دریافت ایردراپ تایم فارم از کیف پول من

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
کیف پول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
یکی از جدیدترین ایردراپ‌های حال حاضر دنیای کریپتوکارنسی که سروصدای زیادی به پا کرده است، تایم فارم (Time Farm) نام دارد.
تبلیغات

همستر کامبت، بلوم، تپ سواپ و چندین ایردراپ تلگرامی به بحث داغ این روزهای محافل مختلف تبدیل شده‌اند که چنین امری نشان از سطح تأثیرگذاری نات کوین در سطح جامعه جهانی داشته است؛ به طوری که همستر کامبت توانسته است از رکورد اعضای 150 میلیونی عبور کرده و به یکی از بزرگترین ایردراپ‌های دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود. در این بین نباید این نکته را از نظر دور داشت که کلید موفقیت و کسب درآمد بیشتر از چنین ایردراپ‌هایی دسترسی زودهنگام به آن‌هاست! یکی از جدیدترین ایردراپ‌های حال حاضر دنیای کریپتوکارنسی که سروصدای زیادی به پا کرده است، تایم فارم (Time Farm) نام دارد و ما در این مطلب قصد داریم نحوه دریافت این ایردراپ جذاب و آینده‌دار را به شما آموزش دهیم؛ اگر شما هم در ارتباط با ایردراپ تایم فارم سوالی دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی ایردراپ تایم فارم (Time Farm)

زمان، طلاست! این همان چیزی است که ایردراپ تایم فارم به دنبال اثبات آن است. بازی تلگرامی تایم فارم کمی متفاوت از آن چیزی است که در سایر بازی‌ها موجود در سطح تلگرام با آن مواجه شده‌اید؛ برای کسب کوین از بازی مثل تپ سواپ (TapSwap) باید بر روی سکه موجود در صفحه اصلی بازی کلیک کنید که چنین چیزی در بازی تایم فارم وجود ندارد! در این بازی تلگرامی در اصل از سیستم Proof of Time برای اعطای پاداش برای کاربران خود استفاده شده است. به بیان بهتر، کسب کوین از این بازی بسیار راحت بوده و کافیست هر 5 ساعت یکبار به این ربات تلگرامی سر بزنید و کوین‌های ماین شده در این بازه زمانی را صرفاً با انجام یک کلیک ساده، به تعداد کوین‌های قبلی خود اضافه کنید.

لازم به ذکر است که علت جنجال ایجاد شده در ارتباط با ایردراپ تایم فارم، به نقشه راه جذاب این پروژه جدید تلگرامی مربوط می‌شود که تیم فنی این پروژه از قصد خود برای راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز پرده برداشته‌اند و این موضوع بدان معنی است که رمزارز SECOND این بازی تلگرامی قرار است کاربرد مهمی در این صرافی غیرمتمرکز ایفا کند. در هر بازه 5 ساعته حدود 14400 کوین SECOND از این ربات تلگرامی دریافت خواهید کرد که در 10 روز ابتدایی شروع فرآیند ماین، این پاداش با حالت (×2) محاسبه شده و در اصل به جای 14400 کوین، 28 هزار کوین دریافت خواهید کرد.

حامیان اصلی ایردراپ تایم فارم چه اشخاصی هستند؟

زمانی می‌توان تصویر روشنی از وضعیت آتی یک پروژه کریپتویی به نمایش گذاشت که اطلاعات کاملی از حامیان و اعضای تیم توسعه‌دهنده آن پروژه داشته باشید و پروژه Time Farm نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اصلی‌ترین حامی پروژه تایم فارم، سرگئنی سرجینکو، مدیر عامل کمپانی Chrono.tech، است که در حال حاضر ریاست تیم فنی این پروژه را نیز برعهده گرفته است. همین موضوع سبب شده تا تایم فارم از حمایت بی‌چون و چرای کمپانی Chrono.tech نیز برخوردار باشد.

نکته جالب ماجرا نیز اینجاست که تایم فارم تنها سابقه حضور این کمپانی در عرصه رمزارزها نبوده و در حال حاضر نیز رمزارز دیگری تحت عنوان TIME به بازار عرضه کرده است که ارزش هر واحد از آن 30 دلار بوده و یکی از رمزارزهای موفق بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. این سابقه درخشان حضور در دنیای کریپتو سبب شده تا کاربران تلگرامی نسبت به آینده ایردراپ تایم فارم بسیار امیدوار باشند. در حال حاضر، کاربران این ایردراپ را در لیست ایردراپ‌های موفق و آینده‌دار تلگرامی جای داده و در کنار خرید و فروش ارز دیجیتال به بحث شرکت در ایردراپ تایم فارم نیز توجه ویژه‌ای دارند.

آموزش دریافت ایردراپ تایم فارم

نحوه مشارکت در ایردراپ تایم فارم بسیار ساده بوده و در مقایسه با سایر بازی‌های موجود با محتوای ضربه بزن و کسب درآمد کند (Click-To-Earn) زمان کمتری از شما خواهد گرفت. به طور کلی برای دریافت ایردراپ تایم فارم کافیست مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

1.     وارد ربات تایم فارم به آیدی @TimeFarmCryptoBot شده و دستور /Start را ارسال کنید. (برای راحتی کار می‌توانید از طریق این لینک وارد ربات تلگرامی Time Farm شوید.)

2.     در همان بدو ورود پاداش 30 هزار کوینی SECOND به شما اهدا خواهد شد و برای دریافت کوین‌های بیشتر باید بر روی گزینه موجود در زیر ساعت شنی که کلمه «Start» بر روی آن نوشته شده کلیک کنید تا فرآیند ماین کوین‌های SECOND آغاز شود.

کیف پول

3.     هر 5 ساعت یکبار به ربات سر زده و کوین‌های استخراج شده را Claim کنید تا موجودی کوین‌ها افزایش پیدا کند.

کسب امتیاز بیشتر از ایردراپ تایم فارم

به گزارشی که در بلاگ صرافی کیف پول من از فرآیند بازی تلگرامی تایم فارم منتشر شده است، استخراج تنها راه کسب کوین SECOND در بازی تایم فارم نبوده و همچون سایر ایردراپ‌ها که دارای بخش انجام ماموریت و دعوت از دوستان هستند، این ایردراپ نیز دو بخش «Tasks» و «Friends» را در نظر گرفته است. ماموریت‌های موجود در بخش Tasks وظایف چندان سختی را به شما محول نمی‌کنند و با انجام کارهای ساده‌ای همچون عضویت در کانال تلگرامی، فالو کردن اکانت پروژه در شبکه‌های اجتماعی X و اینستاگرام و انجام کارهایی از این دست به راحتی می‌توانید تا 1 میلیون کوین SECOND از تیم فنی این پروژه جایزه بگیرید.

بخش مربوط به دعوت از دوستان ایردراپ تایم فارم جذابیت بیشتری در مقایسه با سایر ایردراپ‌های تلگرامی دارد؛ چراکه علاوه بر این که می‌توانید به طور مستقیم از کاربرانی که به این بازی دعوت کرده‌اید، کسب درآمد داشته باشید، علاوه بر آن‌ها از کاربرانی که این کاربران با لینک دعوت شخصی خود به تایم فارم دعوت کرده‌اند نیز مقداری کوین SECOND دریافت خواهید کرد. این موضوع تا لایه 5 دعوت کاربران ادامه خواهد داشت و در اصل از این طریق می‌توانید سرگروه یک کلونی بزرگ باشید و بیشتر از آنچه در تپ سواپ، همستر کامبت و غیره وجود دارد، به کسب درآمد برسید. ناگفته نماند که این بازی لیگ‌های هفتگی برگزار کرده و به 20 نفر از افرادی که تعداد بیشتری عضو به این بازی دعوت کرده باشند هم کوین SECOND و هم تتر پاداش می‌دهد.

رمزارز SECOND چه زمانی لیست خواهد شد؟

تایم فارم از ایردراپ‌های تازه نفس تلگرامی است و مدت زمان زیادی از راه‌اندازی ربات تلگرامی این پروژه کریپتویی نمی‌گذرد؛ درنتیجه به نظر می‌رسد که همچنان فاصله زمانی قابل توجهی با لیست شدن رمزارز آن در صرافی‌ها داشته باشیم که به نظر ما چنین امری به نفع کاربران است. نفع موجود در این امر به این موضوع مربوط می‌شود که همچنان فرصت کافی برای تبدیل به نهنگ شدن در این بازی تلگرامی را خواهید داشت و می‌توانید تعداد کوین بیشتری را ماین کنید.

ناگفته نماند که براساس شایعات به نظر می‌رسد که این پروژه نیز توکن خود را بر روی شبکه TON راه‌اندازی خواهد کرد و از همان کیف پول TonKeeper می‌توانید برای ذخیره رمزارزهای SECOND نیز استفاده کنید؛ اما این موضوع در حد یک حدس و گمان بوده و بخش اتصال به کیف پول رمزارزی در این ربات تلگرامی فعلاً در دسترس نیست و چنین امری به این معناست که همچنان تیم فنی به اجماع نظری در این باره دست پیدا نکرده‌اند.

البته نبود گزینه اتصال به کیف پول نمی‌تواند نقدی را به اعتبار ایردراپ تایم فارم وارد سازد؛ چراکه این موضوع کاملاً به شبکه بلاکچینی انتخابی اعضای تیم توسعه‌دهنده بستگی داشته و چه در نات کوین و چه در سایر پروژه‌های کریپتویی مثل همستر کامبت شاهد این موضوع بودیم که گزینه اتصال به ولت پس از گذشت مدت زمان زیادی در دسترس کاربران قرار گرفت.

آیا امکان فروش ارز SECOND در ایران وجود دارد؟

کیف پول

مسئله تحریم‌ها همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران ایرانی است؛ چراکه رفته رفته دامنه این تحریم‌ها تمام فعالیت کاربران ایرانی را در سطح فضای وب و بازارهای مالی تحت تاثیر قرار داده است. بازار ارز دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال‌های گذشته شاهد مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی‌های معتبری همچون بایننس و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن بوده‌ایم؛ اما این موضوع به معنای پایان فعالیت معامله‌گران ایرانی در چنین بازار سودآوری نبوده و امروزه با وجود صرافی‌های معتبر ایرانی نظیر کیف پول من، بحث از چنین دغدغه‌هایی بسیار کم اهمیت جلوه می‌کند.

صرافی کیف پول من بزرگترین صرافی ایرانی بوده که چندین سال از شروع فعالیت رسمی آن می‌گذرد و توانسته است در میان 10 صرافی برتر جهان به لحاظ تعداد رمزارز مورد پشتیبانی قرار بگیرد. سیاست کارشناسان این صرافی بر این اصل بنا شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر رمزارز جدیدی که به بازار ارز دیجیتال اضافه می‌شود را در این صرافی لیست کنند تا تریدرهای ایرانی نیز همچون معامله‌گران سایر کشورها در یک شرایط عادلانه از پامپ قیمتی اولیه آن بهره ببرند.

نات کوین نمونه بارز چنین ادعایی است و صرافی کیف پول من اولین صرافی ایرانی بود که آن را لیست نمود و این موضوع در ارتباط با رمزارز سایر ایردراپ‌های تلگرامی نیز صادق است؛ چراکه اگر سری به بخش بلاگ خبری این صرافی بزنید متوجه خواهید شد که این صرافی توجه ویژه‌ای به پوشش اخبار این ایردراپ‌ها دارد که این موضوع خود قرینه‌ای بر تصمیم تیم مدیریتی این صرافی برای لیست نمودن رمزارزهای این پروژه‌هاست.

صرافی کیف پول من؛ معتبرترین مرجع ایرانی برای فروش رمزارز تایم فارم!

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، ایردراپ تایم فارم یکی از ایردراپ‌های جدید تلگرام بوده که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده و همچنین حمایت‌های ویژه مالی از سوی Chrono.tech بسیار مورد توجه کاربران تلگرامی قرار گرفته است و بسیاری از تحلیل‌گران آینده درخشانی را برای رمزارز این پروژه تلگرامی ترسیم می‌کنند. طبیعتاً موفقیت در چنین ایردراپ‌هایی بیش از هر چیزی به زود اطلاع پیدا کردن از آن‌ها ارتباط دارد و اگر شما هم به دنبال آن هستید که زودتر از دیگران از اخبار ایردراپ‌های مطمئن دنیای کریپتوکارنسی اطلاع پیدا کنید، حتماً روزانه بخش بلاگ خبری صرافی کیف پول من را بررسی کنید. ناگفته نماند، فرقی نمی‌کند که قصد خرید تایم فارم را داشته باشید یا بخواهید رمزارزهای دریافتی از ایردراپ‌های تلگرامی را به فروخته و مبلغ ریالی آن‌ها را به حساب خود در بانک‌های ایرانی انتقال دهید، در هر حالت کیف پول من می‌تواند تمام نیازهای شما در بازار ارز دیجیتال را به خوبی برطرف سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات