بازارچه ابری «سهاب»، فرصت هوشمندسازی را به نمایشگاه الکامپ می‌آورد

شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سهاب
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
غرفه سهاب در الکامپ ۱۴۰۳، پلی میان کسب‌وکارها و دنیای هوش مصنوعی است.
تبلیغات

نمایشگاه سالانه الکامپ، فرصت مناسبی است تا کسب‌وکارها و فعالان زیست‌بوم نوآوری کشور با فناوری‌های نوینی مانند هوش مصنوعی از نزدیک تعامل کنند و راهکارهای تازه‌ای برای رشد و توسعه کسب‌وکار خود بیابند. API مارکت هوشمند سهاب با حضور در نمایشگاه الکامپ 1403، قصد دارد این فرایند را تسهیل کند تا توسعه‌دهندگان و صاحبان مشاغل بتوانند تنها با چند کلیک، محصولات و سرویس‌های خود را به جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی مجهز کنند.

«تغییردهنده بازی»، لقبی است که به‌درستی توسط کسب‌وکارهای خارجی به هوش مصنوعی نسبت داده می‌شود. چنین عنوانی زمانی به این فناوری نوظهور اعطا شد که کسب‌وکارهایی که به استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خود روی آوردند، توانستند به طور چشمگیری در جلب نظر مخاطبان موفق عمل کنند و با گذر از رقیبان، بازار را تحت تسلط خود قرار دهند. همین موضوع باعث شد تا طی سال‌های گذشته، بسیاری از پلتفرم‌ها و مشاغل به دنبال بهره‌مندی از مزایای هوش مصنوعی باشند. از طرفی، هزینه بالای راه‌اندازی دپارتمان هوش مصنوعی در یک سازمان، یافتن نیروی متخصص این حوزه و زمان زیاد توسعه مدل‌های هوشمند، باعث می‌شود تا بسیاری از مشاغل، خصوصاً کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها از قدم‌گذاشتن در مسیر هوشمندسازی تردید داشته باشند.

API مارکت ابری سهاب، راهکار این موضوع را در برپایی یک بازارچه پویا برای تعامل مستقیم توسعه‌دهندگان سرویس‌های هوش مصنوعی و کسب‌وکارهای علاقه‌مند به این فناوری می‌داند. از همین رو، سهاب تصمیم دارد تا در کنار فعالیت بر بستر وب، به صورت حضوری هم با توسعه‌دهندگان و همچنین صاحبان مشاغل در ارتباط باشد و شرکت در نمایشگاه الکامپ 1403 را بهترین فرصت برای تحقق این موضوع می‌داند.

غرفه سهاب، پلی میان کسب‌وکارها و دنیای هوش مصنوعی است. به این واسطه، صاحبان مشاغل می‌توانند با بیش از 100 سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی موجود در بازارچه سهاب از نزدیک آشنا شوند و براساس نیازهای کسب‌وکار خود، مناسب‌ترین ابزارها را انتخاب کنند. سهاب با ایجاد بازارچه سرویس‌های مختلف و دسترسی در قالب API، این امکان را برای سازمان‌ها فراهم کرده تا بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی و نیروی انسانی متخصص و همچنین با کاهش هزینه‌های راه‌اندازی و توسعه سرویس‌های مورد نیاز خود، به راحتی از قابلیت ادغام با انواع وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بهره‌مند شوند.

سرویس‌های هوشمند موجود در بازارچه سهاب در چهار گروه بینایی ماشین، داده‌کاوی، پردازش گفتار و پردازش زبان طبیعی طبقه‌بندی می‌شوند. در نتیجه، علاقه‌مندان حوزه هوشمندسازی اطمینان دارند برای هر یک از نیازهایشان، یک یا چند سرویس کاربردی در سهاب وجود دارد. افزایش بهره‌وری، تخصیص بهینه منابع، کاهش هزینه‌های سربار و افزایش رضایتمندی مشتریان، تنها بخشی از مزایایی است که کسب‌وکارها به‌واسطه استفاده از راهکارهای هوشمند در خدمات و محصولات خود از آن بهره‌مند می‌شوند.

APIهای سهاب علاوه بر مشتریان سازمانی، فرصت مناسبی را برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان شخصی فراهم می‌کند تا با توسعه سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و عرضه آن در بازارچه ابری سهاب، درآمدزایی بالایی را رقم بزنند. به‌وسیله این بازارچه هوشمند، توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی می‌‌توانند بدون نیاز به صرف هزینه‌های مازاد برای بازاریابی و تبلیغات، محصول خود را به هزاران مشتری بالقوه در سهاب ارائه کند.

یکی از فرصت‌های جذاب و سودآوری که توسط بازارچه ابری سهاب برای نوآوران و فعالان زیست‌بوم استارتاپی به وجود می‌آید، استفاده و یا تلفیق APIهای این بازارچه به‌منظور خلق محصول جدید است. این دسته از افراد خلاق به‌واسطه بازارچه سهاب، تمام ابزارهای مورد نیاز برای ساخت یک سرویس هوشمند جدید را در اختیار دارند و کافیست با شناخت دقیق نیاز بازار و مخاطبان، توسعه محصول خود را آغاز کنند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک طی تاریخ نهم الی دوازدهم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بازارچه ابری سهاب می‌کوشد تا به سبب نقش محوری این نمایشگاه سالانه در هم‌افزایی میان صاحبان مشاغل و فعالان عرصه نوآوری کشور، چالش‌های استفاده از فناوری‌های هوشمند را از میان بردارد و فاصله میان کسب‌وکارها و هوش مصنوعی را تنها به چند کلیک برساند. از تمامی علاقه‌مندان هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های به‌روز دعوت می‌شود تا با حضور در غرفه 421، سالن میلاد، صندوق فناوری‌های نوظهور دیجیتال، از مشاوره تخصصی رایگان و تخفیفات ویژه بازارچه سهاب برای مراجعات حضوری بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات