حساب تجاری تلگرام چیست ؟

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تلگرام پریمیوم
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در حین اینکه گفتگو ها در مورد داون شدن اینستاگرام و فیسبوک پایان نگرفته بود ، تلگرام با بروزرسانی جدید خود ، اتمام حجت برای کاربران خودش رو انجام داد.
تبلیغات

شب گذشته نسخه جدیدی از اپلیکیشن تلگرام در دسترس کاربران قرار گرفت و استوری حساب تلگرام مژده از رونمایی یک ویژگی خاص و کاربردی برای اکانت تلگرام کاربران داشت .

حساب تجاری برای کاربران تلگرام در دسترس قرار گرفت و این ویژگی درب جدیدی برای کاربران تلگرام رو باز کرد و باید منتظر بروزرسانی های جدید و هیجان انگیز در پلتفرم تلگرام باشیم ، در ادامه این محتوا این سرویس هیجان انگیز رو بررسی خواهیم کرد.

امکانات حساب تجاری تلگرام

تنظیم ساعات کاری در تلگرام

تلگرام بیزینس به شما این امکان رو میده تا برای پاسخگویی و تعامل با کاربران تون ساعت کاری مشخص تعریف کنید ، همچنین شما میتونید ساعت کاری های متفاوت در یک روز داشته باشید ، بطور مثال امکان تبدیل ساعت کاری به سه تایم در روز برای کاربران تلگرام امکان پذیر خواهد بود.

ایجاد پیام های آماده برای ارسال سریع به کاربران

تلگرام پریمیوم

حساب تجاری تلگرام همچنین امکان تنظیم پیام های آماده برای پاسخگویی سریعتر به کاربران رو فراهم کرده و شما میتونید از تنظیمات حساب تلگرام تون ، پیام های آماده مختلف رو ایجاد کنید و در صفحه چت با کاربران بسادگی به پیام های آماده دسترسی داشته باشید ، این ویژگی تلگرام باعث افزایش سرعت پاسخگویی شما به کاربران تون خواهد شد.

پیام در دسترس نبودن (away message)

کاربران تون رو منتظر رها نکنید ! با استفاده این این ویژگی شما قادر هستید تا پیامی تعریف کنید مکه در زمان هایی که پیامی دریافت میکنید و در حساب کاربری تون آنلاین نیستید ،این پیام بطور خودکار برای کاربران تون ارسال بشه و اطلاع بده پیام شون توسط شما دریافت شده .

علامت گذاری گفتگو ها با برچسب های مختلف

تلگرام پریمیوم

کاربران تون رو از هم جدا کنید ! یقینا توی هر کسب و کاری اولویت پاسخگویی به پیام ها متفاوت خواهد بود ، با این قابلیت شما میتونید به چت هاتون برچسب اضافه کنید تا با یک نگاه سریع متوجه بشید هر چت در چه دسته بندی / چه دسته بندی هایی قرار خواهد گرفت.

تنظیم موقعیت مکانی کسب و کار

مشتری ها کجا دنبال تون باشند! این فیچر بهتون این امکان رو میده تا لوکیشن حساب کاربری تون رو داخل حساب تجاری تلگرام تون ثبت کنید تا کاربران بسادگی اعتماد کنند و درصورت نیاز به مراجعه حضوری ، به آدرس تون دسترسی داشته باشند.

فعالسازی حساب تجاری تلگرام

تلگرام پریمیوم

طبق اطلاع رسانی تلگرام ، این تلگرام بیزینس بصورت موقت شامل اشتراک تلگرام پرمیوم خواهد شد و شما با خرید تلگرام پرمیوم ، امکان فعالسازی حساب تجاری و انجام تنظیمات برای حساب تجاری تون رو خواهید داشت.

همونطور که قبل تر ، اشتراک پرمیوم تلگرام راه حل مناسبی برای کسب کارها بوده ، در حال حاظر هم فعالسازی تلگرام پرمیوم به شما این امکان رو میده تا علاوه بر آپلود استوری روی حساب شخصی و دریافت تیک آبی تلگرام ، بتونید از امکانات تجاری تلگرام هم استفاده کنید.

بنظر میرسه باید منتظر امکانات جدید تری برای کاربران تجاری و پرمیوم روی تلگرام باشیم ، نظر شما درمورد این سرویس چیه ، اصلا بنظرتون اشتراک تلگرام پرمیوم ارزش خرید داره ؟

برای خرید تلگرام پرمیوم میتونید مستقیما از سایت TelegramPremium.ir اقدام کنید و در کمتر از 5 دقیقه حساب کاربری تون رو به پرمیوم ارتقا بدید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات