وقتشه قاب گوشی خودتو داشته باشی! سامسونگ کاور اینجاست!

یک‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
سامسونگ کاور
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر از کاربران گوشی‌های سامسونگ هستید، وقت آن رسیده است که قاب گوشی مخصوص خود را داشته باشید و به انتخاب ایده‌آل خود در خرید این محصول برسید.
تبلیغات

استفاده از یک قاب مناسب برای گوشی همراه علاوه‌بر جنبه‌های محافظتی، بر جنبه‌های زیبایی گوشی نیز می‌افزاید؛ به همین خاطر، خرید قاب یا کاور گوشی موبایل به یک خرید چالش‌برانگیز برای کاربران تبدیل شده است. بیشتر افراد سعی می‌کنند کاوری را برای گوشی خود انتخاب کنند که جنبه لاکچری داشته باشد. از طرفی تنوع بالای این محصولات جانبی انتخاب یک کاور گوشی را سخت‌تر می‌کند. گوشی‌های هوشمند ظرافت خاص خود را دارند و مراقبت از آن‌ها حساسیت بیشتری می‌طلبد. با تولید گوشی‌های سری جدید این وسواس در انتخاب قاب گوشی به‌عنوان یک محافظ مناسب بیشتر شده است. اگر از کاربران گوشی‌های سامسونگ هستید، وقت آن رسیده است که قاب گوشی مخصوص خود را داشته باشید و به انتخاب ایده‌آل خود در خرید این محصول برسید. با ما همراه باشید تا راهنمای خرید بهترین کاور گوشی را بررسی کنیم.

بهترین قاب برای گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ، به‌خصوص گوشی‌های بالارده، پرچمداران گوشی‌های هوشمند در دنیا هستند و طرفداران بسیاری دارند. با‌این‌وجود که گوشی‌های سامسونگ عملکرد فوق العاده‌ای دارند، از لحاظ سخت‌افزاری مستعد آسیب هستند و کوچک‌ترین ضربه به بدنه آن‌ها ممکن است باعث بروز آسیب‌های غیرقابل ترمیم مانند خراش یا فرورفتگی روی بدنه شود. نه‌تنها گوشی‌های سامسونگ، بلکه تمام گوشی‌های هوشمند به ضربه حساس هستند. ازآنجاکه هزینه تعمیر گوشی همراه نسبتاً بالا است، جلوگیری از آسیب به گوشی بهتر از تعمیر آن است. استفاده از یک قاب گوشی مناسب می‌تواند از تلفن هوشمند شما در برابر هر نوع ضربه محافظت کند.

کاور گوشی علاوه‌بر محافظت از بدنه آن، از صفحه ال سی دی و تاچ گوشی نیز محافظت می‌کند، چون لبه‌های قاب به‌عنوان ضربه‌گی عمل می‌کنند. معمولاً پنل پشتی اکثر گوشی‌های سامسونگ از جنس پلاستیک فشرده است و حتی اگر خیلی خوش‌شانس باشید و ضربه‌ای به گوشی شما وارد نشود، رنگ پنل پشتی در اثر استفاده دائم، به‌مرور از بین می‌رود. بهترین قاب گوشی قابی است که پوشش مناسبی برای کاورکردن گوشی ایجاد کند و بر زیبایی آن بیافزاید. برخی از گاردهای گوشی تنها زیبایی ظاهری دارند، اما خوش‌دست‌بودن گوشی‌های سامسونگ را از بین می‌برند؛ بنابراین، لازم است به‌عنوان طرفداران سامسونگ بدانید که کدام کاور برای گوشی شما مناسب‌تر است.

انواع قاب گوشی سامسونگ

هیچ فرقی نمی‌کند که شما یک گوشی پایین‌رده، میان رده یا بالارده سامسونگ داشته باشید. به‌هر‌حال، استفاده از یک گارد مناسب برای محافظت از گوشی و افزایش جنبه‌های زیبایی آن اهمیت بسیاری دارد. علاقه برخی از افراد به گارد گوشی آن‌قدر زیاد است که سعی می‌کنند کلکسیونی از انواع کاور گوشی سامسونگ را داشته باشند. در‌این‌بین، وسواس و حساسیت در خرید باعث شده است که این افراد نتوانند به‌راحتی در انتخاب این وسیله جانبی تصمیم‌گیری کنند؛ به همین خاطر، آشنایی با انواع قاب‌های گوشی برای این افراد خالی از لطف نیست. تنوع کاورهای گوشی بسیار بالا است و ممکن است در شروع پروسه خرید کمی سردرگم شوید، اما جای نگرانی نیست. آشنایی کامل با انواع قاب‌ها به شما کمک می‌کند که متناسب با نیاز سلیقه و بودجه خود به خرید بپردازید.

قاب‌ ژله‌ای گوشی

این نوع کاورهای گوشی که از پلی اورتان ترموپلاستیک تولید می‌شوند، ویژگی‌های خاصی دارند که سبب جذابیت آن‌ها شده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به مقاومت قاب در برابر مایعات و مواد روغنی اشاره کرد که برای قاب گوشی ویژگی مهمی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن انعطاف‌پذیری بالا، وزن بسیارسبک و دوام کاور های گوشی است. این محصول جانبی دورتا‌دور گوشی را می‌پوشاند و با قابلیت ضربه‌گیری که ایجاد می‌کند، از ورود ضربه مستقیم به پنل لمسی گوشی هنگام سقوط جلوگیری می‌نماید. این نوع کاورها معمولاً به‌صورت بی‌رنگ هستند و برای افرادی مناسب است که به رنگ پنل پشتی گوشی خود علاقه‌مند هستند و آن را با وسواس انتخاب کرده‌اند؛ همچنین، برای افرادی که به‌دنبال ساده‌گرایی هستند و ترجیح می‌دهند که قاب گوشی آن‌ها صرفاً یک محافظ باشد نیز مناسب است.

قاب سیلیکونی گوشی

این محصول جانبی که به‌جرأت می‌توان گفت از پرطرفدارترین انواع کاور گوشی است، از سیلیکون مایع ساخته شده است و تنوع بسیار بالایی دارد. ازآنجاکه این مدل انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی بالایی دارد، تا حدودی شبیه به قاب ژله‌ای است. جنس سبک این قاب کاملاً در ظاهر آن مشخص است. این نوع کاور از قسمت پشتی و کناره‌های گوشی به‌خوبی محافظت می‌کند. پوشش مناسب کاور در اطراف دوربین و کلیدهای بغل گوشی در استفاده از آن مشکلی ایجاد نمی‌کند.

برخی از انواع قاب گوشی سامسونگ در قسمت پورت‌ها نیز دارای پوشش انعطاف‌پذیر هستند. قاب‌های سیلیکونی ظاهر مخملی و مات دارند و معمولاً در قسمت داخلی این قاب‌ها از یک لایه پارچه‌ای مخمل مانند برای جلوگیری از خط و خش پنل پشتی گوشی و جذب گردوغبار استفاده می‌شود. قاب‌های سیلیکونی معمولاً به‌صورت تک رنگ هستند و از تنوع رنگی بالایی برخوردارند. استفاده‌ از رنگ‌های زنده و شاد در ساخت این قاب‌ها جذابیت گوشی‌های سامسونگ شما را چند برابر می‌کند و امکان ست‌کردن آن با سایر لوازم شخصی آسان‌تر است.

قاب چرمی گوشی

این مدل قاب گوشی که معمولاً قیمت بیشتری نسبت‌به سایر قاب‌ها دارد، سلیقه افراد لاکچری را پوشش می‌دهد. در ساخت این محصول از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی باکیفیت استفاده می‌شود. آنچه سبب محبوبیت این نوع کاور گوشی شده است، استفاده از متریال چرم در ساخت آن است. بااین‌حال، تنوع بالایی در این نقاب گوشی دیده نمی‌شود و استفاده از آن بیشتر برای افرادی مناسب است که اکثراً پوشش رسمی دارند. این نوع قاب‌ها بیشتر در مدل‌های کیفی یا کلاسوری تولید می‌شوند و حتی صفحه لمسی گوشی را نیز پوشش می‌دهند. در طراحی برخی از این قاب‌ها جای کارت نیز تعبیه شده است. با استفاده از قاب‌های کلاسوری چرمی دیگر نیازی به پایه نگهدارنده گوشی نخواهید داشت.

قاب ۳۶۰ گوشی

این مدل از قاب گوشی که جذابیت خاص خود را دارد، به قاب سه تکه نیز معروف است. این سه تکه به خوبی روی هم سوار می‌شود و کاور مناسبی برای گوشی ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با تهیه این کاور قسمت پشتی، بالایی و پایینی گوشی سامسونگ خود را پوشش دهید و درواقع، از قسمت‌هایی که بیشتر مستعد ضربه یا آسیب هستند، محافظت کنید. برخلاف تصور، این نوع کاور گوشی بر ضخامت موبایل شما نمی‌افزاید و طراحی ظریف و زیبایی دارد.

قاب‌ فانتزی گوشی

سامسونگ کاور

قاب‌های فانتزی از دیگر کاورهای پرطرفدار گوشی‌های موبایل هستند که ظاهر جذابی دارند و مقاومت مناسبی ارائه می‌دهند. آنچه سبب جذابیت این کاورهای گوشی شده است، طرح‌های جالبی است که روی این قاب‌ها اجرا می‌شود. شما می‌توانید از بین طرح‌های مختلف، طرحی را انتخاب کنید که با رده سنی شما تناسب داشته باشد. تنوع بالای طرح‌های قاب فانتزی سامسونگ تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. برخی‌ از این قاب‌ها دارای آویز، جای انگشتی و فیجت‌های سرگرمی هستند.

قاب‌ شفاف گوشی

این مدل از قاب‌های گوشی تقریباً شبیه به قاب‌های سیلیکونی هستند و به‌اندازه آن‌ها انعطاف‌پذیری دارند. این نوع کاور موبایل نیز برای افرادی مناسب است که دوست ندارند زیبایی گوشی خود را پشت یک قاب پنهان کنند، اما ناچارند که از یک پوشش محافظ برای گوشی خود استفاده کنند. قاب‌های شفاف تنوع بالایی دارند؛ برخی از آن‌ها دارای حاشیه رنگی هستند که ظرافت و زیبایی خاصی را در عین سادگی نشان می‌دهند. معمولاً کاورهای شفاف مدتی پس از استفاده کدر می‌شوند و از بین رفتن شفافیت آن‌ها جذابیت این نوع گاردهای گوشی را کاهش می‌دهد.

قاب کیفی گوشی

قاب‌های کیفی ترندترین مدل‌های قاب گوشی هستند و در بین کاربران گوشی‌های سامسونگ نیز طرفداران بسیاری دارند. این قاب‌های دخترانه دارای طراحی شیک و لاکچری و بندهای ظریف و زیبایی هستند. طراحی یک جیب کوچک در پشت قاب، یک جاکارتی جالب ایجاد کرده است. این نوع از قاب‌ها نیز در تنوع رنگ و مدل وجود دارند. با وجود این‌که قاب‌های کیفی بسیار زیبا و خاص هستند، برای استفاده روزانه مناسب به‌نظر نمی‌رسند، اما برای تنوع و یا استفاده در مهمانی و موقعیت‌های خاص گزینه ایده‌آلی است.

قاب گوشی با قابلیت شارژ بیسیم

برخی از گوشی‌های رده بالای سامسونگ از قابلیت شارژ وایرلس یا بیسیم برخوردار هستند و بدون نیاز به وصل‌کردن کابل شارژ می‌شوند. به‌این‌صورت که گوشی موبایل روی شارژر قرار می‌گیرد و امواج رادیویی انرژی را از شارژر به باتری گوشی انتقال می‌دهند. درصورتی‌که گوشی شما به قابلیت شارژ وایرلس مجهز است، باید قاب مخصوص آن را تهیه کنید. این قاب‌ها به شما امکان می‌دهند که بدون خارج‌کردن گوشی از کاور، آن را روی شارژر بیسیم قرار دهید.

قاب مای کیس الکتروپلیتینگ

این مدل از کاورهای زرق و برق‌دار محبوبیت زیادی در بین طرفداران سامسونگ دارند. طراحی منحصر‌به‌فرد و حالت مستطیلی شکل این نوع قاب طرفداران خاص خود را دارد. افراد سخت‌پسندی که به‌دنبال یک قاب متفاوت برای گوشی سامسونگ خود هستند، می‌توانند قاب مای کیس الکتروپلیتینگ را تهیه کنند. این قاب مقاومت و کیفیت بالایی دارد و پوشش سراسری آن به‌خوبی از گوشی‌های گران قیمت شما محافظت می‌کند. تنوع رنگی بالای این نوع گارد نیز تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

قیمت قاب گوشی

رای افرادی که از گوشی‌های میان‌رده تا بالارده سامسونگ استفاده می‌کنند، خرید یک قاب برای گوشی نباید از لحاظ مالی یک معضل باشد. کاربران گوشی‌های سامسونگ به‌خوبی می‌دانند که خرید یک قاب چند صد هزار تومانی برای محافظت از یک گوشی چند میلیونی کاملاً عاقلانه به‌نظر می‌رسد، اما به‌هرحال، قیمت خرید فاکتور مهمی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. گاردهای گوشی‌های سامسونگ رنج قیمتی مشخصی ندارند. قیمت این محصولات جانبی به فاکتورهای مختلفی ازجمله نوع و مدل قاب، برند تولیدکننده، میزان عرضه و تقاضا، کیفیت و اصالت قاب و فاکتورهایی از این قبیل بستگی دارد. برای این‌که بتوانید بهترین قیمت کاور گوشی را پیدا کنید و خرید اقتصادی و ایده‌آلی را تجربه کنید، باید یک فروشگاه تخصصی عرضه‌کننده انواع قاب‌های گوشی را پیدا کنید؛ هرچه کیفیت متریال ساخت کاور موبایل بیشتر باشد و یا طراحی خاص‌تری داشته باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

راهنمای خرید قاب گوشی سامسونگ

برای این‌که بتوانید یک کاور گوشی باکیفیت انتخاب کنید، به چند فاکتور مهم توجه فرمایید. حتی اگر در خرید گارد موبایل تنوع‌طلب هستید و دوست دارید که قاب موبایل خود را با لباس یا سایر لوازم شخصی‌تان ست کنید؛ به‌عبارتی، اگر می‌خواهید که برای مدت محدودی از هر کاور گوشی استفاده کنید، باز هم باید به کیفیت این محصولات جانبی توجه داشته باشید. در ادامه، نکات مهم در خرید یک قاب مناسب را بررسی می‌کنیم.

نوع قاب

نوع کاوری که برای گوشی سامسونگ خود استفاده می‌کنید، به میزان حفاظتی که ارائه می‌دهد و نیاز کاربری شما بستگی دارد. در‌صورتی‌که محافظت از گوشی موبایل برای شما در اولویت قرار دارد و چندان به‌دنبال جنبه‌های زیبایی گارد نیستید، می‌توانید کاورهای محافظی را انتخاب کنید که ضخامت و ضربه‌گیری بیشتری دارند و از واردشدن ضربه یا خط و خش به گوشی جلوگیری می‌کنند. افرادی که در شرایط سختی از گوشی استفاده می‌کنند، بهتر است که قاب‌های محافظتی ضخیم را تهیه کنند. اگر زیبایی و نحوه نمایش گوشی سامسونگ برایتان اهمیت دارد، ‌می‌توانید از قاب‌های نازک و شفاف استفاده کنید. این نوع قاب‌ها حالت طبیعی گوشی‌های موبایل را حفظ می‌کنند و به نسبت کیفیت، مقاومت مناسبی هم ارائه می‌دهند.

کیفیت قاب

قاب گوشی شما باید بین عملکرد حفاظتی خود و زیبایی ظاهری تعادل داشته باشد. یک کاور باکیفیت باید از گوشی شما در برابر ضربات، خراش‌ها و آسیب‌های ناشی از سقوط در استفاده‌های روزمره محافظت کند و ازآنجاکه به‌صورت دائم استفاده می‌شود، باید زیبایی ظاهری خود را نیز حفظ کند. به‌عنوان مثال، برخی از قاب‌های سیلیکونی تنها چند روز بعد از استفاده تغییر رنگ می‌دهند و کدر می‌شوند. طبیعی است که در این صورت دیگر جذابیتی برای شما نخواهند داشت و ازآنجاکه گوشی بخشی از استایل شخصی شما است، این نوع قاب‌ها می‌توانند بر جنبه‌هایی از استایل شما تأثیر منفی بگذارند؛ به همین خاطر، باید کاوری را تهیه کنید که از مواد مقاوم مانند سیلیکون ترموپلاستیک اورجینال ساخته شده باشد.

طرح قاب

انتخاب طرح و رنگ قاب گوشی به‌دلیل تنوع بالا انعطاف‌پذیری بیشتری دارد و می‌توانید براساس سلیقه خود طرح و رنگ مناسب را انتخاب کنید. معمولاً بیشتر قاب‌های تک‌رنگ یا رنگین کمانی و قاب‌های چرمی و کلاسوری بین خانم‌ها و آقایان مشترک هستند و درواقع، در انتخاب این نوع کاورها چندان به جنسیت توجه نمی‌شود، اما قاب‌های طرح‌دار فانتزی براساس طرح آن در انواع دخترانه و پسرانه دسته‌بندی می‌شوند.

خرید کاور گوشی از مرجع تخصصی و معتبر

خرید کاور محافظتی برای گوشی از یک مرجع معتبر صرفاً به‌منظور خرید قاب باکیفیت و قیمت مناسب نیست! ممکن است با وجود تمام نکاتی که ذکر کردیم، همچنان در خرید یک قاب مناسب برای گوشی خود سردرگم باشید. یک فروشگاه معتبر باید ضمن عرضه طیف گسترده‌ای از گاردهای محافظتی گوشی، خدمات مشاوره فروش را نیز ارائه دهد. در این صورت، شما می‌توانید یک خرید ایده‌آل را تجربه کنید. علاوه‌بر آن، می‌توانید در چنین مرجعی قاب‌های باکیفیت و اصل را با قیمت مناسب برای گوشی‌های سامسونگ خود تهیه کنید. در این راستا، خرید از فروشگاه سامسونگ کاور ایران انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

بهترین قاب تبلت سامسونگ

خرید قاب مناسب برای تبلت سامسونگ نیز به‌اندازه خرید قاب گوشی چالش برانگیز است. تبلت‌های سامسونگ کیفیت بالایی دارند، اما این گجت‌های هوشمند نیز مانند گوشی‌های موبایل بسیار حساس هستند؛ پس طبیعی است که تهیه کاور مناسب برای آن‌ها نیز اهمیت زیادی داشته باشد. قاب تبلت سامسونگ در مدل‌های مختلف سیلیکونی، فانتزی، چرمی ساده، چرمی کلاسوری، کیفی و مدل‌های دیگر وجود دارد. طرح‌های فانتزی و فیجتی قاب‌های تبلت بسیار زیبا و جذاب است و به‌خوبی سلیقه افراد را پوشش می‌دهد. باتوجه‌به این‌که استفاده از تبلت بیشتر در بین نوجوانان دیده می‌شود، مدل‌های فانتزی قاب تبلت در انواع دخترانه و پسرانه برای نوجوانان وجود دارد.

بهترین قاب تبلت سامسونگ قابی است که بین جنبه‌های ظاهری و عملکرد حفاظتی آن تناسب و تعادل برقرار باشد و نیاز کاربری شما را پوشش دهد. قیمت قاب تبلت نیز با توجه به فاکتورهای متعددی مشخص می‌شود. برای این‌که بتوانید یک قاب باکیفیت و مناسب را برای تبلت سامسونگ خود تهیه کنید، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که طیف گسترده‌ای از مدل‌های قاب تبلت را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه دهد. بهترین راهکار برای خرید قاب تبلت انتخاب یک نمایندگی معتبر برند سامسونگ است. درصورتی‌که حتی برای خرید قاب تبلت هم به نمایندگی رسمی آن مراجعه کنید، تفاوت را در کیفیت محصولی که خریداری کرده‌اید، مشاهده خواهید کرد.

بهترین فروشگاه خرید قاب گوشی و تبلت سامسونگ

سامسونگ کاور

از فروشگاهی که کاور محافظتی برندهای مختلف گوشی موبایل را عرضه کند، نمی‌توان انتظار داشت که تنوع بالایی در مدل و طرح گارد گوشی و تبلت داشته باشد؛ درصورتی‌که یک فروشگاه تخصصی لوازم جانبی سامسونگ می‌تواند ذهنیت و تصور شما را از قاب موردعلاقه‌تان به واقعیت تبدیل کند. فروشگاهی که روی عرضه انواع قاب‌های سامسونگ متمرکز است و محصولات به‌روزی دارد، قطعاً می‌تواند نیاز و سلیقه کاربران خود را پوشش دهد. فروشگاه سامسونگ کاور ایران با ۱۱ سال سابقه تخصصی در عرضه لوازم جانبی سامسونگ، کاور محافظتی تمام گوشی‌های میان‌رده و بالارده سامسونگ و تبلت‌های این کمپانی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند.

با‌توجه‌به این‌که این سایت فروش صرفاً بر روی محصولات جانبی سامسونگ تمرکز دارد، تجربه کاربری ایده‌آلی از خرید اینترنتی قاب گوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید در صفحه کاور گوشی و صفحه قاب تبلت سامسونگ در این سایت براساس مدل گوشی و تبلت خود، قاب موردنظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. در صورت نیاز می‌توانید از خدمات مشاوره فروش سامسونگ کاور استفاده کنید. شما می‌توانید علاوه‌بر گارد موبایل و تبلت، سایر لوازم جانبی برند سامسونگ را نیز از سایت سامسونگ کاور، نمایندگی رسمی لوازم جانبی این کمپانی، با تضمین کیفیت و اصالت کالا تهیه کنید. خرید با بهترین قیمت، امکان استفاده از تخفیف‌های روز، ارسال سریع و تضمین کیفیت از مزایای خرید قاب گوشی و تبلت از سایت سامسونگ کاور است.

اینستاگرام سامسونگ کاور

این روزها بیشتر کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیج‌های لوازم جانبی موبایل را دنبال می‌کنند و سعی می‌کنند که خرید محصولات جانبی موردنیاز خود را از پیج‌های فروش در این شبکه تهیه کنند. فروشگاه سامسونگ کاور با درنظرگرفتن نیاز کاربران خود، یک پیج تخصصی در اینستاگرام ایجاد و از این پیج با هدف انحصاری‌کردن لوازم جانبی سامسونگ رونمایی کرده است. تیم سامسونگ کاور ایران با اخذ مجوز از اینماد، در تلاش است تا اعتبار خود را بالا ببرد. این نمایندگی رسمی لوازم جانبی سامسونگ به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید انواع قاب گوشی، قاب تبلت و سایر لوازم جانبی این برند را با تضمین کیفیت و اصالت خرید کنید.

پیج اینستاگرام سامسونگ کاور 86 هزار دنبال‌کننده دارد و این نکته نشان می‌دهد که این نمایندگی از اعتبار بالایی برخوردار است. قطعاً این حجم از محبوبیت اتفاقی نیست و تلاش‌های زیادی پشت آن نهفته است. درصورتی‌که خرید از پیج اینستاگرام برای شما آسان‌تر است، می‌توانید پیج اینستاگرام سامسونگ کاور را در پلتفرم خود سرچ و آن را دنبال کنید. در این صورت، می‌توانید از تمام محصولات جانبی این برند در تنها صفحه رسمی و تخصصی آن دیدن کنید و خرید خود را انجام دهید. باتوجه‌به این‌که به‌صورت مرتب پیج‌های اینستاگرامی خود را دنبال می‌کنید، می‌توانید از عرضه محصولات جدید و یا شارژ مجدد لوازم جانبی این نمایندگی مطلع شوید.

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به اهمیت خرید قاب گوشی صحبت کردیم. درصورتی‌که شما از طرفداران برند سامسونگ هستید و گوشی موبایل شما نیز از همین کمپانی است، بهتر است که در تهیه قاب مناسب برای گوشی خود کمی هوشمندانه‌تر عمل کنید و قابی را انتخاب کنید که زیبایی، کیفیت و مقاومت را به‌صورت همزمان ارائه دهد و بر جنبه‌های لاکچری استایل شما بیفزاید. دیگر وقت آن رسیده است که یک کاور محافظتی جذاب را متناسب با سلیقه خود تهیه کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

درصورتی‌که شما به طیف گسترده‌ای از انواع قاب‌های موبایل و تبلت دسترسی داشته باشید و بتوانید با هوشمندی و زیرکی بیشتر به خرید بپردازید، می‌توانید تجربه ایده‌آلی از خرید کاور گوشی کسب کنید. برای این منظور شما می‌توانید به سایت سامسونگ کاور، به‌عنوان نماینده رسمی لوازم جانبی سامسونگ، مراجعه کنید و با استفاده از خدمات مشاوره فروش این سایت، بهترین قاب گوشی را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام سامسونگ کاور به دنبال‌کنندگان و همکاران این تیم حرفه‌ای بپیوندید و سفارش خود را از طریق اینستاگرام ثبت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات