اجاره روزانه خودرو در تهران از سعادت رنت، مقرون‌به‌صرفه از تاکسی

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اجاره روزانه خودرو در تهران
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در حالی که هزینه تاکسی در تهران بسیار بالا رفته؛ اجاره روزانه ماشین در تهران، مقرون‌به‌صرفه تر از هزینه استفاده مکرر از تاکسی برای یک روز می‌شود.
تبلیغات

اجاره روزانه خودرو در تهران به ویژه برای گردشگران، مسافران کاری و کسانی که نیاز به خودروی موقت در تهران دارند، جزو یکی از راه‌حل‌های کارآمد و مقرون‌به‌صرفه شده است.

این خدمت در تهران به یکی از گزینه‌های محبوب برای افرادی تبدیل شده است که نیاز به یک خودرو در مدتی کوتاه برای انجام امور کاری و روزمره، گردشگری یا حضور در رویدادهای خاص در شهر تهران دارند.

این خدمت حتی برای افراد ساکن شهر تهران نیز که به هر دلیلی نیاز به خودرو دارند؛ اما قصد خرید ماشین یا استفاده از خدمات تاکسی و حمل‌ونقل عمومی ندارند؛ راه‌حل مناسبی است.

برآورد هزینه‌ اجاره روزانه ماشین در تهران

هزینه اجاره روزانه خودرو در تهران بسته به نوع و مدل خودرو، از حدود 800 هزار تومان برای خودروهای اقتصادی و معمولی شروع می‌شود و می‌تواند تا 4 میلیون تومان یا بیشتر برای خودروهای لوکس و شاسی‌بلند افزایش یابد. البته به این مبالغ، هزینه‌های جانبی مانند بیمه، ودیعه، هزینه بنزین و کارواش و در برخی موارد خدمات اضافی مانند راننده نیز اضافه می‌شود. این برآورد هزینه برای اجاره روزانه خودروهای اقتصادی در تهران، نشان داده که هزینه کرایه روزانه خودرو در تهران، می‌تواند بسیار ارزان‌تر از استفاده از تاکسی در طول روز باشد.

مزایای اجاره روزانه خودرو در تهران

اجاره روزانه خودرو در تهران به افراد، این امکان را می‌دهد که بدون محدودیت زمانی و مکانی مربوط به وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو و اتوبوس، آزادانه در سطح شهر تردد کنند.

با داشتن خودروی شخصی، به‌راحتی می‌توانید در هر زمان به مقصد دلخواه بروید، بدون اینکه منتظر تاکسی یا درخواست خودرو در اپلیکیشن‌های آنلاین درخواست تاکسی باشید.

مورد دیگر اين است که شرکت‌های اجاره خودرو معمولاً طیف گسترده‌ای از خودروها را ارائه می‌دهند که می‌تواند شامل خودروهای اقتصادی، لوکس، شاسی‌بلند و حتی خودروهای اسپورت باشد و این تنوع باعث می‌شود که هر فرد بتواند متناسب با نیاز و بودجه خود، ماشین مدنظر خود را کرایه کند.

مزیت دیگر آیت است که تعمیرات و نگهداری خودروهای اجاره‌ای، به عهده شرکت اجاره‌دهنده است، بنابراین مستأجران نیازی به نگرانی در این زمینه ندارند.

اگر برنامه سفر شما شامل بازدید از نقاط مختلف تهران یا حتی مناطق خارج از شهر باشد، خودرو شخصی امکان سفر بدون محدودیت و با سرعت دلخواه را برایتان فراهم می‌کند.

یکی دیگر از مزایای اجاره روزانه ماشین در تهران نسبت به سایر وسایل نقلیه، این است که برای سفرهایی که نیاز به حمل وسایل سنگین یا زیاد دارید، داشتن خودروی شخصی بسیار کاربردی‌تر از گزینه‌های حمل‌ونقل عمومی خواهد بود.

مزایای اجاره روزانه خودرو در تهران

شرایط اجاره روزانه خودرو در تهران

برای کرایه روزانه خودرو در تهران به‌صورت بدون راننده، لازم است یک سری مدارک مشخص را ارائه دهید. این مدارک معمولا شامل کپی گواهینامه رانندگی، کپی کارت شناسایی، گرو گذاشتن مبلغی به‌عنوان چک یا سفته جهت ضمانت بازگرداندن خودرو و پوشش هزینه‌های احتمالی مانند جرائم راهنمایی و رانندگی و مدرک احراز شغلی که نشان‌دهنده شغل یا محل کار شما باشد که برای‌ افراد مقیم خارج از ایران، ممکن است مدارکی دیگر نظیر گواهینامه رانندگی معتبر (بین‌المللی یا گواهینامه محل سکونت)، کپی یا اصل پاسپورت و پرداخت مبلغ دیپوزیت باشد.

یکی دیگر از شرایط هر شرکت اجاره‌دهنده، محدودیت سنی (حداقل ۱۹ سال سن) و رعایت محدوده کیلومتر مجاز روزانه است که برای خودروهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

هزینه‌های اجاره روزانه ماشین در تهران

هزینه اجاره به نوع و مدل خودرو بستگی دارد. خودروهای اقتصادی ارزان‌تر هستند، در حالی که خودروهای لوکس و شاسی‌بلند، هزینه بیشتری دارند. معمولا هزینه اجاره خودرو برای یک روز از هزینه روزانه کرایه آن برای چند روز بیشتر است و شرکت‌ها معمولا برای اجاره‌های طولانی‌تر، تخفیف‌های خاصی ارائه می‌دهند، اما در اجاره روزانه معمولاً نرخ ثابت روزانه در نظر گرفته می‌شود. 

هزینه بیمه نیز یکی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه اجاره روزانه ماشین در تهران است. اغلب شرکت‌ها بیمه پایه ارائه می‌دهند، اما گزینه‌های بیمه کامل نیز با هزینه اضافه در دسترس هستند که پوشش گسترده‌تری از خسارات را شامل می‌شوند. برخی خدمات اضافی مانند راننده، سیستم ناوبری، صندلی کودک و غیره نیز می‌توانند به هزینه‌های اجاره روزانه ماشین در تهران اضافه کنند. 

مورد دیگر که بر هزینه کرایه روزانه خودرو در تهران تأثیر می‌گذارد، این است که معمولاً خودرو کارواش شده و با باک تقریبا پر به مشتری تحویل داده می‌شود؛ بنابراین مشتری موظف است باک خودرو را با همان میزان اولیه تحویل دهد و ماشین را قبل از تحویل کارواش ببرد یا هزینهٔ آن را با شرکت تسویه کند.

کرایه روزانه خودرو در تهران

چه زمانی از سال اجاره روزانه خودرو در تهران به‌صرفه‌تر است؟

در فصل‌های کم‌گردشگر مانند پاییز و زمستان (به‌جز ایام تعطیلات نوروز)، اجاره خودرو در تهران به‌صرفه‌تر است. در این زمان‌ها، تقاضا کاهش یافته و به‌تبع آن، قیمت‌ها نیز کمتر می‌شود. همچنین در روزهای غیرتعطیل و وسط هفته معمولاً نرخ‌های اجاره پایین‌تر از آخر هفته‌ها و ایام تعطیل است.

بهترین شرکت اجاره روزانه خودرو در تهران؛ سعادت رنت

اگر برای اجاره روزانه خودرو در تهران به دنبال یک شرکت معتبر با پشتیبانی عالی و خدمات باکیفیت هستيد، شرکت اجاره خودرو سعادت رنت در ایران با داشتن رضایت بالای مشتریان در (Google Review) و (Tripadvisor)، بزرگ‌ترین ناوگان خودرو اجاره‌ای با بیش از 250 دستگاه در شعبه ایران و بیش از 150 خودرو در شعبات خارجی، امکان تحویل و عودت خودرو در مکان مورد‌نظر مشتریان در تهران را جهت کرایه روزانه فراهم کرده است. 

تمام خودروهای ایرانی این شرکت صفر کیلومتر بوده و امکان کرایه خودروهای خارجی با کارکرد کم و بالاترین کیفیت فنی را نیز فراهم کرده است. تیم فنی سعادت رنت، قبل و بعد از هر سرویس، خودروها را از هر نظر بررسی می‌کنند و آن‌ها را با باک بیش از نصفه پر و کارواش شده به مشتری تحویل می‌دهند. به دلیل ارائه خدمات با بهترین کیفیت، سعادت رنت سال‌ها به‌عنوان بهترین شرکت ایرانی با استانداردهای اروپایی در صنعت اجاره خودرو شناخته شده است.

لازم به ذکر است که حداقل مدت‌زمان اجاره خودروهای بدون راننده سعادت رنت، 2 روز است و برای کرایه ماشین هفتگی و ماهانه قیمت اجاره ماشین کم‌تر و شامل تخفیف می‌شود. اما اگر قصد اجاره روزانه ماشین در تهران برای مدت یک روز و یا ساعتی دارید؛ می‌توانید از سرویس اجاره خودرو با راننده سعادت رنت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات