خرید سرور ابری ایران از ابر دراک

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ابر دراک
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله قرار است به بررسی ویژگی‌های بهترین سرور ابری بپردازیم و در انتها سرویس IaaS ابر دراک را با قابلیت‌های کلیدی آن به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

طبق گزارشی از Colorlib، در حال حاضر حدود 94 درصد از کل شرکت‌ها در سراسر جهان از سرویس‌های رایانش ابری استفاده می‌کنند. دلایل متعددی برای حرکت سازمان‌ها، از استارتاپ‌های کوچک گرفته تا غول‌های صنعتی معتبر، از زیرساخت‌های سنتی به سمت زیرساخت ابری وجود دارد، از جمله: انعطاف‌پذیری، مقرون‌به‌صرفه بودن و مقیاس‌پذیری سرویس‌های ابری. البته به یاد داشته باشید که برای بهره‌مندی از این مزایا، باید بهترین سرور ابری ایران یا جهان را انتخاب کنید.

برای ایجاد یک زیرساخت ابری متناسب با شرایط کسب‌وکار خود توصیه می‌شود حتما با ویژگی‌های یک سرور ابری خوب آشنا شوید تا به بهترین نحو تصمیم‌گیری کنید. در این مقاله قرار است به بررسی ویژگی‌های بهترین سرور ابری بپردازیم و در انتها سرویس IaaS ابر دراک را با قابلیت‌های کلیدی آن به شما معرفی کنیم.

امنیت پیشرفته؛ مهم‌ترین ویژگی بهترین سرور ابری ایران

اولین و مهم‌ترین مورد برای انتخاب بهترین سرور ابری ایران، بررسی امنیت داده‌ها است. تامین امنیت داده‌ها در سرورهای ابری برعهده ارائه‌دهنده سرویس است؛ ازهمین‌رو هنگام خرید سرور ابری باید اقدامات امنیتی ارائه‌دهنده مورد نظرتان را به‌دقت بررسی کنید. توجه به مواردی از جمله امکان احراز هویت چندعاملی، فایروال‌های پیشرفته و همچنین پشتیبان‌گیری منظم از داده‌ها برای انتخاب بهترین سرور مجازی یا ابری از نظر امنیت ضرورت دارد.

میزبانی داده‌ها در فضای ابری با بهره‌گیری از پروتکل‌های ذخیره‌سازی و رمزگذاری ایمن، از جمله مزایایی است که در صورت خرید بهترین سرویس رایانش ابری از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. وجود چنین پروتکل‌هایی خیال شما را بابت عدم دسترسی غیرمجاز به داده‌هایتان راحت می‌کند.

پرداخت به‌ازای مصرف (PAYG)؛ مناسب‌ترین مدل قیمت‌گذاری سرور ابری

شیوه قیمت‌گذاری سرویس‌های رایانش ابری یکی از مهم‌ترین وجه تمایزهای زیرساخت‌های ابری نسبت به زیرساخت‌های سنتی IT است. با استفاده از سرور ابری نه‌تنها نیازی به خرید و نگهداری از تجهیزات فیزیکی نخواهید داشت، بلکه می‌توانید با شیوه پرداخت به‌ازای مصرف (Pay As You Go) فقط برای منابع مصرفی خود هزینه بپردازید، نه بیشتر!

از طرفی برخی از ارائه‌دهندگان سرویس‌های Cloud پلن‌های مختلفی برای ارائه سرور ابری به کاربران در نظر می‌گیرند که در ازای تعهدات بلندمدت، قیمت سرور ابری برای کاربران مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شود. با این تفاسیر، در صورت استفاده از سرویس ابری می‌توانید پلن مورد نظرتان را متناسب با منابع مورد نیاز و بودجه خود در بازه زمانی پیش رو انتخاب کنید.

دسترسی‌پذیری بالا؛ تضمین‌کننده کاهش Downtime

برخی از ارائه‌دهندگان سرویس‌های ابری با به حداقل رساندن وابستگی‌های منطقه‌ای از نقاط شکست (Points of failure) جلوگیری می‌کنند. همین امر منجر به کاهش زمان‌های از دسترس خارج شدن (Downtime) می‌شود. از طرفی کاربران سرور ابری نیز می‌توانند بارهای کاری خود را در مناطق در دسترس (مناطقی با شبکه‌های اضافی که به مرکز داده مجاور هم متصل شده‌اند) گسترش دهند. بنابراین با خرید بهترین سرور مجازی ایران یا جهان، اطمینان کافی از دسترسی‌پذیری بالای وب‌سایت یا وب‌اپلیکیشن خود خواهید داشت.

مقیاس‌پذیری و امکان کنترل منابع

اگر یک سازمان با نیازهای متغیر هستید، سرور ابری بهترین انتخاب برای شما است؛ زیرا سرورهای Cloud به شما اجازه می‌دهند تا منابع محاسباتی، فضای ذخیره‌سازی و شبکه را در صورت نیاز افزایش یا کاهش دهید. از طرف دیگر، تیم‌های IT سازمان می‌توانند با بهینه‌سازی بارهای کاری میزبانی‌شده روی سرور ابری، از گلوگاه‌های (Bottleneck) کاربر نهایی جلوگیری کنند.

ویژگی مقیاس‌پذیری ضمن اینکه به شما اجازه می‌دهد در صورت افزایش غیرمنتظره تقاضا، منابعی را برای مدیریت بار اضافه کنید، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان نیز می‌شود. این در حالی است که در صورت استفاده از زیرساخت سنتی، شرکت‌ها مجبور به تامین سرورها و دارایی‌های زیرساختی بیشتر، برای پاسخ‌گویی در زمان اوج تقاضا هستند که همین موضوع هزینه‌های زیادی را به شرکت‌ها تحمیل می‌کند.

ابر دراک

امکان نظارت دقیق بر منابع مصرفی

ارائه‌دهنده سرویس ابری یا مجازی باید امکان نظارت بر منابع مصرفی کاربران مانند ماشین‌های مجازی، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند را برای آن‌ها فراهم کند. ارائه گزارش مصرف به شما به‌عنوان کاربر کمک می‌کند تا درک بهتری از میزان منابع مصرفی خود و برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای بودجه‌بندی داشته باشید.

امکان نظارت دقیق بر منابع مصرفی سرور ابری مزایایی برای ارائه‌دهندگان سرویس‌های ابری نیز دارد. ارائه‌دهندگان خدمات ابری با تحلیل گزارش منابع مصرفی کاربران خود می‌توانند دید بهتری از نیازهای مشتریان و نقاط قوت و ضعف سرویس‌های خود به دست آورند و در صورت نیاز زیرساخت‌ها و خدماتشان را بهبود بخشند.

امکان دسترسی یکپارچه و گسترده به شبکه

ایجاد دسترسی یکپارچه به شبکه منجر به تقویت همکاری در سازمان‌ها می‌شود؛ به‌طوری که در صورت استفاده از سرور ابری، کارکنان سازمان می‌توانند از هر زمان و مکانی به فایل‌ها دسترسی داشته باشند. این امر با تسهیل جریان کار و ایجاد ارتباط یکپارچه، به بهبود و تسریع عملکرد کارکنان نیز کمک می‌کند. استفاده از زیرساخت ابری انعطاف‌پذیری سازمان را برای پذیرش سیاست‌های دورکاری افزایش می‌دهد که همین موضوع در سال‌های اخیر، رضایت کارمندان را به همراه داشته است.

پشتیبانی هم‌زمان از IPv4 و IPv6 برای عملکرد بهتر

قابلیت فعال‌سازی IPv6 نیز یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب بهترین سرور ابری ایران است که فضای آدرس‌دهی گسترده‌تری نسبت به IPv4 فراهم می‌کند. در صورت استفاده از یک سرور ابری با قابلیت فعال‌سازی IPv6، می‌توانید خدمات آنلاین خود را با پشتیبانی از هر دو ورژن 4 و 6 آی‌پی به کاربران نهایی ارائه دهید.

خرید سرور ابری ایران و خارج با قابلیت‌های ویژه از ابر دراک

در این مقاله ویژگی‌های بهترین سرور ابری را بررسی کردیم تا تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری هنگام خرید سرور ابری داشته باشید. توجه به ویژگی‌های بیان‌شده در این مقاله از جمله امنیت، پرداخت هزینه به‌ازای مصرف، امکان یکپارچه‌سازی، مقیاس‌پذیری و دسترسی‌‌پذیری بالا به شما کمک می‌کند تا بهترین سرور ابری ایران را تهیه کنید.

ابر دراک به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات و محصولات ابری با هدف ایجاد زیرساخت امن، مطمئن و هوشمند ایجاد شد تا رشد و توسعه را برای کسب‌وکارهای ایرانی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا تسهیل کند.

از جمله قابلیت‌های اصلی سرور ابری ابر دراک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ●          منابع اختصاصی با امنیت بالا

    ●          کنترل کامل با دسترسی Root

    ●          انعطاف‌پذیری در انتخاب سیستم‌عامل دلخواه

    ●          برخورداری از API برای ارتباط برنامه‌ها با سرور

    ●          اتصال ایمن با کلید SSH

    ●          پشتیبان‌گیری، بازیابی و بازسازی دیسک سرور

اگر قصد خرید سرور ابری ابر دراک را دارید، همین حالا وارد سایت این شرکت به آدرس Derak.cloud شوید و از صفحه محصول سرور ابری دیدن کنید. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۴۱۹۷ تماس بگیرید و با راهنمایی متخصصان ابر دراک یک زیرساخت ابری متناسب با شرایط کسب‌وکارتان تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات