اپلیکیشن امضای دیجیتال غیر قابل جعل فراشناسا رونمایی شد

پردازش اطلاعات مالی پارت، با فراشناسا شگفتی آفرید
یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دستی در شرف لمس نور فراشناسا، اپلیکیشن امضای دیجیتال غیر قابل جعل
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت از جدیدترین اپلیکیشن امضای دیجیتال کشور پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت از جدیدترین اپلیکیشن امضای دیجیتال کشور پرده‌برداری کرد. این برنامه که در نوع خود منحصربه‌فرد است به کمک سیستم‌های بیومتریک، امنیت این گونه امضا را افزایش داده و امکان جعل را به صفر می‌رساند. لازم به ذکر است که فراشناسا پیش‌ازاین نیز، فعال بزرگ صنعت eKYC بوده است.

eKYC یا Electronic know your customer به معنی شناخت الکترونیکی مشتری است و به مجموعه فرایندهایی گفته می‌شود که با هدف تأیید هویت دیجیتالی افراد پیش می‌روند. به طور طبیعی این فرایندها شامل استفاده از اینترنت یا ابزارهای دیجیتالی می‌شوند که امضای دیجیتالی یکی از معتبرترین موارد آن است.

امضای دیجیتال فراشناسا

 سامانه امضای دیجیتال فراشناسا امکان امضای غیرحضوری، آسان و غیر قابل جعل را برای افراد فراهم می‌کند. این سامانه به کمک فناوری‌های رمزنگاری نامنظم پیشرفته و الگوریتم‌های پیچیده ریاضی می‌تواند یک گواهی معتبر و منحصربه‌فرد برای هر شخص صادر کرده و تعاملات حائز اهمیت کاربران را در بستر امن پشتیبانی نماید.

 به‌عبارت‌دیگر، برای این که کاربران بتوانند در فضای مجازی فعالیت‌های رسمی و قانونی را انجام دهند، نیازمند بستری هستند که به کمک آن از جعل امضا یا هویت در امان باشند. به‌این‌ترتیب کسب‌وکارها قادر خواهند بود که خدمات بیشتری را در بستر اینترنت به مشتریان خود عرضه کنند.

 فراشناسا که به‌طورکلی ارائه‌دهنده راهکارهای شناسایی الکترونیک کاربران است، علاوه بر سامانه امضای دیجیتال، خدمات دیگری مثل سامانه احراز هویت غیرحضوری را نیز ارائه می‌دهد.

سرویس امضای دیجیتال فراشناسا از این هفته آماده خدمت‌رسانی شده و کسب‌وکارها می‌توانند از آن استفاده کنند.

مزایای امضای دیجیتال فراشناسا برای کسب‌وکار

 بررسی‌ها نشان می‌دهند که برخورداری از پلتفرم امضای دیجیتال، ۵ مزیت عمده برای کسب‌وکارها به ارمغان می‌آورد:

۱. گستردگی خدمات

 بستر امن حاصل از امضای دیجیتال این امکان را برای کسب‌وکار فراهم می‌کند تا بتواند خدمات بیشتری را به‌صورت آنلاین ارائه داده و برای ورود به بازارهای آینده از رقبای خود پیشی بگیرد. علاوه بر این، دامنه مشتریان کسب‌وکار نیز نامحدود می‌شود. قانونمند بودن امضای دیجیتال و پذیرش جهانی آن باعث شده تا چهارچوب‌های جغرافیایی کم‌رنگ‌تر از گذشته باشند.

گزارشی از وبگاه اکسپلودینگ تاپیکس (Exploding Topics) نشان می‌دهد که:

حدود ۳ از هر ۴ کاربر ادعا می‌کنند که امضای اسناد به روش دیجیتالی آسان است.

 ۲. افزایش بهره‌وری

 با گسترش خدمات آنلاین، کسب‌وکار به‌مرور متوجه افزایش بهره‌وری کارکنان خواهد شد. این موضوع در حالی است که کارمندان نسبت به این تغییر، بازخورد روانی مثبتی داشته و از عملکرد خود نیز رضایت بیشتری خواهند داشت.

۵۷٪ از سازمان‌ها به دنبال تحول دیجیتال برای بهبود همکاری و بهره‌وری کارکنان هستند.

 ۳. کاهش هزینه

 تغییر فرهنگ‌سازمانی و دیجیتالی‌شدن هرچه بیشتر امور، کسب‌وکار را از برخی هزینه‌های جانبی دور می‌کند. هزینه کاغذ و چاپ و یا هزینه‌های ارسال مدارک عموماً به‌کلی حذف می‌شوند. مهم‌تر از این، هزینه زمانی به طور شگفت‌آوری کاهش می‌یابد که خود یکی از ریشه‌های افزایش بهره‌وری است.

استفاده از امضای الکترونیکی به طور متوسط در هر قرارداد مبلغ ۲۸ دلار صرفه‌جویی ایجاد کرده است.

 ۴. افزایش درآمد

 به دنبال ۳ مزیت قبلی، افزایش درآمد اتفاق می‌افتد که خود به‌تنهایی روی بسیاری از جنبه‌های دیگر کسب‌وکار اثرگذار است. در واقع با بهتر شدن جریان درآمدی، تمام ابعاد کسب‌وکار رو به پیشرفت می‌گذارند.

سازمان‌هایی که فقط از اسناد فیزیکی استفاده می‌کنند در معرض خطر از دست‌دادن ٪۴۴ از مشتریان و ٪۵۱ از درآمد خود هستند.

 ۵. سهمی از بازار آینده

 بررسی‌ها نشان داده‌اند که پس از پاندمی کرونا، عموم مردم تمایل بیشتری به پیگیری امور از راه دور و به‌صورت آنلاین نشان می‌دهند. امضای دیجیتال در واقع راهی برای کسب سهم از بازار آینده است که یک سازمان را نسبت به رقبایش در موقعیت برتر قرار می‌دهد.

تعداد کسب‌وکارهایی که از امضای الکترونیکی استفاده می‌کنند در مقایسه با شروع همه‌گیری کرونا ٪۵۰ افزایش یافته است.

 نحوه سفارش

 برای استفاده از این فناوری، کافی است سازمان‌ها درخواست خود را در وبگاه رسمی سامانه فراشناسا ثبت کرده و پس از دریافت مشاوره، API اختصاصی خود را دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات