میزیتو، نرم‌افزار مدیریت مشتریان برای شرکت‌های نرم‌افزاری

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
میزیتو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب با مزایای CRMها برای شرکت‌های توسعه نرم‌افزار و همچنین بهترین گزینه رایگان آشنا می‌شوید.
تبلیغات

گزینه‌‎های رایگان نرم‌افزاری برای مدیریت مشتریان

شرکت‌های توسعه نرم‌افزار برای دریافت نیازهای مشتریان و تعیین محدودیت‌های پروژه به‌طور مداوم با مشتریان خود در ارتباط هستند. این مساله به‌ویژه در مورد پروژه‌های پیچیده و رویکردهای چابک اهمیت بالایی دارد. از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM می‌توان برای ارتباطات بهینه با مشتریان و همچنین مدیریت بهتر تیم‌های توسعه نرم‌افزار استفاده کرد. مساله هزینه این پلتفرم‌ها دغدغه بسیاری از شرکت‌ها است. با این حال گزینه‌های رایگانی نیز وجود دارند که امکانات مناسبی را ارائه می‌دهند. در این مطلب با مزایای CRMها برای شرکت‌های توسعه نرم‌افزار و همچنین بهترین گزینه رایگان آشنا می‌شوید.

نقش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در فرآیندهای شرکت‎‌های نرم‌افزاری

سیستم ارتباط با مشتری یک پایگاه داده متمرکز و حتی مرکز عملیات یکپارچه را برای شرکت‌های نرم‌افزاری ایجاد می‌کند که از ویژگی‌های آن می‌توان به تسهیل در فرآیندها، امنیت اطلاعات، سادگی در رابط کاربری و تضمین تعاملات بهینه با مشتریان اشاره کرد. در ضمن در این سیستم‌ها می‌توانید تمامی اطلاعات مشتری و پروژه‌ها را در فیلدهای مجزا وارد کنید. با در نظر گرفتن برچسب‌ها برای هر پرونده، امکان دسته‌بندی و جستجوی آن‌ها نیز در این سیستم‌ها وجود دارد. این سیستم‌ها بر اساس ابزارها و کاربرد قابل دسته‌بندی به موارد زیر هستند:

  •    سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی
  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی
  •    سیستم ارتباط با مشتری عملیاتی

کدام امکانات را از سیستم ارتباط با مشتری رایگان انتظار داشته باشیم؟

نرم‌افزارهای CRM رایگان را به شیوه‌های دیگری نیز می‌توان دسته‌‎بندی کرد. برای مثال برخی از آن‌ها موبایلی، برخی دسکتاپی و برخی دیگر نیز پلتفرم‌هایی هستند که هم دارای نرم‌افزار موبایلی می‌باشند و هم از طریق مرورگرها در رایانه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای مثال برخی پلتفرم‌های جامع دارای چندین پلن اشتراک هستند که معمولا یکی از آن‌ها رایگان است. البته باید توجه داشته باشید که پلن‌های رایگان همواره دارای امکانات کمتری هستند. بنابراین در صورتی که دارای شرکتی با مقیاس بالا هستید، بهتر است به‌جای پلن‌های رایگان یکی از پلن‌های پولی را انتخاب کنید.

در زمان انتخاب نرم‌افزار CRM باید به نکات مختلفی توجه کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت توسعه‌دهنده پلتفرم، خدمات پشتیبانی، امکانات و بخش‌های نرم‌افزار، فضای ذخیره‌سازی ابری و... اشاره کرد. با این حال امکانات و ابزارهای داخلی در این انتخاب، بیشترین تاثیر و اهمیت را دارند. در ادامه برخی از بخش‌ها و امکانات رایج در این پلتفرم‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

میزیتو

امکان مدیریت تماس | ثبت تماس در پرونده مشتریان میزیتو

یکی از مهم‌ترین امکانات پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، امکان مدیریت تماس است. این بخش به شرکت‌های توسعه نرم‌افزار اجازه می‌دهد تا سوابق تماس مشتریان را در پایگاه داده ثبت کنند. در این بخش می‌توانید بررسی کنید که اطلاعات مشتری چیست، چه کسی به تماس او پاسخ داده است و نیازهای مشتری چگونه پیگیری و پاسخگویی شده است.

ثبت سرنخ و فرصت‌های فروش | امکان ثبت فرصت فروش در میزیتو

نرم افزار مدیریت مشتریان مناسب باید امکان ثبت فرصت‌های فروش به هر مشتری را در اختیار شما قرار دهد. این قابلیت از این بابت مهم هست که شما براساس این فرصت‌های فروش، امکان پیش‌بینی درآمدهای احتمالی خود را خواهید داشت. علاوه بر این تیم فروش با تمرکز بر روی مشتریان با احتمال موفقیت بالاتر می‌توانند نتایج بهتری نیز کسب کنند.

برنامه‌ریزی مراحل معاملات و قراردادها | برچسب‌گذاری مشتریان در میزیتو

سسیستم‌های برتر ارتباط با مشتری این امکان را ایجاد می‌کنند که متناسب با مراحل تعیین شده برای معاملات در شرکت شما، داده‌های این مراحل را در سیستم ثبت کنید ‌و امکان رهگیری این مراحل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با تعریف برچسب‌های مناسب در پرونده مشتریان میزیتو براساس مراحل فروش یا اعضای تیم فروش یا وضعیت پیگیری مشتری و یا هر وضعیت دیگری که توسط مدیر قابل تعریف است امکان ایجاد و پیگیری مشتریان وجود خواهد داشت.

میزیتو

ابزارهای مدیریت وظایف| اتصال پرونده مشتری به پروژه در میزیتو

مشاهده وظایف روزانه یکی از نیازهای اعضای تیم‌های توسعه نرم‌افزار است. اگر این افراد بخواهند این اطلاعات را از نرم‌افزارها و منابع مختلف به‌دست بیاورند باید زمان زیادی را صرف کنند و امکان بروز اشتباهات نیز وجود دارند. بنابراین CRMها عموما دارای ابزارهای مدیریت وظایف و کارها هستند. این ابزارها گردش کار روزانه در شرکت را آسان می‌کنند و هر عضو از تیم می‌تواند به‌سادگی وظایف خود را پیگیری کند. در میزیتو این امکان فراهم است که اعضا از پرونده مشتری وظیفه‌ای برای تیم‌های دیگر در پروزه های مختلف ایجاد کنند تا بدین صورت پرونده مشتری به پروژه‌های مورد نظر متصل شود.

برخورداری از نرم‌افزار موبایل | استفاده همزمان از میزیتو در سه بستر وب، اندروید و آی او اس

بهترین پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، گزینه‌هایی هستند که نرم‌افزار موبایل اختصاصی دارند. بنابراین مدیران، اعضای درون شرکت و همچنین اعضای دورکار می‌توانند در هر زمان و مکان با استفاده از تلفن همراه خود به CRM دسترسی داشته باشند. بنابراین داده‌های جدید در زمان واقعی وارد سیستم می‌شوند و هر یک از اعضای درگیر در پروژه به سرعت در جریان تغییرات قرار می‌گیرند.

میزیتو؛ به‌عنوان یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری رایگان

اگر به‌دنبال یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری رایگان هستید، میزیتو بهترین گزینه برای شما است. میزیتو یک نرم‌افزار آنلاین مدیریت پروژه و همچنین CRM کاربردی برای شرکت‌های نرم‌افزاری است. این پلتفرم دارای بخشی به نام پرونده مشتری است که اکثر نیازهای شما به یک CRM را پاسخ می‌گوید. برای مثال در این بخش می‌توانید برای هر مشتری یک پرونده مشتری مجزا ایجاد کنید. در هر پرونده می‌توانید اطلاعات گوناگونی را ثبت کنید.

برخی از جزئیات هر پرونده مشتری در این پلتفرم را با هم بررسی می‌کنیم:

  •    امکان ثبت اطلاعات مشتری
  •    امکان ویرایش اطلاعات مشتری
  •     قابلیت بارگذاری تصویر مشتری
  •   امکان ایجاد برچسب‌های گوناگون برای دسته‌بندی و جستجوی مشتریان
  • امکان ایجاد دسترسی برای مشاهده پرونده توسط اعضای تیم
  •      ثبت فرصت‌های فروش و سرنخ فروش روی پرونده
  •    ثبت اسناد مالی روی پرونده
  •     ثبت اطلاعات تماس مشتری

در زمان ثبت نام در پلتفرم میزیتو شما باید یکی از پلن‌های اشتراک آن را انتخاب کنید. این پلتفرم دارای سه پلن اشتراک است. اولین پلن، پلن رایگان می‌باشد که امکان دسترسی ۵ کاربر به‌طور همزمان را برای شما ایجاد می‌کند و همچنین ۱۵۰ مگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

میزیتو

با میزیتو کیفیت خدمات توسعه نرم‌افزار را افزایش دهید

میزیتو یک پلتفرم برتر فارسی برای مدیریت پروژه‌ها در شرکت‌های نرم‌افزاری، مدیریت کارها و بهبود تعامل درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است. میزیتو در کنار پلن رایگان خود دارای دو پلن دیگر با نام‌های پلن پایه و پلن پیشرفته است. پلن پیشرفته بالاترین میزان امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال امکانات ثبت اسناد مالی روی پرونده و ثبت فرصت‌های فروش در پلن پیشرفته ارائه می‌شوند. برای بهره‌مندی از امکانات بی‌نظیر میزیتو کافی است آدرس www.mizito.ir سری بزنید، ثبت‌نام کنید و استفاده خود را شروع کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات