مقایسه قیمت سئو سایت شرکت تابان شهر و آژانس فرین در سال 1403

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
تابان شهر
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در سال 1403، بازار سئو سایت در ایران با رقابت جدی و تنگاتنگی میان شرکت های مختلف همراه بوده است.
تبلیغات

در سال 1403، بازار سئو سایت در ایران با رقابت جدی و تنگاتنگی میان شرکت های مختلف همراه بوده است. دو شرکت مطرح در این حوزه شرکت های تابان شهر و آژانس فرین، با ارائه خدمات متنوع و قیمت های متفاوت، توجه بسیاری از کسب و کار ها را به خود جلب کرده اند. در این میان توجه به این مسئله که خدمات سئو سایت قیمت متفاوتی در آژانس های مختلف دارد، اهمیت بالایی دارد. مقایسه قیمت سئو سایت، می بایست با توجه به تفاوت خدمات هر شرکت صورت گیرد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق قیمت ها و خدمات ارائه شده در سال 1403 توسط دو شرکتی که به آنها اشاره شد، خواهیم پرداخت.

چرا یک شرکت سئو را انتخاب کنیم؟

در دنیای امروز ما، بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو یک اقدام حیاتی برای تداوم حیات آنلاین و رشد کسب و کار ها است. شرکت ها به سراغ شرکت یا متخصص سئو می روند تا در رقابت اینترنتی دیده شده و به موفقیت دست یابند. در این مسیر همین انتخاب برای همکاری با یک شرکت سئو سایت یا استخدام یک متخصص سئو تصمیمی چالش برانگیز است. برای ساده سازی پاسخ به این دو راهی، توجه به این نکته که شرکت در قیاس با "متخصص سئو" با تیمی بزرگ و متخصص و منابع گسترده تری، بر ابعاد مختلف پروژه مسلط تر هستند، راهگشا است.

قیمت سئو سایت در تابان شهر چقدر است؟

خدمات سئو سایت قیمت مقطوعی در مجموعه تابان شهر دارند. این شرکت با درک نیاز های متنوع مشتریان خود رویکردی شفاف را در قیمت گذاری به کار گرفته است. خدمات سئو سایت قیمت از پیش تعیین شده ای را در این مجموعه داشته که با توجه به پکیج های آن، براساس امکانات در نظر گرفته شده، تعیین شده است. نگاه تابان شهر به موضوع تعیین هزینه سئو سایت قیمت گذاری با توجه به تضمینی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت نهایی خدمات سئو تابان شهر براساس مواردی نظیر حجم کار، نوع خدمت(سئوی داخلی، سئوی خارجی، سئوی تکنیکال و ...)، امکانات پکیج ها و ... تعیین شده است. پکیج های این مجموعه عبارت هستند از پکیج برنزی با آغاز هزینه از 5 میلیون تومان، پکیج نقره ای با آغاز هزینه از 8 میلیون تومان و پکیج طلایی با آغاز هزینه از 15 میلیون تومان. علی رغم تفاوت معنادار در نام گذاری و قیمت گذاری آنها، امکانات هر سه پکیج مذکور یکسان می باشد. پس علت تفاوت تعرفه ها در چیست؟

همانطور که در ابتدای پکیج‌ ها مشخص است، سختی کلمات منتخب مهمترین تاثیر را بر اختلاف هزینه پکیج ها داشته است. این اختلاف به شرح زیر است:

1.   در پکیج برنزی سختی کلمات بین 1 تا 10

2.   در پکیج نقره ای سختی کلمات بین 10 تا 20

3.   در پکیج طلایی سختی کلمات از 20 به بالا

نوع پکیج

پکیج برنزی

پکیج نقره ای

پکیج طلایی

بازه سختی پکیج

بین 1 تا 10

بین 10 تا 20

از 20 به بالا

قیمت پکیج

آغاز هزینه از 5 میلیون تومان

آغاز هزینه از 8 میلیون تومان

آغاز هزینه از 15 میلیون تومان

تابان شهر

قیمت سئو سایت در آژانس فرین چقدر است؟

هزینه خدمات سئو سایت در آژانس فرین به فاکتور های مختلفی وابسته است. از این موارد می توان به وسعت پروژه مورد اجرا، اهداف کارفرما از سئو پروژه، وضعیت فعلی سایت، میزان رقابت در حوزه کاری، کلمات کلیدی مورد نظر و میزان خدمات مورد نیاز(نظیر تولید محتوا، لینک سازی، بهینه سازی وضعیت فنی سایت و ...) اشاره نمود. این آژانس پیش از عقد قرارداد سایت شما را بررسی می کند.

در پکیج های این شرکت، 3 مورد پکیج با هزینه تعیین شده وجود دارد که هریک هزینه و امکانات مختلفی از دیگری دارد و یک پکیج سفارشی هم در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز به خدمات سئوی متفاوت با پکیج های قید شده می توانید اقدام به سفارش آن کنید(قیمت این پکیج متناسب با نوع خدمات مورد سفارش است). هزینه پکیج پایه این مجموعه 12 میلیون تومان است.

پکیج های اقتصادی و پیشرفته فرین در خدمات تکنیکال سئو، رفع موارد سرچ کنسول، تعداد صفحات مورد بهینه سازی، تعداد بلاگ یا کتگوری ها و تعداد رپرتاژ های خبری با پکیج پایه تفاوت دارند. قیمت پکیج اقتصادی 15 میلیون تومان و قیمت پکیج پیشرفته 24 میلیون تومان می باشد. به صورت خلاصه هزینه پکیج های این مجموعه عبارت هستند از:

  • پکیج پایه: 12 میلیون تومان
  • پکیج اقتصادی: 15 میلیون تومان
  • پکیج پیشرفته: 24 میلیون تومان
  •   پکیج سفارشی: وابسته به امکانات مورد سفارش

مهمترین تفاوت خدمات و پکیج های تابان شهر و آژانس فرین در چیست؟

تمرکز اصلی پکیج ها و خدمات تابان برروی تدوین استراتژی های بلندمدت سئو، تحلیل دقیق رقبا و کلمات کلیدی و بهینه سازی تکنیکال سایت برای موتور های جستجو می باشد. هدف خدمات این شرکت، دستیابی به نتایج پایدار و افزایش ترافیک ارگانیک در درازمدت است. ارائه خدمات مشاوره تخصصی و همراهی مستمر با کارفرما در طول دوره قرارداد هم از دیگر نکات با اهمیت درباره خدمات این مجموعه است.

آژانس فرین تمرکز اصلی را بر روی تولید محتوا و لینک سازی خارجی گذاشته و تسریع روند بهبود رتبه ها و افزایش ترافیک سایت را دنبال می کند. از نکات با اهمیت در خدمات این مجموعه، ارائه پکیج های سفارشی با توجه به خدمات متنوع مورد نظر کارفرمایان در حوزه های مختلف بازاریابی دیجیتال است.

چه عواملی را در هنگام انتخاب یک شرکت سئو سایت در نظر بگیریم؟

سابقه شرکت در زمینه خدمات سئو، نمونه کار های موفق و تخصص آنها در حوزه کسب و کار شما اهمیت دارد. باید بررسی کنید که آیا شرکت در پروژه ‌های مشابه با پروژه شما تجربه دارد و نتایج قابل قبولی ارائه داده یا خیر. یک شرکت معتبر باید در مورد استراتژی ‌ها، روش‌ ها و نتایج مورد انتظار با شما شفاف باشد. آنها باید گزارش های منظم و قابل فهمی از عملکرد سئو سایت شما ارائه داده و پاسخگوی دغدغه های شما باشند.

هزینه خدمات سئو می ‌تواند بسته به شرکت و نوع خدمات متفاوت باشد. قبل از انتخاب شرکت، از قیمت‌ ها و خدمات مختلف آنها مطلع شوید و با توجه به بودجه و نیاز های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. بررسی نظرات و بازخورد های مشتریان قبلی شرکت سئو می تواند به شما در ارزیابی اعتبار و شهرت آن‌ها کمک کند. همچنین، می‌ توانید از طریق انجمن‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی با سایر کسب و کار هایی که از خدمات شرکت استفاده کرده‌ اند، ارتباط برقرار کنید و نظرات آنها را جویا شوید.

تابان شهر

نتیجه گیری

با توجه به نوسانات قیمت و تنوع خدمات سئو، انتخاب بهترین گزینه برای بهبود جایگاه سایت شما در رتبه بندی ها، نیازمند بررسی دقیق و مقایسه جزئیات خدمات و قیمت های شرکت تابان شهر و آژانس فرین در سال 1403 است. پیشنهاد می‌شود با کارشناسان هر دو مجموعه تماس گرفته و با توجه به نیازها و بودجه خود، تصمیم درست را برای ارتقاء کسب‌ و کار آنلاین خود بگیرید. در صورت وجود ابهامات بیشتر درباره موضوعات مطرح شده در این مطلب، پرسش های خود را در قسمت کامنت‌ها با ما مطرح کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات