گردند که تجربه‌ای نوین از خریدو استفاده از این کالای ضروری داشته باشند. ایکس ویژن با درک این نیازها، کمپین 360 درجه‌ی جدید خود را تحت عنوان «سه هیچ جلویی» عرضه داشته تا به خریداران یادآوری کند که با خریداری یخچال فریزرهای ایکس ویژن، محصولی با کیفیت عالی، به صرفه و با گارانتی مناسب به دست می‌آورند.

کپی لینک

«سه هیچ جلویی»

این کمپین از 15 دی ماه آغاز شده است. در این فستیوال، خریداران با خرید هر یخچال فریزر از دسته ساید بای ساید (بزرگ و کوچک) و مدل‌های چهار درب، سه امتیاز ویژه دریافت خواهند کرد.

کپی لینک

چرا با خرید یخچال فریزر ایکس ویژن سه هیچ جلویی

گل اول: نصب رایگان محصولات، که تنها با یک تماس تلفنی به شماره 82266 (داخلی 1) در ظرف کمتر از 24 ساعت در مکان خریدار انجام می‌شود.

گل دوم: ارائه گارانتی سه ساله، که در میان برندهای بازار لوازم خانگی، منحصربه‌فرد ایکس ویژن است.

گل سوم: با خرید هر یخچال ساید بای ساید بزرگ، دریافت 3 میلیون تومان؛ یخچال چهار درب، 2 میلیون تومان؛ و با خرید یخچال ساید بای ساید کوچک، 1 میلیون تومان پاداش نقدی. این پیشنهاد فوق‌العاده به مشتریان فرصتی می‌دهد تا از محصولی با کیفیت بالا به همراه مزایای نقدی قابل توجه بهره‌مند گردند.

کپی لینک

اهداف کمپین «سه هیچ جلویی» ایکس ویژن

این کمپین نه تنها کیفیت برتر محصولات را تضمین می‌کند بلکه تجربه خریدی خاطره‌انگیز و بی‌دغدغه را برای مشتریان فراهم کرده است. با هدف سهولت و اطمینان در خرید برای مشتریان، این برنامه با ترکیبی از جوایز مالی ، گارانتی و خدمات پس از فروش متمایز، طراحی و اجرا شده است. ایکس ویژن سعی دارد تا اطمینان حاصل کند که مشتریان تنها یک «یخچال فریزر» نمی‌خرند، بلکه یک تجربه خرید کامل و مطمئن را نیز کسب می‌کنند.

کمپین «سه هیچ جلویی»، فرصتی استثنایی برای یک خرید متفاوت و به یادماندنی از تاریخ 15 دی ماه.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات