ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی با خرید آنی و اتوماتیک

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
صرافی ویرا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در ادامه این مطلب قصد داریم به اینکه کد ووچر پرفکت مانی چیست؟ و کاربردها و مزایای آن اشاره کنیم.
تبلیغات

ووچر پرفکت مانی E-Voucher نوعی چک الکترونیکی می‌باشد که به‌منظور سپرده‌گذاری و یا برداشت از حساب پرفکت مانی استفاده می‌شود. در زمان دریافت کد ووچر پرفکت مانی، کدی دیجیتالی با 16 رقم برای شما ارسال می‌شود که دارای مبلغی اعتبار است. پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت است که پرداخت‌های اینترنتی را در مسیری ایمن با سرعت بالا انجام می‌دهد. در بیانی ساده‌تر می‌توان گفت پرفکت مانی سیستم پرداختی، کیف پولی الکترونیکی است که از آن جهت نقل و انتقالات مالی، خرید اینترنتی، ذخیره ارز دیجیتال یا ارزهای حقیقی و ... استفاده می‌شود. ووچر پرفکت مانی یکی از روش‌های استفاده از خدمات سیستم پرداخت بین‌‎المللی پرفکت مانی است.

شما با داشتن کد ووچر قادرید به صورت بین‌المللی به خرید آنلاین در سایت‌های خارجی بپردازید. با خرید ووچر پرفکت مانی دیگر نیازی به داشتن حسابی دیجیتالی در پرفکت مانی نخواهید داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر به اینکه کد ووچر پرفکت مانی چیست؟ و کاربردها و مزایای آن اشاره کنیم.

صرافی ویرا

کد ووچر پرفکت مانی چیست؟

در حالت کلی کد ووچر پرفکت مانی را می‌توان همانند یک کارت شارژ یا هدیه درنظر گرفت که فیزیکی نیست. با دریافت کد ووچر پرفکت مانی می‌توان به آسانی کالا و خدمات مورد نیاز را از سایت‌های خارجی خریداری نمود. همچنین با خرید ووچر پرفکت مانی امکان شارژ حساب پرفکت مانی نیز وجود دارد. جهت استفاده از ووچر در خرید و نقل و انتقالات اینترنتی به داشتن حساب در سایت پرفکت مانی نیازی ندارید. شما به آسانی از طریق سایت‌های صرافی ارز دیجیتال آنلاین معتبر می‌توانید، کد ووچر را تهیه کنید و سپس با وارد کردن کدهای آن، خدمات و کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید.

بر روی هر کد ووچر یک شماره 10 رقمی و کد فعالسازی با 16 رقم، تاریخ و مبلغ ثبت شده است. برای استفاده از این کد تنها کافیست شماره 10 رقمی و کد فعالسازی 16 رقمی آن را داشته باشید. یکی از برتری‌های این ووچرها نسبت به سیستم‌های پرداختی سنتی، زمان کوتاه فعالسازی و نقد کردن آن‌هاست. این ووچرها دارای محدودیت زمانی نیستند؛ از این‌رو در هر لحظه امکان فعالسازی آن‌ها وجود دارد. با خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام می‌توان با کارمزدی بسیار کم، نقل و انتقالات سرمایه را با سرعتی بیشتر انجام داد.

کاربرد های دریافت کد ووچر پرفکت مانی

در ادامه به برخی از کاربردهای کدهای ووچر اشاره می‌کنیم:

  • پرداخت آنلاین برای خدمات و کالا به صورتی قابل اعتماد و ایمن
  • امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به ارز دیجیتال یا پول نقدی دیگر
  • با این کد می‌توان به هر شخص در هر نقطه از سرتاسر جهان انتقال پول انجام داد (حتی اگر دریافت کننده حساب پرفکت مانی نداشته باشد، با پیامک شماره و کد فعالسازی ووچر برای او فرستاده می‌شود).

برای بیان دیگر کاربردهای دریافت کد ووچر پرفکت مانی تصور کنید اقدام به سفارش خدماتی کرده‌اید. مسافر مولتی می‌باشید که امکان دسترسی به حساب پرفکت مانی خود را ندارید، با ووچر می‌توانید پرداخت هزینه مربوط به آن خدمات را انجام دهید. در مثالی دیگر فرض کنید تصمیم به خریداری کالایی از فردی را دارید که به هر دلیل حاضر نیست مشخصات حساب پرفکت مانی خود را در اختیار شما بگذارد و یا فاقد حساب پرفکت مانی می‌باشد.در این حالت کد ووچر پرفکت مانی به کمک شما می‌آید.

شما همچنین در زمان مسافرت می‌توانید بدون بردن پول نقد با داشتن ووچر راهی سفر شوید. شما با کد ووچر پرفکت مانی می‌توانید در تمامی نقاط دنیا با استفاده از خدمات تبادل‌ قابل اطمینان و تایید شده، ووچر را به پول نقد تبدیل کنید.

صرافی ویرا

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام چگونه است؟

راحت‌ترین و بهترین روش برای خرید ووچر پرفکت مانی، مراجعه به سایت‌های ایرانی با جستجوی ساده در گوگل است. این ووچرها در مبالغ مختلفی از یک دلار تا چند صد دلار قابل فروش هستند. تنها باید عبارت خرید ووچر پرفکت مانی را جستجو نموده و صرافی قابل اطمینانی پیدا کنید. بعد از طی کردن مراحل احراز هویت، باید مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید و با کارت بانکی آن را پرداخت نمایید. در ادامه به صورت فوری، امکان دریافت کد ووچر پرفکت مانی را خواهید داشت.

بعد از خرید تنها باید شماره ووچر و کد فعالسازی آن را در سایت مورد نظر برای ثبت نام و خرید وارد کنید. لازم به ذکر است باید حتما توجه کنید سایت و خدمات مورد نظر شما از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی کنند. یافتن صرافی قابل اطمینان و معتبر برای خرید ووچر و حتی فروش آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج یکی از معتبرترین و ایمن‌ترین صرافی‌های آنلاین ایرانی است که خدمات خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را با کمترین کارمزد و به صورت آنی انجام می‌دهد. برای استفاده از خدمات ما در صرافی ارز دیجیتال ویرا اکسچنج کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید؛

https://viraexchange.net

مزایای ووچر پرفکت مانی چیست؟

یکی از مزایای اصلی و مهم ووچرها راحتی استفاده از آن‌ها می‌باشد. در استفاده از این کدها، خبری از رد شدن تراکنش و یا حتی تاخیر در انجام تراکنش‌ها و تایید در نقد کردن ووچرها وجود ندارد. شما بلافاصله بعد از وارد کردن اطلاعات لازم، مبلغ را در حساب پرفکت مانی خود خواهید دید. امنیت پرداخت‌ها با استفاده از ووچر پرفکت مانی با پرداخت‌های عادی پرفکت مانی مشابه است. زیرا انتقال به شکل مستقیم انجام شده و فاکتورهای مخربی در آن دیده نمی‌شود.

یکی دیگر از مزایای این کارت‌های مجازی، عدم وجود تاریخ انقضا برای آن‌هاست. ووچرها دارای تاریخ انقضا نیستند و در هر لحظه امکان نقد کردن آن‌ها وجود دارد. کارمزد اندک استفاده از ووچر پرفکت مانی سبب شده تا این کدها به ابزاری مناسب برای افرادی تبدیل شوند که به شکل مداوم درحال انجام پرداخت‌های ارزی می‌باشند.

ووچر پرفکت مانی امکان تبدیل به چه ارزهایی را دارد؟

تعداد رمز ارزهای قابل تبادل با ووچر پرفکت مانی به نوع صرافی مورد استفاده بستگی دارد. درحال حاضر اغلب صرافی‌های دنیا امکان تبادل ووچرها را با ارزهای متداول نظیر دلار آمریکا، پوند بریتانیا، یورو و روبل روسیه فراهم نموده‌اند. نکته جالب و مهم در اینجا آن است که در صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی، امکان نقد کردن و تبدیل ووچر پرفکت مانی به صورت ریال نیز وجود دارد.

شما همچنین می‌توانید ووچرها را به انواع ارز دیجیتال تبدل کنید. در اغلب صرافی‌ها امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، ارز دیجیتال مونرو، لایت کوین و ... وجود دارد. البته تعداد ارزهای قابل تبدیل نیز بسته به صرافی مورد استفاده شما تفاوت دارد. لازم به ذکر است صرافی‌ها به‌منظور تبدیل ووچر پرفکت مانی به رمز ارزهای رایج و دیجیتال کارمزد دریافت می‌کنند. این کارمزد بسته به صرافی متغیر است اما معمولا بین 0.5 تا 4 درصد می‌باشد.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج علاوه‌بر امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، امکان تبدیل آن‌ها را به ارزهای دیجیتال و ارزهای رایج نیز فراهم نموده است. کامزد معاملات پرفکت مانی در این صرافی معتبر برابر با صفر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید ووچر پرفکت مانی به صورت آنی و اتوماتیک کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید؛

https://viraexchange.net/perfectmoney

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات