جیب استور: دسترسی و دانلود اپلیکیشن های پولی در اپ استور

پنج‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
جیب استور
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
آیا راهی وجود دارد که کاربری شخصاً و مستقیماً بتواند اپلیکیشن‌های پولی اپ استور را دانلود کند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.
تبلیغات

دانلود اپلیکیشن‌های پولی و غیررایگان در اپ استور (App Store) همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان ایرانی گوشی‌های آیفون و همچنین دستگاه‌های آیپد و مک به شمار می‌رود و چنین معضلی باتوجه به وجود تحریم‌های مالی علیه ایران و عدم دسترسی کاربران ایرانی به حساب‌های بانکی بین‌المللی رخ داده است. عدم ارائه خدمات سرویس‌های مالی بین‌المللی نظیر PayPal به کاربران ایرانی سبب شده تا خرید یک اپلیکیشن ساده در اپ استور نیز با پیچیدگی‌هایی همراه باشد!

از آن جایی که دسترسی به کردیت کارت در ایران امکان‌پذیر نیست، برخی از کاربران در خرید اپلیکیشن‌های پولی مورد نیاز خود به سراغ کمک گرفتن از سایت‌های واسط رفته و به طور غیرمستقیم و این اپلیکیشن‌ها را خریداری و دانلود می‌کنند، امری که گاهاً حریم خصوصی آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد! اما آیا راهی وجود دارد که کاربری شخصاً و مستقیماً بتواند اپلیکیشن‌های پولی اپ استور را دانلود کند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

استفاده رایگان از برنامه های پولی اپ استور

شاید اولین و ایده‌آل‌ترین حالت ممکن در استفاده از اپلیکیشن‌های پولی و غیررایگان اپ استور، دانلود رایگان چنین برنامه‌هایی باشد! در حال حاضر برخی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها نظیر نرم‌افزار Apptracker امکان دانلود رایگان اپلیکیشن‌های پولی اپ استور را فراهم نموده‌اند؛ اما نکته‌ای که در استفاده از چنین نرم‌افزارهایی باید به آن توجه داشته باشید این است که صرفاً در حالتی قادر خواهید بود با کمک این سایت‌ها و نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌های پولی اپ استور را رایگان دانلود کنید که آیفون یا آیپد شما جیلبریک شده باشد!

جیلبریک (Jailbreak) در لغت به معنای فرار از زندان است و نمونه مشابه آن همان روت کردت گوشی‌های اندرویدی است. با وجود آن که جیلبریک امکان شخصی‌سازی نمودن تلفن همراه آیفونی‌تان را به همراه دارد؛ اما نباید از این نکته غافل شد که با انجام چنین کاری مصرف باتری گوشی شما افزایش یافته و احتمال حذف خودکار اطلاعات در تلفن همراه‌تان را بالا می‌برد. غیرفعال شدن آپدیت خودکار، باطل شدن گارانتی، محدود شدن دسترسی به سرویس‌های اپل (نظیر iMessage، iCloud، FaceTime و غیره) و هنگ کردن دستگاه از معایب دیگری است که به هنگام جیلبریک نمودن دستگاه خود با آن‌ها مواجه خواهید شد.

با چنین توصیفاتی بهتر است از چنین راه‌حلی صرف نظر کنیم و به سراغ استفاده از سایر راهکارهای موجود برویم. یکی دیگر از این راه‌حل‌های کاربردی، استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز است.

خرید اپلیکیشن‌های پولی اپ استور با گیفت کارت آیتونز

حال که امکان پرداخت هزینه نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پولی اپ استور از طریق درگاه‌های مالی بین‌المللی برای کاربران ایرانی وجود ندارد؛ کاربران ایرانی با استفاده از یک میانبر این محدودیت را دور زده‌اند! این راه‌حل استفاده از گیفت کارت آیتونز است. گیفت کارت اپل آیتونز در واقع یک کارت هدیه مجازی بوده که شامل یک کد 16 رقمی منحصربه‌فرد است و با ردیم (Redeem) نمودن و کارسازی این کد در حساب کاربری اپل (همان Apple ID)، حساب شما بدون نیاز به استفاده از کردیت کارت و حساب پی‌پال شارژ شده و متناسب با اعتبار شارژ شده می‌توانید از اپ استور برنامه‌های پولی مدنظر خود را خریداری و دانلود کنید.

لازم به ذکر است که گیفت کارت‌های اپل آیتونز در رنج‌های قیمتی مختلفی عرضه شده و از ارزهای رایج کشورهای مختلفی پشتیبانی می‌کنند؛ به عنوان مثال اگر به مجموعه جیب استور و بخش خرید گیفت کارت اپل آیتونز سر بزنید در قدم اول باید ریجن گیفت کارت خود را با انتخاب کشور مشخص کنید. اگر کشور آمریکا را انتخاب کردید، گیفت کارت‌های شما با قیمت دلاری نمایش داده خواهند شد که اعتبار آن‌ها از 2 دلار شروع شده و تا 500 دلار ادامه یافته است؛ اما اگر انتخاب شما کشور انگلیس باشد، گیفت کارت‌ها به یورو و در بازه قیمتی 5 الی 100 یورو به نمایش درمی‌آیند.

نکته مهم: در خرید گیفت کارت اپل آیتونز همواره توجه ویژه‌ای به یکسان بودن ریجن اکانت اپل آیدی خویش و ریجن گیفت کارت داشته باشید. در صورتی که ریجن اپل آیدی با ریجن گیفت کارت یکسان نباشد به دلیل تفاوت در ارزهای کشورها امکان شارژ نمودن اکانت شما وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال اگر ریجن اکانت شما کشور ترکیه انتخاب شده حتماً باید از گیفت کارت اپل آیتونز ترکیه برای شارژ اعتبار آن استفاده کنید و نمی‌توانید برای شارژ کردن آن به سراغ گیفت کارت با ریجن آمریکا بروید! چراکه ارز حساب شما به لیر ترکیه بوده و اعتبار گیفت کارت‌تان به دلار است.

نحوه افزایش اعتبار اپل آیدی با گیفت کارت آیتونز

جیب استور

استفاده از گیفت کارت آیتونز برای شارژ Apple ID و خرید اپلیکیشن‌های پولی اپ استور چندان مراحل سختی نداشته و کافیست در قدم اول وارد اپ استور شده و سپس بر روی آیکن اکانت خویش کلیک کنید. در منوی باز شده گزینه «Redeem Gift Card or Code» را انتخاب نمائید و در صفحه جدید بر روی «Enter Code Manually» ضربه بزنید.

با این کار صفحه‌ای که باید کد 16 رقمی گیفت کارت را در آن تایپ کنید لود شده و به صورت دستی و با دقت کد گیفت کارت آیتونز را نوشته و در آخر بر روی گزینه «Redeem» موجود در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید تا حساب کاربری شما به میزان اعتبار گیفت کارت، شارژ گردد.

لازم به ذکر است که در طول انجام تمامی مراحل فوق باید از IP غیر IP ایران استفاده کنید. حال با مراجعه به لیست برنامه‌های اپ استور و انتخاب اپلیکیشن مورد نظر، خرید انجام شده و به راحتی می‌توانید برنامه را دانلود نمائید.

ویژگی های گیفت کارت اپل آیتونز

اهمیت استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز زمانی برای شما روشن خواهد شد که تسلط بهتری بر روی مزایا و ویژگی‌های اصلی این گیفت کارت ویژه کمپانی اپل داشته باشید. به طور کلی، ویژگی‌های گیفت کارت آیتونز به شرح زیر هستند:

  •   تاریخ انقضا نداشته و فرد هر زمان که خود صلاح بداند می‌تواند از اعتبار آن استفاده کند.
  •   تنوع قیمتی بالایی داشته و هر فرد متناسب با نیاز خود می‌تواند گیفت کارتی را خریداری کند.
  • به هنگام استفاده از آن هیچگونه نیازی به داشتن کردیت کارت یا حساب پی‌پال نخواهید داشت.
  • با استفاده از اعتبار آن امکان خرید کلیه برنامه‌های پولی اپ استور وجود دارد و کاربر محدودیتی در انتخاب اپلیکیشن تجربه نمی‌کند

مطلب پیشنهادی: کاربردهای گیفت کارت آیتونز

جیب استور

آیا امکان خرید گیفت کارت اپل آیتونز در ایران وجود دارد؟

گفته شد که گیفت کارت‌های آیتونز از ارز کشورهای مختلفی پشتیبانی می‌کند و در لیست آن می‌توان دلار آمریکا، روبل روسیه، لیر ترکیه، یوآن چین، یورو اروپا و غیره را مشاهده کرد؛ اما آنچه واضح است، این که سرویس‌های اپل به دلیل تحریم‌ها ارائه خدمات خود به کاربران ایرانی را قطع نموده‌اند و درنتیجه امکان خرید مستقیم گیفت کارت آیتونز با ریال ایران از اپل وجود ندارد! این مسئله درحالیست که در مطالب فوق اشاره گردید استفاده از گیفت کارت آیتونز راهی برای دور زدن تحریم‌های مالی و حذف کردیت کارت است.

این شائبه کاملاً درست بوده و خرید گیفت کارت نیز نیازمند پرداخت ارزی است؛ اما این موضوع بدان معنی نخواهد بود که کاربران ایرانی نمی‌توانند در ایران گیفت کارت آیتونز خریداری کنند. خوشبختانه چندین سال است که برخی از موسسات خدمات‌رسان ارزی نظیر جیب استور، خدمات عرضه انواع گیفت کارت را به مجموعه خدمات خویش اضافه کرده‌اند و شما می‌توانید به راحتی و با وجه رایج کشور نیز نسبت به خرید گیفت کارت آیتونز اقدام کنید.

لازم به ذکر است که مجموعه جیب استور با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی اعتبار بسیار بالایی در میان کاربران ایرانی استفاده کننده از گیفت کارت کسب نموده است. کارشناسان این مجموعه به دلیل دسترسی مستقیم و قانونی که به حساب‌های بانکی بین‌المللی دارند، به نمایندگی از شما مرحله پرداخت هزینه ارزی گیفت کارت را برعهده می‌گیرند و گیفت کارت‌های کاملاً قانونی خریداری شده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

چرا جیب استور انتخاب بهتری در خرید گیفت کارت آیتونز است؟

علت برجسته شدن نام فروشگاه جیب استور در میان عرضه‌کنندگان گیفت کارت‌های اپل، مزایایی است که کاربران به هنگام استفاده از خدمات این مجموعه از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • رابط کاربری ساده: به هنگام استفاده از خدمات این مجموعه دچار سردرگمی نخواهید شد و کافیست یک حساب کاربری در جیب استور ایجاد کنید. پس از ورود به حساب کاربری می‌توانید آیتم مورد نظر را از منوی خدمات انتخاب کرده و با پرداخت معادل ریالی هزینه آن، سفارش خود را نهایی نمائید. سفارش خرید گیفت کارت آیتونز در دسته خدمات فوری این مجموعه قرار داشته و پس از ثبت سفارش، از تحویل آنی سفارش خود بهره‌مند خواهید شد.
  •   پشتیبانی حرفه‌ای: جیب استور همواره رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار داده و به همین علت یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای ترتیب داده که در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و برطرف نمودن مشکلات احتمالی پیش آمده برای آن‌هاست.
  •   هزینه مقرون‌به‌صرفه: عدم دریافت کارمزد و تنظیم قیمت گیفت کارت‌ها متناسب با نرخ روز ارز از مزایای دیگری بوده که به هنگام دریافت خدمات از آن بهره‌مند خواهید شد.

جیب استور؛ معتبرترین مرجع ایرانی خرید گیفت کارت

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، بهترین راهکار موجود در دسترسی و دانلود اپلیکیشن‌های پولی اپ استور برای کاربران ایرانی که به مستر کارت دسترسی ندارند، استفاده از گیفت کارت آیتونز و شارژ حساب اپل با استفاده از اعتبار آن است. در حال حاضر در میان عرضه‌کنندگان گیفت کارت‌های آیتونز، جیب استور به دلیل داشتن سیاست قیمت‌گذاری منصفانه و عادلانه محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین داشته و به انتخاب اول خریداران گیفت کارت اپل آیتونز تبدیل شده است. شما هم اگر قصد خرید قانونی گیفت کارت آیتونز و دسترسی راحت به اپلیکیشن‌های پولی اپ استور را دارید، همین الان به وب‌سایت جیب استور سر زده و از خدمات کم‌نظیر این مجموعه معتبر بهره ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات