پلن‌های جدید سرور ابری ایران ابر دراک

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ابر دراک
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ابر دراک در راستای پاسخ به نیازهای مختلف افراد و کسب‌وکارهای گوناگون اقدام به طراحی پلن‌های جدید برای محصول Cloud server خود کرده است.
تبلیغات

سرور ابری یک زیرساخت فیزیکی یا مجازی قدرتمند است که از راه دور توسط یک ارائه‌دهنده خدمات ابری میزبانی می‌شود. از کلود سرور می‌توان برای اجرای انواع بارهای کاری، از نرم‌افزارهای سازمانی و میزبانی وب‌سایت و وب‌اپلیکیشن گرفته تا پردازش گرافیکی سطح بالا و بارهای کاری یادگیری ماشین استفاده کرد. شما به‌عنوان کاربر باید منابع محاسباتی را متناسب با نیاز کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

هرچقدر پلن‌های سرور مجازی ارائه‌شده توسط شرکت مورد نظرتان متنوع‌تر باشد، با هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری می‌توانید پلن مناسب را با منابع محاسباتی کافی تهیه کنید. ابر دراک در راستای پاسخ به نیازهای مختلف افراد و کسب‌وکارهای گوناگون اقدام به طراحی پلن‌های جدید برای محصول Cloud server خود کرده است. به‌طور کلی، پلن‌های سرور ابری ایران ابر دراک در سه دسته ابر پایه، ابر استاندارد و ابر پیشرفته قرار می‌گیرند که در ادامه به بررسی جدیدترین پلن‌های اضافه‌شده در هرکدام از این دسته‌ها می‌پردازیم:

پلن‌های جدید ابر پایه؛ اقتصادی‌ترین پلن‌های سرور ابری

وب‌سایت‌های کوچک و کم‌ترافیک و همچنین برنامه‌های کاربردی ساده به منابع محاسباتی قدرتمندی برای پردازش نیاز ندارند. ازهمین‌رو صاحبان این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها معمولا به‌دنبال منابع محاسباتی با مشخصات فنی پایین و هزینه مقرون‌به‌صرفه هستند. اگر شما نیز صاحب یک اپلیکیشن ساده یا وب‌سایت با بازدید کم هستید و قصد خرید سرور مجازی ارزان دارید، پلن‌های ابر پایه ابر دراک بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

پلن‌های پایه ابر دراک برای افرادی با بودجه کم مناسب است که به ترافیک بالایی نیاز دارند. ترافیک مازاد مصرف مجاز پلن‌های اقتصادی ابر دراک به‌صورت پرداخت به‌ازای مصرف (Pay As You Go) محاسبه می‌شود. برای خرید پلن‌های زیر با قیمت مناسب به صفحه خرید سرور ابری ایران در وب‌سایت ابر دراک مراجعه کنید.

نام پلن

CPU

RAM

Storage

Bandwidth

قیمت

پیام کرج پایه 1

1

1

20

100

2,530,000 ریال

پیام کرج پایه 2

2

2

20

100

3,392,500 ریال

میلاد تهران پایه 1

1

1

20

100

2,486,000 ریال

میلاد تهران پایه 2

2

2

20

100

3,333,500 ریال

زیرساخت شیراز پایه 1

1

1

20

100

2,420,000 ریال

زیرساخت شیراز پایه 2

2

2

20

100

3,245,000 ریال

پلن‌های جدید ابر استاندارد با منابع محاسباتی قدرتمند و هزینه مناسب

با افزایش بازدید وب‌سایت و وب‌اپلیکیشن یا پیچیده‌تر شدن محاسبات نیاز به منابع محاسباتی برای پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان نیز بیشتر می‌شود. بنابراین طبیعی است که وب‌سایت‌های متوسط و پویا و همچنین برنامه‌های کاربردی با کارایی متوسط به سرور ابری با مشخصات فنی بالاتری نیاز داشته باشند. با اتمام ترافیک مجاز پلن‌های ابر استاندارد نیز شما عزیزان می‌توانید از ترافیک مازاد به‌صورت پرداخت به میزان مصرف (Pay As You Go) بهره‌مند شوید. در صفحه قیمت سرور ابری اطلاعات کامل مربوط به هزینه و مشخصات فنی پلن‌های مختلف Cloud server ابر دراک قابل مشاهده است.

پلن‌های جدید سرور کلود پیشرفته برای کاربردهای تخصصی

پلن‌های جدید سرور ابری دراک در دسته ابر پیشرفته برای پاسخ‌گویی به نیازهای وب‌سایت‌های بزرگ و پرمخاطب، برنامه‌های کاربردی و محاسبات پیچیده با کارایی بالا و کاربرانی با نیازهای پیشرفته طراحی شده است. با مطالعه مقاله IaaS چیست از وب‌سایت ابر دراک اطلاعات جامعی درباره محصول کلود سرور، کاربردها و مزایای آن به دست خواهید آورد.

اگر برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان آنلاین خود و انجام بارهای کاری به منابع محاسباتی قدرتمند نیاز دارید، پلن‌های ابر پیشرفته بهترین انتخاب برای شما هستند. در صورت اتمام ترافیک مجاز پلن نیز قادر به استفاده از ترافیک مازاد به‌صورت پرداخت به‌ازای مصرف (Pay As You Go) خواهید بود.

ابر دراک

قابلیت‌های ویژه سرورهای مجازی ابر دراک

ابر دراک هم‌زمان با معرفی پلن‌های جدید سرور ابری ایران قابلیت‌های جدیدی به محصول IaaS خود اضافه کرده است. قابلیت‌های جدید سرور ابری دراک عبارت‌اند از:

۱. اضافه شدن دو سیستم‌عامل جدید Alma و Rocky

۲. فعال‌سازی تحویل فوری در همه سرورهای ایران و خارج از کشور

۳. قابلیت بازسازی دیسک

۴. قابلیت استفاده از ISO Image برای ماشین‌های مجازی

۵. پشتیبانی رایگان از IPv6 در سرور ابری ایران و خارج از کشور

۶. پشتیبانی از PTR Record در ماشین مجازی

سرور ابری شخصی‌سازی‌شده؛ انتخابی هوشمندانه برای کسب‌وکار شما

اگر هیچ‌کدام از پلن‌های جدید ابر دراک در دسته‌بندی‌های ابر پایه، ابر استاندارد و ابر پیشرفته برای کسب‌وکار شما مناسب نیست، نگران نباشید! تیم فروش ابر دراک آماده ارائه سرور مجازی کاملا شخصی‌سازی‌شده بر اساس نیازهای ویژه کسب‌وکار شما است. با خرید سرور مجازی شخصی‌سازی شده از انعطاف‌پذیری و کارایی بالاتری بهره‌مند خواهید شد و می‌توانید با کمترین هزینه به میزان مشخصی از منابع محاسباتی دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با شماره تلفن 02191014197 تماس بگیرید یا به آدرس Derak.cloud مراجعه کنید و با ثبت‌نام در پنل کاربری، سوالات خود را از طریق تیکت با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات