شیبا ترند گوگل شد (کیف پول من)

یک‌شنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کیف پول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
براساس آمار گوگل ترند، جستجوی نام شیبا (SHIB) در ماه گذشته به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.
تبلیغات

براساس آمار گوگل ترند، جستجوی نام شیبا (SHIB) در ماه گذشته به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است و از آنجایی که ثروت و پشتوانه اصلی یک میم کوین، حمایت جامعه وفادار آن از میم کوین مورد نظر است، این ترند شدن می‌تواند به معنای خوش‌بینی مجدد سرمایه‌گذاران به دنیای کریپتو یادآور سال 2021 باشد که در آن ایام، شیبا به سومین رمزارز پرجستجو پس از بیت کوین و اتریوم تبدیل شد.

براساس داده‌های جستجوی Google، محبوبیت جستجوی عبارت «Shiba Inu» در یک دوره 7 روزه به 48 رسیده است که کمتر از اوج ترند ثبت شده در 16 مارس می‌باشد؛ اما با این وجود همچنان بسیار بالاتر از آن چیزی است که در 1 ژانویه 2024 به ثبت رسیده است. البته در کنار ترند شدن نام شیبا در سرچ‌ها شاهد بالا رفتن آمار سرچ عبارت‌هایی مثل «چرا قیمت شیبا اینو بالا می‌رود؟» یا «سقف تاریخی شیبا اینو» نیز هستیم. با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر و تاثیر آن بر قیمت شیبا را مورد بررسی قرار دهیم.

ترند شدن شیبا در گوگل

پس از گذشت چند سال از عرضه اولیه شیبا، امروزه SHIB به یکی از میم کوین‌های شناخته شده مارکت ارز دیجیتال تبدیل شده که به اعتقاد بسیاری از تحلیل‌گران قادر است یک روز دوج کوین را کنار زده و عنوان پادشاه میم کوین‌ها را از آن خود نماید. در واقع رابطه دوج کوین و شیبا اینو به رابطه بیت کوین و اتریوم شباهت دارد؛ اتریوم و شیبا اینو همواره به دنبال پیشی گرفتن از رقبای قدرتمند خویش هستند. ناگفته نماند که با افزایش علاقه جهانی به شیبا و دستیابی این میم کوین به محبوبیت جهانی برخی از کشورها به طور موثرتری بر روند جستجوی این میم کوین در مقیاس بالا تاثیر گذاشته‌اند.

براساس داده‌های Google Trends حدودا 10 کشور در ترند شدن و تقویت احساسات مثبت نسبت به شیبا نقش داشته‌اند که این کشورها عبارتند از: ایالات متحده، سوئیس، هلند، آلمان، کانادا، بلژیک، اسلوونی، پاکستان، سنگاپور و نیجریه. البته با یک نگاه دقیق‌تر به این آمار و ارقام متوجه خواهیم شد که در میان کشورهای یاد شده در 7 روز گذشته کانادا، هلند، اسلوونی، پاکستان و نیجریه نقش بیشتر و موثرتری را در این زمینه ایفا کرده‌اند. وجود چنین گستره‌ای اثبات کننده این واقعیت است که شیبا اینو به عنوان یک میم کوین جهانی مورد پذیرش قرار گرفته است.

رشد قیمتی شیبا همزمان با ترند شدن آن

رشد قیمتی شیبا اینو که در ماه مارس به ثبت رسید، شاهکاری بود که حدوداً در 2 سال گذشته سابقه نداشته است. قیمت SHIB در ماه گذشته حدوداً 184 درصد رشد داشته و با رسیدن به 0.00004534 دلار به بالاترین سطح قیمت 2 ساله اخیر دست پیدا کرده است. با ثبت این سطح قیمتی، مجدداً گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این که احتمال رسیدن ارزش شیبا به بالای 0.000088 دلاری وجود دارد، قوت گرفته است. جالب است بدانید که در نتیجه این رالی صعودی ایجاد شده در ماه مارس، شیبا توانست با پیشی گرفتن از آوالانچ (AVAX) در رتبه‌بندی مارکت ارز دیجیتال، به رتبه 10 بازار صعود کرده و نام خود را در میان ده رمزارز برتر مارکت به ثبت برساند.

با وجود آن که یک اصلاح قیمتی رخ داده و شیبا در حال حاضر (به هنگام نگارش این مطلب) با قیمت 0.000027 مورد معامله قرار می‌گیرد؛ اما شوق و اشتیاق درمیان اعضای جامعه این میم کوین محبوب برای رساندن آن به سطح قیمتی 1 سنت همچنان بالاست و با یک جدول زمانی کوتاه مدت به نظر می‌رسد دستیابی به این هدف چندان دور از انتظار نباشد؛ بویژه آن که تیم توسعه‌دهنده شیبا در حال تلاش برای راه‌اندازی «Shibarium» هستند که به عنوان یک راه‌حل لایه 2 برای بهبود مقیاس‌پذیری عمل کرده و این شبکه را به یک مرکز قرارداد هوشمند (Smart Contract) تبدیل می‌کند که قادر است تقاضا برای خرید شیبا را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

البته اخبار مثبت شیبا  در ماه مارس صرفاً به ترند شدن جستجوی آن در گوگل ختم نشده و براساس خبر منتشر شده در بلاگ صرافی کیف پول من، در 27 مارس صرافی بایننس شیبا اینو را به لیست مارجین خود اضافه کرد.

اضافه شدن شیبا به مارجین بایننس

قابلیت چینش خودکار پنجره ها در macOS Sequoia

خبر خوب دیگری که در اواخر ماه مارس مجددا بر میزان سرچ شیبا در گوگل تاثیر گذاشت به این خبر مربوط می‌شود که صرافی بایننس در یک اعلامیه رسمی از قصد خود برای اضافه نمودن شیبا و دوج کوین به لیست مارجین این صرافی پرده برداشت. هرچند به لحاظ نوسان قیمتی، این خبر چندان نوسانی در قیمت این میم کوین‌ها ایجاد نکرده و صرفاً موجب رشد قیمتی 2.05 درصدی SHIB شده است؛ اما مسلما انتشار چنین اخبار مثبتی بر جلب اعتماد سرمایه‌گذاران تاثیر مثبتی خواهد داشت و در طولانی مدت می‌تواند موجب رشد حجم معاملاتی این میم کوین گردد.

با توجه به جو مثبت حاکم در سرمایه‌گذاری بر روی میم کوین‌ها عده‌ای از تحلیل‌گران برجسته ارز دیجیتال مثل آلن سانتانا (Alan Santana) از احتمال رشد انفجاری قیمت شیبا خبر داده و پیش‌بینی رشد 882 درصدی را ارائه می‌کنند. این  دسته از تحلیل‌گران معتقدند که کاهش قیمتی موقت شیبا نباید سرمایه‌گذاران بلندمدت را از اهداف بزرگ خود دور نماید.

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2024 و 2025

شیبا اینو از سال 2021 تا به امروز نوسانات قیمتی بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است و سقوط قیمتی آن در سال 2023 به کانال قیمتی 0.00000535 یکی از بزرگترین سقوط‌های قیمتی در دنیای میم کوین‌ها به شمار می‌رود که موجب شوکه شدن اعضای جامعه این میم کوین محبوب شد؛ اما با این وجود، از سال 2024 روند قیمتی شیبا تغییر یافته و رشد قیمتی خوبی را تجربه کرده است. افزایش پایداری قیمتی شیبا از طریق توکن‌هایی همچون بون (BONE) و دوج کیلر (LEASH) که در اکوسیستم شیبا عرضه شده‌اند، فراهم گشته است.

طبیعتاً سال 2024 به دلیل وجود هاوینگ بیت کوین در آن، سال مهمی برای کلیه ارزهای دیجیتالی به شمار می‌رود و براساس پیش‌بینی‌های فعلی، میم کوین محبوب شیبا به احتمال زیاد سال 2024 را با قیمت 0.00003 دلار به پایان خواهد رساند. در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد هیجان در میان جامعه شیبا به بحث راه‌اندازی راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه 2 شیباریوم در اتریوم مربوط می‌شود و در صورتی که شیبا بتواند از جامعه وفادار و قدرتمند خود در شبکه شیباریوم استفاده کند، مطمئناً سال 2025، سال بسیار خوبی برای شیبا خواهد بود و ممکن است که قیمت آن در این سال به 0.00006 دلار برسد.

کیف پول من؛ معتبرترین صرافی برای خرید شیبا در ایران

کیف پول

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، شیبا همواره به دلیل داشتن یک جامعه قدرتمند و همچنین وفادار توانسته است سخت‌ترین روزهایی را که کمتر میم کوینی توانسته آن را تجربه کرده و از آن سرافراز بیرون آمده باشد را پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد برای همیشه توانسته است جای پای خود را در میان رمزارزهای برتر بازار که دارای ارزش مارکت بالایی هستند، حفظ نماید. احساسات مثبت حاکم بر معاملات شیبا نتیجه ترند شدن نام شیبا در گوگل آن هم در شرایط کاملاً عادی، راه‌اندازی راه‌حل لایه 2 شیباریوم و همچنین اضافه شدن به لیست مارجین صرافی بایننس بوده است. این احساسات مثبت در نهایت به رشد قیمتی شیبا منجر خواهند شد و اگر به دنبال آن هستید که بدون مواجهه با دردسرهای تحریمی و مبادله ارز، در ایران شیبا خریداری کنید، کافیست سری به صرافی معتبر کیف پول من که دارای بالاترین سطح امنیتی در میان صرافی‌های ایرانی است زده و از امکانات کم‌نظیر آن بهره ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات