اسنپ رایگان تا فرودگاه با خرید بلیط نجف

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اسنپ تریپ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تصمیم داریم در این مطلب با شما راجع‌به راهنمای سفر به نجف و چگونگی خرید بلیط نجف صحبت کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
تبلیغات

تصمیم داریم در این مطلب با شما راجع‌به راهنمای سفر به نجف و چگونگی خرید بلیط نجف صحبت کنیم و اطلاعات ضروری که برای مسافرت به این شهر لازم دارید در اختیارتان قرار دهیم. اگر درحال برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نجف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان اسلام و عراق، سالیانه از هزاران مسافر از سراسر جهان ازجمله ایران میزبانی می‌کند. در حقیقت نجف، محبوبیت خود را مدیون قبر امام علی (ع) است. همچنین تعداد زیادی بناهای مذهبی مسلمانان در آنجا قرار دارد و این موضوع به محبوبیت نجف نزد مسلمانان و شیعیان بیش از پیش دامن زده است.

شرایط سفر به نجف

اگر می‌خواهید از ایران به نجف بروید، 2 راه پیش رو دارید؛ سفر زمینی و سفر هوایی. با توجه به چالش و دشواری‌هایی که سفر زمینی در پی دارد، خیلی از مسافران خرید بلیط نجف با مسیر هوایی را ترجیح می‌دهند.

شرایط سفر هوایی به این صورت است که باید از قبل نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید و پس‌از آن، بلیط پرواز مورد نظرتان را بخرید. فاصله هوایی نجف تا شهرهای ایران، در عرض کمتر از 3 الی 4 ساعت طی می‌شود و مسافران با راحت‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن می‌توانند به نجف برسند.

خرید اینترنتی بلیط نجف از اسنپ تریپ

اسنپ تریپ

جالب نیست که امروز با وجود پلتفرم معتبری همچون اسنپ تریپ، وقت ارزشمند خود را در آژانس‌های مسافرتی برای رزرو بلیط هواپیما از دست بدهیم. درحالی‌که خودمان هم می‌توانیم با صرف کمترین وقت این کار را انجام دهیم.

همه پروازهای مستقیم و غیرمستقیم (با توقف) به نجف در اسنپ تریپ موجود است. علاوه‌بر دسته‌بندی پروازها از ارزان‌ترین تا گران‌ترین و همچنین فیلترهای موجود برای دسترسی آسان به پروازهای ارزان، می‌توانید از سیستم اطلاع از تغییر قیمت یا تقویم قیمتی اسنپ تریپ بهره‌مند شوید.

به کمک سیستم اطلاع از تغییر قیمت، هرگونه تغییر قیمت روز بلیط هواپیما به مقصد نجف به شما آگاهی داده می‌شود تا از خرید آن جا نمانید.

تخفیف 100 درصدی سفر به فرودگاه با خرید بلیط پروازهای خارجی

چنانچه از ایران قصد سفر به کشورهای خارجی را داشته باشید، اسنپ تریپ در کنار ارائه خدماتی از قبیل فروش بلیط، این امکان را به شما می‌دهد تا یک مرحله قبل‌از پرداخت هزینه بلیط، کد تخفیف 100درصد اسنپ را دریافت کنید. این کد، هزینه سفر شما تا فرودگاه را کاملا رایگان، و در مخارج سفر تا حدودی صرفه‌جویی می‌کند. این مورد برای بلیط هواپیما خارجی در تمام مسیرها میسر است.

چه زمانی اقدام به خرید بلیط نجف کنیم؟

ازنظر آب‌وهوایی، عراق از آن کشورهایی است که اقلیم گرم و خشکی دارد. به همین دلیل، بهترین زمان سفر به نجف عراق از پاییز تا اواسط بهار است. اگر در این بازه زمانی مناسبت خاصی نباشد، برنامه‌ریزی سفر شما راحت‌تر پیش می‌رود و امکان پیداکردن بلیط ارزان بیشتر است.

اماکن زیارتی ازجمله مقاصدی هستند که برای مناسبت‌های خاصی همچون ولادت یا شهادت توسط زائران انتخاب می‌شوند. اگر شما هم فارغ از مسئله آب‌وهوا قصد دارید در همین مواقع به نجف سفر کنید، ممکن است شرایط کمی سخت شود. مثلا قیمت بلیط افزایش می‌یابد و ظرفیت هتل‌ها پر می‌شود.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط نجف از اسنپ تریپ

اسنپ تریپ

خرید بلیط هواپیما نخستین گام سفر شماست که باعث می‌شود با خیالی راحت وارد مراحل بعدی شوید. برای رزرو بلیط با اسنپ تریپ، باید ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید و ثبت‌نام خود را انجام دهید تا یک پروفایل مخصوص برای شما ایجاد شود. سپس مراحل زیر را طی کنید.

  •   براساس مقصد سفر خود که نجف است، روی گزینه پرواز خارجی کلیک کنید؛
  • مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت‌تان را وارد، و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید؛
  •   لیستی از پروازهایی که در تاریخ مورد نظر شما صورت می‌گیرند، به‌همراه اطلاعاتی کامل به شما نمایش داده خواهد شد؛
  • در همین صفحه می‌توانید پروازها را فیلتر کنید تا براساس قیمت، نوع پرواز و ایرلاین مرتب شوند؛
  • با انتخاب یکی از پروازها به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که در آن فرمی برای پرکردن با اطلاعات خریدار و مسافران همراه او وجود دارد. با تکمیل این فرم، به مرحله بعدی می‌روید؛
  • در مرحله بعد اطلاعات پرواز، جزئیات قیمت، قوانین و فیلد مربوط به استفاده از کد تخفیف را می‌بینید. سپس با انتخاب یک درگاه پرداخت واریزی را انجام می‌دهید؛
  • در نهایت، بلیط برای شما صادر می‌شود و شما باید در زمان مشخص‌شده در فرودگاه حاضر شوید.

جمع‌بندی

شهر نجف با وجود حرم مطهر حضرت علی (ع) یکی از مهم‌ترین مراکز زیارتی جهان است که سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. سفرهای خارجی معمولا در لیست سفرهای پرهزینه هستند. اما شما با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید یک سفر اقتصادی داشته باشید.

نجف به‌عنوان سومین شهر عراق در تمام ایام سال به‌ویژه اربعین حسینی مسافران زیادی را می‌پذیرد. اگر قصد سفر هوایی ارزان به این شهر را دارید، بهتر است از چند هفته قبل برای آن برنامه‌ریزی کنید تا هنگام خرید بلیط نجف و رزرو هتل در آن مشکلی مانع شما نشود. اسنپ تریپ، مرجعی ایمن و قابل اعتماد در رزرو بلیط است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات