نقد کردن داگز در صرافی کیف پول من

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کیف پول
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با ما در این مطلب همراه باشید تا با قیمت فروش داگز و نحوه فروش آن بهتر آشنا شوید.
تبلیغات

مدتی است که کاربران فضای مجازی درگیر ایردراپ‌های تلگرامی شده و به دنبال کسب درآمد از این فرصت کم‌نظیر هستند. توزیع رایگان نات کوین در ایردراپ خود، فصل جدیدی در مینی‌اپ‌های تلگرامی رقم زد که این فرصت دلیلی بر اضافه شدن میلیون‌ها کاربر جدید به بازار رمزارزها شد. داگز یکی از این ایردراپ‌های تلگرامی بود که به دلیل سادگی کسب امتیاز، مورد توجه بیش از 50 میلیون کاربر قرار گرفت؛ البته سادگی کسب امتیاز تنها دلیل محبوبیت داگز نبود و ارتباط مستقیم آن با تیم مدیریتی تلگرام از یکسو و کوتاه بودن مدت زمان رسیدن به توکن از سوی دیگر، از جمله دلایلی بود که داگز را در روند نزولی محبوبیت همستر و تپ سواپ، به ایردراپی محبوب تبدیل کرد. هم اکنون در 26 آگوست و همزمان با لیست شدن توکن DOGS در صرافی بایننس، توکن این ایردراپ راه‌اندازی شده و فرآیند پاداش دهی به کاربران آغاز شده است. با ما در این مطلب همراه باشید تا با قیمت فروش داگز و نحوه فروش آن بهتر آشنا شوید.

معرفی ارز دیجیتال داگز

با وجود حواشی دستگیری مدیرعامل تلگرام در فرانسه، داگز در نهایت تصمیم به عدم تعویق زمان ایردراپ خود گرفت و در تاریخ 26 آگوست 2024 (5 شهریور 1403) توکن خود را راه‌اندازی کرد؛ این درحالی بود که داگز در یک بازه زمانی 6 هفته‌ای به بیش از 50 میلیوم کاربر فعال دست پیدا کرده و هدف خود از این ایردراپ را کمک به خیریه عنوان کرده بود. اعتبار تیم تلگرام که پشت این ایردراپ قرار داشتند از یکسو و راحتی انجام تسک‌های آن و امتیازدهی بابت مراجعه روزانه به ربات داگز از سوی دیگر، این ایردراپ را به یکی از موفق‌ترین ایردراپ‌های تاریخ کریپتو تبدیل کرد. به نظر بسیاری از تحلیل‌گران، داگز که یک میم کوین است، به خوبی توانسته یک جامعه وفادار برای خود دست و پا کند.

علت نگاه خوشبینانه تحلیل‌گران به روند قیمت آتی داگز در این نکته نهفته است که در حال حاضر کاربران تلگرامی از یک پوستر داگز برای حمایت از پاول دروف استفاده می‌کنند و با توجه به حمایت‌های بین‌المللی صورت گرفته، به نظر می‌رسد که این تصویر علاوه بر تلگرام در سایر شبکه‌های مجازی نیز ترند شود؛ امری که یک میم کوین دقیقاً برای رشد قیمتی به آن نیاز دارد! توجه داشته باشید که میم کوین‌ها پشتوانه‌ای به غیر از حمایت اعضای جامعه خود ندارند و رشد قیمت در چنین رمزارزهایی صرفاً با ایجاد حواشی امکان‌پذیر خواهد بود.

اهداف خیرخواهانه داگز و اعلام اینکه تیم توسعه‌دهنده داگز قصد دارند کل هزینه‌های دریافتی از فروش این میم کوین را به خیریه‌ها و کودکان بی‌سرپرست اهدا کنند، دلیلی برای رونق چشمگیر خرید داگز در زمان پیش عرضه آن در صرافی‌هایی مثل Gate.io بود. حالا چشم‌ها به لیست معاملات صرافی‌ها دوخته شده تا بهترین زمان و بهترین قیمت برای فروش داگز مشخص گردد.

قیمت هر واحد داگز چقدر است؟

اولین قیمت ارز داگز در صرافی‌های Gate.io، بایننس و OKX حدوداً 0.0012 دلار در نظر گرفته شد و بیشترین قیمت داگز را در همان ثانیه‌های اول لیست شدن، صرافی غیرمتمرکز استون فای (STON.fi) در شبکه TON به خود اختصاص داد که این میم کوین را با قیمت 0.0018 دلار لیست کرد. البته لازم به ذکر است که داگز همچنان در تلاطم روزهای اولیه خود قرار داشته و نوسانات شدید قیمتی را تجربه می‌کند. از آنجایی که داگز نیز همچون نات کوین، دوره‌ای برای قفل کردن توکن‌ها و آزادسازی تدریجی و مرحله‌ای آن‌ها نداشت، فشار فروش اولیه موجب کاهش قیمت نسبی خواهد شد و این موضوع در سایر ایردراپ‌هایی که چنین آزادی برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند همواره وجود داشته و خواهد داشت.

تجربه سایر ایردراپ‌ها نشان داده که پس از اتمام فشار فروش و خرید ارز دیجیتال از سوی نهنگ‌ها در کف قیمتی، یک رشد قیمتی چشمگیر در رمزارز مورد نظر رخ خواهد داد و این موضوع دقیقاً همان چیزی است که باید در بحث فروش داگز نیز به آن توجه داشته باشید. به طور کلی قیمت رمزارزها متناسب با میزان عرضه و تقاضای آن‌ها در بازار تعیین می‌گردد و هرچه میزان فروش بیشتر باشد، قیمت سیر نزولی به خود خواهد گرفت که چنین امری مقطعی بوده و با رسیدن به کف قیمتی باید منتظر یک پامپ قیمتی قدرتمند باشیم.

قیمت فعلی ارز داگز هنگام نگارش این مطلب، 0.001295 دلار است و اگر کاربری 130 هزار واحد داگز داشته باشد، ارزش دلاری سرمایه وی چیزی در حدود 168.35 دلار معادل 9 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود؛ اما همان طور که گفته شد، براساس پیش‌بینی‌های قیمتی و انتظارات بازار به نظر می‌رسد که قیمت داگز  در روزهای آینده و تحت تاثیر اخبار مربوط به پاول دروف دستخوش تغییرات مثبت گردد.

چگونه ارز داگز خود را در ایران بفروشیم؟!

با توجه به مسئله تحریم‌ها، نحوه فروش رمزارزها در ایران یکی از موضوعات مهمی است که از همان روزهای اولیه شرکت در ایردراپ‌های تلگرامی ذهن کاربران ایرانی را به خود مشغول ساخته است. طبیعتاً قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF از یکسو و تحریم‌های مالی از سوی دیگر، مشکلات زیادی برای تریدرهای ایرانی در صرافی‌های خارجی ایجاد کرده که مسدود شدن حساب تریدرهای ایرانی در صرافی‌هایی مثل بایننس یکی از این موارد است. خوشبختانه در سال‌های اخیر این موضوع تا حد قابل قبولی با فعالیت‌های صرافی‌های معتبر ایرانی نظیر صرافی کیف پول من برطرف شده است و با کمک خدمات این صرافی به راحتی و بدون داشتن کوچک‌ترین دغدغه‌ای از بابت مسدود شدن حساب و دارایی‌های دیجیتالی خود می‌توانید در دنیای رمزارزها کاوش کرده و سودهای چشمگیری کسب کنید.

صرافی کیف پول من دارای سابقه چندین ساله در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال است و در تمامی این سال‌ها به دلیل تنوع بسیار زیاد ارزهای دیجیتالی پشتیبانی کرده، امنیت بالا، کارمزد حداقلی و نقدینگی بالا به اولین انتخاب تریدرهایی تبدیل شده که به دنبال رهایی از تحریم‌های بین‌المللی هستند و می‌خواهند خدماتی در سطح همان صرافی‌های خارجی در ایران دریافت کنند. لازم به ذکر است که صرافی کیف پول من اولین صرافی ایرانی بود که نات کوین را لیست کرد و در بحث داگز نیز دست برتر را در مقایسه با سایر صرافی‌های رقیب دارد.

این صرافی همواره به دنبال افزایش سطح آگاهی و مهارت تریدرهای ایرانی بوده و به همین دلیل جامع‌ترین بلاگ فارسی‌زبان موجود در حوزه رمزارزها و توکن‌های NFT را ایجاد کرده و در کنار آن به پوشش فوری اخبار دست اول دنیای رمزارزها می‌پردازد. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت صرافی کیف پول من یا دانلود اپلیکیشن موبایلی آن از خدمات این صرافی برای تبدیل داگزهای خود به تومان و انتقال مستقیم آن‌ها به حساب بانکی خود در ایران کمک بگیرید.

کیف پول

ارز داگز در حال حاضر روزهای اولیه لیست شدن خود را سپری می‌کند و به دلیل بالا بودن فشار فروش در یک روند قیمتی نزولی قرار گرفته است؛ اما تجربه نشان داده که این موضوع مقطعی بوده و باید منتظر صعود قیمتی آن باشیم و در این بازه زمانی است که می‌توان با فروش داگز در اوج قیمتی سود خوبی را به جیب زد. اگر به دنبال کسب دانش کافی در حوزه تحلیل رمزارزها، فروش داگز به تومان و انتقال آن با به حساب بانکی خود هستید، همین حالا به سراغ صرافی کیف پول من رفته و پس از ایجاد حساب کاربری در آن، خدمات مورد نیاز خود را از این صرافی معتبر دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات