با دیجیکالا «لبخند به خانه میرسد»
دیجیکالا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی میکند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی میدهد که این برند ملی در استراتژیهای ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجیکالا یعنی «لبخند به خانه میرسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیادهسازی آن بوده است. دیجیکالا در این سالها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسبوکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان مینشیند نمایان میکند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجیکالا نیز حضور داشته است.
«لبخند به خانه میرسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجیکالا و تغییرات تازه در استراتژیهای آن انتخاب شده است. شعار دیجیکالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب میگذارد، هویت و داستان برند را بهسادگی برای او روایت میکند. به نظر میرسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گستردهتری در استراتژیهای ارتباطی دیجیکالا باشیم.
اگر میپرسید چگونه جیمیل را حذف کنیم، در این مقاله روش های ساده و سریع برای انجام این کار را توضیح دادهایم.
کرهایها بهروزرسانی این دو نرمافزار اختصاصی گوشیهای گلکسی را با تغییرات کم، اما مهم منتشر کردهاند.
پوشهبندی چتها در تلگرام یک روش کاربردی برای دسترسی سریع به چتهای مختلف، دستهبندی و نظم بخشیدن به آنها است.
سایبرتراکهای تسلا زمانی بهعنوان خودروهای پیکاپ انقلابی معرفی میشدند، اما حالا دیگر مثل قبل طرفدار ندارند.
آزمایشهای اولیه تراموا در پایتخت بهصورت شبانه در حال انجام است تا در صورت مناسب بودن این وسیله حملونقل، مورد استفاده قرار بگیرد.
یکی از مدیران بلندپایهی مایکروسافت از پیشرفت ایران در حوزهی سایبری میگوید.
یک انجمن آنلاین کرهای میگوید که هیجانانگیزترین سریال نتفلکیس قرار است با بودجهی حدود ۷۰ میلیوندلاری سرنوشت این بازیهای مرگبار را تعیین کند.