تهیه دستگاه پلاسما دندانپزشکی با کیفیت عالی و مطمئن

سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ناریاتک
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در بازار دستگاه پلاسما با برندهای متفاوت وجود دارد ولی کاربرد و عملکرد همه آن ها یکسان نیست. با ما همراه باشید تا دستگاهی مطمئن را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

پلاسما حالت چهارم ماده شناخته می‌شود که به صورت یک گاز خنثی می‌باشد و در کنار سه ماده اصلی یعنی حالت جامد، حالت مایع و حالت گاز به عنوان حالت دیگری از ماده مورد توجه قرار گرفته است. پلاسما در واقع یک گاز یونیزه شده است که تقریباً یک گاز شبه خنثی بوده و دارای رفتار جمعی می‌باشد. پلاسما یا همان گاز یونیزه شده رفتارهای خاصی از خود نشان می‌دهد و به دلیل ویژگی‌هایی که دارا می‌باشد در حوزه پزشکی و زیبایی کاربرد وسیعی پیدا کرده است. زمانی که گاز به قدر کافی گرم شود یا در یک میدان الکتریکی قوی قرار بگیرد، موجب برانگیخته شدن اتم‌های آن شده و الکترون‌ها انرژی جنبشی بالایی را نشان داده و شتاب زیادی به خود می‌گیرند. برخورد با اتم‌ها و مولکول‌های گاز باعث می‌شود تا الکترون‌های بیشتری آزاد شده و گاز یونیزه شده و حالت پلاسما ایجاد می‌شود.

کاربردهای پلاسما

امروزه از پلاسما در حوزه پزشکی استفاده بسیار زیادی می‌شود و کاربرد زیادی پیدا کرده است. این کاربردها به دلیل خواص ویژه‌ای است که پلاسما برخوردار است. پلاسما از نظر حرارتی به دو نوع حرارتی با دمای بالا یا پلاسما گرم و غیر حرارتی با دمای پایین یا پلاسمای سرد طبقه بندی می‌شود. در این روش درمانی با استفاده از پلاسما به هیچ عنوان از جراحی و برش و تیغ خبری نیست بلکه از دستگاه پلاسما استفاده می‌شود. هنگامی که دستگاه پلاسما در فاصله بسیار کم از پوست قرار می‌گیرد، با ترکیب اکسیژن و نیتروژن یک قوس پلاسمایی یا همان حالت چهارم ماده در این فضا ایجاد می شود. این انرژی که بر اثر این قوس پلاسمایی ایجاد می‌شود، به لایه‌های اپیدرم انتقال داده شده و بخشی از مولکول‌ها در لایه اپیدرم پوست تصعید می‌شوند. به این ترتیب بر اثر پلاسمای دقیق و کنترل شده‌ای که بر روی پوست هدف ایجاد می‌شود، تولید کلاژن آغاز شده و پوست جوان سازی می‌شود. این ویژگی پلاسما برای پزشکی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع یون‌های مثبت و منفی تولید شده توسط قوس پلاسما موجب می‌شوند تا سیستم پروتئین سازی در پوست تقویت شده و با تولید کلاژن عملاً بافت‌های فرسوده و آسیب دیده با سلول‌ها و بافت جدید جایگزین شده و عملاً پوست حالت الاستیکی خود را مجدداً بازیابی نماید و لیفت پوست صورت پذیرد.

ناریاتک

استفاده از پلاسما برای دندان پزشکی

یکی از مهم ترین کاربردهای پلاسما در دندان پزشکی می باشد. از دستگاه پلاسما برای استریلیزه نمودن دندان ها و همچنین مشکلات دهان و دندان استفاده شده و به درمان بیماری های دهان و دندان کمک ویژه ای می کند. با استفاده از دستگاه پلاسمارت برای ضدعفونی کردن ریشه های دندان و همچنین ضد عفونی کردن سطوح دندان ها استفاده می شود. همچنین از این دستگاه برای سفید کردن و روشن شدن رنگ دندان نیز استفاده می شود.

دستگاه پلاسما مطمئن و با کاربرد عالی در دندان پزشکی از کجا تهیه کنیم؟

در بازار دستگاه پلاسما با برندهای متفاوت وجود دارد ولی کاربرد و عملکرد همه آن ها یکسان نیست. یکی از این دستگاه‌ها که دارای عملکرد درخشان در دندان پزشکی می‌باشد، دستگاه پلاسما تولید شرکت دانش بنیان ناریاتک می‌باشد. این شرکت به همت تعدادی از نخبگان علمی و دانشمندان بومی تشکیل شده و انواع تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه پلاسما با کاربردهای متنوع در زیبایی و همچنین دندان پزشکی در کلاس استانداردهای جهانی را تولید و روانه بازار نموده است. دستگاه پلاسما تولید شرکت دانش بنیان ناریاتک دارای کیفیتی منحصر به فرد و عملکرد متمایز بوده و حداکثر رضایت مراجعان را در پی داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات