آقامحمدی: شکل‌گیری شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان از الزامات رسیدن به اهداف ۱۴۳۰ است

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت مهیمن
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
به گزارش روابط عمومی گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن؛ دکتر علی آقا محمدی، رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، از گروه مهیمن بازدید کرد.
تبلیغات

رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در بازدید از گروه مهیمن گفت: شکل‌گیری شرکت‌های بزرگ فناور و دانش‌بنیان از الزامات پیشرفت و رسیدن به اهداف ۱۴۳۰ و جایگاه اول فناوری منطقه‌ای است.

به گزارش روابط عمومی گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن؛ دکتر علی آقا محمدی، رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از گروه مهیمن بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از بخش‌ها و واحد‌های مختلف گروه مهیمن در جریان دستاورد‌های فناورانه مهیمن در حوزه توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور و توسعه سرویس‌های پایه از جمله خدمات ابری و پیامرسان و زیرساخت‌های امنیت سایبری قرار گرفت.

در بخش دیگری از این بازدید اقدامات انجام گرفته توسط گروه مهیمن در راستای تحول نظام مالیاتی کشور مورد بررسی قرار گرفت و آقامحمدی ضمن تقدیر از دستاوردهای محقق شده توسط متخصصان و نخبگان این حوزه، تاکید کرد: شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان پیش‌نیاز پیشرفت سریع برای دست‌یابی به جایگاه واقعی کشور در عرصه منطقه و جهان بوده و نیاز است کشور امکانات لازم برای این امر را تأمین کند.

در این بازدید که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، دکتر آقا محمدی ضمن تشکر از فعالیت‌های گروه مهیمن در فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، رهنمودهایی را جهت بهبود عملکرد گروه مهیمن بیان کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات