کسب سود از استیکینگ تتر کیف پول من

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
کیف پول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر دوست دارید که بدانید استیکینگ تتر چگونه صورت می‌گیرد و چه سودی دارد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
تبلیغات

استیکینگ و سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب سود از دنیای کریپتوکارنسی بوده که بدون دردسر خاصی می‌تواند سرمایه شما را چند برابر نماید. بحث استیکینگ تتر نیز با توجه به ارزش دلاری و ثبات قیمتی تتر موضوعی است که اخیراً توجهات زیادی از کاربران دنیای کریپتو بویژه سرمایه‌گذاران ایرانی این بازار را به سمت خود جلب کرده است. صعودی بودن نرخ دلار در ایران از جمله دلایل محبوبیت استیکینگ تتر در ایران بوده و بسیاری از کاربران ایرانی از این طریق، هم به دنبال کسب درآمد و هم حفظ ارزش سرمایه خود هستند. این که استیکینگ تتر چگونه انجام می‌گیرد و کاربران چه سودی از طریق آن به دست می‌آورند، موضوع مقاله حاضر بوده و اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

استیکینگ تتر چیست؟

آیا تاکنون چیزی درباره سپرده‌های مدت‌دار بانکی شنیده‌اید؟ این سپرده‌ها گونه‌ای از سرمایه‌گذاری هستند که در آن فرد سرمایه نقدی خود را برای مدت زمان معینی در اختیار یک بانک قرار داده و پس از پایان این دوره هم عین سرمایه و هم سود آن را دریافت می‌کند. استیکینگ ارز دیجیتال و تتر نیز ماهیتی مشابه ماهیت و چیستی سپرده‌های مدت‌دار بانکی دارد و در اینجا صرفاً به جای سرمایه نقدی، تترهای خود را برای مدت زمان معینی که خود تعیین می‌کنید، در پلتفرم استیکینگ سپرده‌گذاری کرده و در انتهای دوره تترهای خود را به همراه سود آن‌ها دریافت می‌کنید.

در حال حاضر پلتفرم‌های استیکینگ، نرخ سود متفاوتی برای استیک و سپرده‌گذاری تتر در نظر گرفته‌اند که به طور میانگین رقمی در حدود 5 الی 15 درصد است. به طور خلاصه در یک تعریف عامیانه و ساده از استیکینگ تتر می‌توان آن را چنین معرفی نمود: فرایندی بوده که 1 دلار شما را در یک زمان مشخص به 2 دلار تبدیل می‌کند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که 1 دلار اولیه خود را برای یک بازه زمانی مشخص قفل کنید.

نحوه استیکینگ تتر

برای ورود به فرآیند استیکینگ تتر در قدم اول باید اعتبار تتری کیف پول رمزارزی خود را افزایش دهید و اگر در کیف پول رمزارزی خود تتر ندارید، باید نسبت به خرید تتر اقدام کنید. در قدم بعدی باید پلتفرم استیکینگی که شرایط آن با معیارهای سرمایه‌گذاری شما تناسب و هماهنگی دارد را انتخاب و تترهای خود را به این پلتفرم انتقال دهید. توجه داشته باشید که هر پلتفرم استیکینگ متناسب با سیاست‌های خاص خود شرایط متفاوتی را برای استیکینگ تتر در نظر گرفته است و این شرایط می‌تواند در میزان سود، زمان قفل شدن دارایی، نحوه برداشت سود و مواردی از این دست خود را نشان دهد؛ بنابراین، پیش از انتخاب پلتفرم و انتقال تترها به آن، حتماً باید این شرایط و قوانین را به طور دقیق مطالعه نمائید.

پس از انتقال تترها نیز نوبت به مشخص کردن میزان تتری که قصد استیک نمودن آن‌ها را دارید و همچنین تعیین مدت زمان استیکینگ (3 ماه، 6 ماه و غیره) می‌رسد که این موضوعات نیز کاملاً به خود شخص بستگی دارد. در نهایت با تائید نهایی، فرآیند انباشت سود آغاز شده و تترهای شما برای مدت زمان معینی در شبکه بلاکچین قفل خواهند شد. البته لازم به ذکر است که پیش از انتخاب پلتفرم استیکنیگ حتماً به سطح امنیت پلتفرم استیکینگ نیز توجه کافی داشته باشید و شیوه‌های احتیاطی در نظر گرفته برای محافظت از تترها و رمزارزها را به دقت بررسی کنید.

کیف پول

این که چرا استیک نمودن تتر در میان کاربران ایرانی بازار ارز دیجیتال به محبوبیت زیادی دست یافته است را می‌توان در شرایط تورمی حاکم بر اقتصاد ایران جستجو کرد. متاسفانه تحریم‌های مالی بین‌المللی و برخی سوء تدبیرهای داخلی سبب شده تا روزانه شاهد افت ارزش پول ملی در برابر دلار باشیم؛ امری که زندگی در ایران را برای ما ایرانیان بسیار گران تمام می‌کند! بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی برای حفظ ارزش پول خود به سراغ خرید تتر آمده‌اند؛ اما سوال اینجاست که تتر چگونه می‌تواند سرمایه نقدی این افراد را از تورم و افت ارزش نجات دهد؟!

تتر یک استیبل کوین پایدار بوده که ارزش آن همواره برابر با 1 دلار آمریکاست و همین موضوع نیز سبب شده تا از آن به عنوان دلار رمزارزها یاد شود؛ در نتیجه خرید تتر شباهت زیادی به خرید دلار دارد. حال بیایید کمی نگاهی به تاریخچه قیمتی دلار داشته باشیم: هر 1 دلار در سال 1398 با قیمت 13 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گرفت و همان 1 دلار در حال حاضر و به هنگام نگارش این مطلب ارزشی 57 هزار تومانی دارد! اگر فردی در سال 98 سرمایه 13 میلیونی خود را به هزار دلار تبدیل می‌کرد، حال ارزش سرمایه وی برابر با 57 میلیون تومان بود و این یعنی حفظ ارزش سرمایه در برابر تورم.

حالا اگر استیکینگ تتر به این موضوع اضافه شود چه اتفاقی میفتد؟! متوجه شدیم که تتر به دلیل قرار گرفتن در لیست استیبل کوین‌های دارای پشتوانه، نوسان قیمتی ندارد که استیکینگ آن دارای ریسک قیمتی باشد؛ در نتیجه استیکینگ تتر همواره به سود شما خواهد بود؛ چراکه ارزش ریالی آن در طول بازه زمانی مختلف به دلیل نوسانات ارزی ایران افزایش یافته و انتخاب استیکینگ تتر گزینه هوشمندانه‌تری از نگهداری پول در بانک است. این درحالیست که استیکینگ تتر فاقد هرگونه مرحله دشوار بوده و به دانش فنی خاصی نیز نیاز ندارد؛ به طوری که با انجام چند کلیک ساده می‌توانید فرآیند استیکینگ را شروع کنید.

استیکینگ تتر در پلتفرم های خارجی

متاسفانه کاربران ایرانی علاقه‌مند به بحث استیکینگ به دلیل وجود تحریم‌های مالی بین‌المللی و وجود قوانین سخت‌گیرانه پلتفرم‌های خارجی درباره ایرانیان، در بحث استیکینگ تتر با مشکلات و محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه شده‌اند. به عنوان مثال تراست ولت که یکی از صرافی‌های بزرگ و معتبر بین‌المللی فعال در حوزه استیکینگ رمزارزهاست به دلیل وجود تحریم‌ها و سیاست‌های مالی در نظر گرفته برای خود، از ارائه خدمات به کاربران ایرانی خودداری می‌کند. طبیعتاً وجود چنین محدودیت‌هایی مانع دسترسی ایرانیان به فرصت‌های سودآور موجود در بازار کریپتو شده و حتی گاهاً حساب کاربری آن‌ها را با خطراتی همچون مسدود شدن و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن مواجه می‌سازد.

عدم ارائه خدمات مالی به ایرانیان از سوی پلتفرم‌های خارجی، مسدود شدن حساب کاربری و مشکلات مربوط به احراز هویت کاربران در یک طرف ماجرا قرار داشته و طرف دیگر ماجرا به بحث تاثیر تحریم‌های بین‌المللی در نقل و انتقالات مالی ایرانیان مربوط می‌شود. طبیعتاً عدم ارائه خدمات پلتفرم‌های مالی نظیر PayPal و عدم دسترسی به ویزا/مستر کارت از موضوعات دیگری است که خرید تتر از صرافی‌های خارجی را برای کاربران ایرانی مشکل ساخته است.

استیکینگ تتر در ایران

کیف پول

با وجود مشکلات ایرانیان در پلتفرم‌های خارجی، مسئله استیکینگ تتر برای این قبیل از کاربران به انتهای راه نرسیده و این روش کسب درآمد از تتر در ایران از طریق صرافی کیف پول من در دسترس است. این صرافی کلیه ابزارها و امکانات مورد نیاز برای استیکینگ را به طور ویژه برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است تا ایرانیان نیز در یک بستر کاملاً امن بتوانند از سود استیکینگ تتر بهره ببرند. برای استیکینگ تتر در پلتفرم کیف پول من در قدم اول باید یک حساب کاربری در این صرافی ایجاد کرده و مراحل احراز هویت را که چندان دشوار نیست را پشت سر بگذارید.

در قدم بعدی باید از طریق درگاه‌های بانکی معتبر و با استفاده از کارت بانکی به نام خود، اعتبار حساب را شارژ و به صورت ریالی تتر خریداری کنید. سپس به بخش استیکینگ صرافی رفته و آیتم استیک کردن تتر را انتخاب نمائید. میزان تتر و مدت زمان قفل شدن را وارد و بر روی تائید نهایی کلیک کنید. حال فرآیند استیکینگ شروع شده و به صورت ماهانه می‌توانید سود دلاری خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که صرافی کیف پول من دارای بالاترین سطح از الگوریتم‌های امنیتی بوده و تیم امنیتی این مجموعه همواره در حال ارتقا امنیت این پلتفرم هستند؛ در نتیجه به هنگام استفاده از خدمات آن، چه در بحث خرید و فروش ارز دیجیتال و چه در ارتباط با استیکینگ تتر نگرانی از بابت حفظ امنیت دارایی‌های خود نخواهید داشت.

کیف پول من؛ پلتفرمی مطمئن برای کسب درآمد از استیکینگ در ایران

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، استیکینگ تتر را می‌توان یک روش ساده و بسیار عالی کسب درآمد از دنیای کریپتو به شمار آورد که در وضعیت تورمی حاکم بر اقتصاد کشور می‌تواند به حفظ ارزش سرمایه و همچنین دستیابی به سودهای قابل توجه منجر گردد. در این شیوه هیچگونه نیازی به داشتن دانش فنی و تخصصی یا انجام فعالیت‌های معاملاتی پیچیده نخواهید داشت و کافیست به وب‌سایت رسمی صرافی کیف پول من مراجعه کرده و با انجام چند کلیک ساده، استیکینگ تترهای خود را شروع و سود ماهانه آن‌ها را دریافت کنید. اگر شما هم به دنبال آن هستید که از یک شیوه کم دردسر در بازار ارز دیجیتال به کسب درآمد برسید، همین الان سری به وب‌سایت کیف پول من بزنید و شرایط استیکینگ ارزهای دیجیتال این پلتفرم مطمئن و امن را مطالعه کنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات