همستر جایگزینی برای نات کوین در کیف پول من!

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کیف پول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
همستر کامبت ۱۱۶ میلیون کاربر به یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های کریپتو تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا با این ربات تلگرامی جذاب بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

پس از لیست شدن رمزارز نات کوین (NOT) در صرافی‌های مختلف و کسب درآمد میلیونی عده‌ای از این ایردراپ، تب و تاب مشارکت در بازی‌های تلگرامی ضربه بزن و کسب درآمد کن (Click-To-Earn) افزایش چشمگیری داشته است. هرچند که هر واحد از این رمزارزها ارزش بسیار کمی به هنگام عرضه اولیه دارند؛ اما نرخ بالای دلار در ایران همچنان آن‌ها را به گزینه مناسبی برای کسب درآمد میلیونی تبدیل کرده است. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی حال حاضر که به نظر بسیاری از افراد جایگزین مناسبی برای نات کوین به شمار می‌رود، همستر کامبت (Hamster Kombat) است که به دلیل جامعه 116 میلیونی خود به یکی از بزرگترین ایردراپ‌های تاریخ کریپتو تبدیل شده و همچنان بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. با ما همراه باشید تا با این ربات تلگرامی جذاب بیشتر آشنا شوید.

معرفی ایردراپ همستر کامبت (Hamster Kombat)

کلیک کن و درآمد به دست بیاور همان شعاری است که نات کوین آن را در شبکه اجتماعی تلگرام پایه‌گذاری کرد و حال مسیر آن را بسیاری از بازی‌های کریپتویی دیگر ادامه می‌دهند. همستر کامبت یکی از چندین بازی تلگرامی است که در حال حاضر توانسته است توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند؛ اما سوال اصلی در علت چنین موضوعی است! در نات کوین کاربرانی که کوین جمع‌آوری کرده بودند، کوین‌های آن‌ها با ضریب یک هزارم به ارز دیجیتال NOT تبدیل شد و با فروش آن به درآمد خوبی دست پیدا کردند. این همان نقطه عطفی بود که موجب شد تا علاوه بر معامله‌گران حتی افرادی که هیچ سررشته‌ای در حوزه کریپتوکارنسی ندارند نیز این بازی‌ها را جدی بگیرند.

این تلنگر موجب ایجاد یک سونامی جوین به تلگرام شد که همچنان نیز ادامه دارد و مقصد بسیاری از این کاربران جدید همستر کامبت، تپ سواپ، آن چین و بسیاری از ربات‌های تلگرامی کریپتویی است. البته در این میان دو ربات همستر کامبت و تپ سواپ (TapSwap) به دلیل آن که تائید تلگرام را دریافت کرده و دارای تیک وریفای هستند بیش از سایر ربات‌های فعال در حوزه ایردراپ ارز دیجیتال مورد توجه قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید که روند کار در ربات همستر کامبت کمی با آنچه که در نات کوین وجود داشت متفاوت است. هرچند که این ربات نیز سکه محور است و باید کوین جمع‌آوری کنید؛ اما تفاوت اصلی در طریقه استفاده از این کوین‌هاست.

براساس اطلاعیه رسمی تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت که در کانال تلگرامی این پروزه منتشر گردید، ملاک این تیم در پخش پاداش ایردراپ میزان پروفیتی خواهد بود که در هر ساعت دریافت می‌کنید و تعداد کوین‌ها اهمیتی نخواهد داشت! برای افزایش پروفیت همستر باید به بخش «Mine» موجود در ربات رفته و با استفاده از کوین‌های خود این کارت‌ها را خریداری کنید. این کارت‌ها هر سه ساعت یکبار میزان مشخصی کوین به شما اعطا می‌کنند که مجدداً از آن‌ها می‌توانید برای ارتقا این کارت‌ها و دریافت بیشتر پروفیت کمک بگیرید.

مقایسه همستر و نات کوین

هرچند که در ابتدای کار شباهت‌های زیادی میان همستر کامبت و نات کوین وجود داشت؛ اما حالا به نظر می‌رسد که این پروژه محبوب، چشم‌اندازی فراتر از نات کوین داشته باشد و احتمالاً به دلیل تعداد بالای کاربران خویش موفق‌تر از تمامی رقبای خویش در عرصه کریپتو و ایردراپ ظاهر خواهد شد. در نات کوین تنها مسئولیت اعطا شده به کاربر سکه زدن بود؛ اما همستر بیشتر بر روی مجموعه‌گیری و کلونی‌سازی تمرکز کرده است و درآمد نهایی کاربر از این ربات نیز نه براساس تعداد سکه‌ها بلکه متناسب با هزینه کرد وی برای ارتقا سطح حساب کاربری محاسبه خواهد شد.

دقیقاً به همین علت است که در درون این بازی شاهد سکه پاشی‌های عجیب روزانه هستیم! در درون این ربات تلگرامی شما می‌توانید با ارتقای سه کارت خاص و همچنین وارد کردن اسم رمز با کد مورس، 6 میلیون سکه هدیه بگیرید که در نوع خود تعداد قابل توجهی است. ناگفته نماند که با خرید و ارتقا کارت‌ها پاداش دهی تا 3 ساعت (حتی در صورت آفلاین بودن) ادامه خواهد داشت.

در بازی تلگرامی نات کوین چون عده‌ای دیرتر متوجه وجود آن شدند، دیرتر به آن پیوسته یا کلا از آن جا ماندند؛ این درحالیست که در بازی همستر کامبت از همان ابتدای کار تعداد قابل توجهی از کاربران به این ربات تلگرامی پیوستند و به گزارش کیف پول من به نظر می‌رسد که در این بازی شاهد تقسیم پاداش عادلانه‌ای میان کاربران خواهیم بود و در کنار خرید و فروش ارز دیجیتال باید ایردراپ‌های تلگرامی این دنیای نوظهور را نیز به عنوان روشی جدید در کسب درآمد به رسمیت بشناسیم.

البته فلسفه هر دو بازی یکسان است و آن این که هر دو به دنبال ارتقا جایگاه شبکه بلاکچینی TON هستند و به نظر می‌رسد تیم توسعه دهنده این شبکه بلاکچینی که به نوعی در زیر مجموعه تلگرام قرار دارد، قصد استفاده از ظرفیت این شبکه اجتماعی برای افزایش تعداد کاربران و تراکنش‌ها را داشته تا بدین ترتیب به رقابت با غول‌های بلاکچینی نظیر بیت کوین و اتریوم بپردازد. خود تیم توسعه‌دهنده همستر نیز به طور رسمی از راه‌اندازی کوین این پروژه بر روی شبکه TON پرده برداشته است:

«خانواده همستر نه فقط در تلگرام و بلکه در تمامی صنعت رمزارزها به بزرگترین کامیونیتی دست پیدا کرده است؛ حال خوشحالیم این موضوع را اعلام کنیم که ما تصمیم گرفته‌ایم توکن آتی خویش را بر روی شبکه بلاکچین TON راه‌اندازی کنیم.»

تبدیل همسترهای تلگرام به پول نقد!

اگر محدودیت‌های تحریمی موجب نگرانی شما شده و جزو آن دسته از افرادی هستید که تصور می‌کنند به دلیل وجود تحریم‌ها و عدم ارائه خدمات صرافی‌های خراجی امکان کسب درآمد از بازی‌های تلگرامی را ندارند، باید بگوئیم که تصور شما کاملاً اشتباه است! این موضوع چندین سال است که با ورود صرافی‌های ایرانی معتبر مثل کیف پول من برطرف شده است. خوشبختانه منع قانونی برای فعالیت صرافی‌های رمزارزی در ایران وجود ندارد و خرید و فروش رمزارزها در چنین صرافی‌هایی کاملاً قانونی بوده و در آن می‌توانید از خرید نات کوین تا بیت کوین را تجربه کنید.

صرافی کیف پول من جزو اولین صرافی‌هایی بود که نات کوین را به لیست رمزارزهای خود اضافه کرد و پوشش گسترده اخبار ربات‌های تلگرامی فعال در حوزه کریپتو در بلاگ خبری این مجموعه نشان از آن دارد که قصد این صرافی برای لیست نمودن همستر و تپ سواپ جدی است؛ درنتیجه پس از آزادسازی توکن‌ها و انتقال رمزارزها به کیف پول رمزارزی خود می‌توانید همسترها را در این صرافی به ریال تبدیل کرده و مستقیماً به حساب بانکی خود منتقل کنید.

همستر کامبت؛ بزرگترین بازی کریپتویی ضربه بزن و کسب درآمد کن!

کیف پول

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، در روزهایی که تب کسب درآمد از طریق ربات‌های تلگرامی بالا گرفته است، حضور هوشمندانه در این ربات‌ها می‌تواند درآمد میلیونی خوبی را عایدتان کند؛ البته به شرطی که اطلاعات جامع و کاملی درباره این ربات‌ها داشته باشید! ربات‌های همستر کامبت و تپ سواپ همچون نات کوین از سوی تلگرام تیک وریفای دریافت کرده‌اند و این خود می‌تواند اماره و نشانه‌ای بر میزان اعتبار این ربات‌ها و ایردراپ آتی آن‌ها باشد. حال اگر به دنبال آن هستید که زودتر از دیگران از ایردراپ‌های آینده‌دار دنیای کریپتوکارنسی خبردار شده و نحوه مشارکت صحیح در آن‌ها را بیاموزید، همین الان سری به بلاگ آموزشی-خبری صرافی کیف پول من بزنید؛ چراکه این صرافی بیش از سایر مجلات کریپتویی فارسی زبان بر روی این ایردراپ‌ها تمرکز کرده است و بستری امن برای نقد کردن رمزارزهای تلگرامی نیز می‌باشد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات