در امتداد Mastermind شدن در پابجی موبایل آیا خرید UC از شما یک حرفه‌ای می‌سازد؟

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
سل گیم
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب به یک رویکرد اساسی برای تبدیل شدن به یک استراتژیست PUBG Mobile می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
تبلیغات

به شکل کلی زمانی که پلیری در یک بازی آنلاین بعد از گذر مدت طولانی از سپری کردن وقت بودجه و انرژی خود روی آن کم‌کم بر تمام اصول و مبانی و به اصطلاح عامیانه سوراخ سمبه های آن مسلط می‌گردد، به عنوان یک "Mastermind" در آن بازی شناخته می‌شود، درواقع این در بازی پابجی موبایل خلق شد و برای اولین بار نیز توسط تیم توسعه دهنده بازی بود که وارد خود بازی اصلی هم گشت و به عنوان یک Ranking عالی در این بازی منصوب شد. راه های زیادی برای در بر گرفتن‌ تمامیت قواعد بازی در اختصار کلی بازی وجود دارد ولی تمامیت آن در نهایت در چند عنصر حیاتی خلاصه می‌شود: مدارا کردن و وفق دادن خود با شرایط و موقعیت های مختلف و تخصیص بودجه برای لیگ گرفتن و متمایز شدن همانند خرید uc برای ارتقا مهارت ها و در نهایت انطباق شرایط برای بهتر شدن و همواره آموختن که این اصول اصلی تفکر استراتژیک برای پابجی موبایل دقیقاً به اندازه هر بازی رقابتی دیگری صدق می کنند. در ادامه به یک رویکرد اساسی تر برای تبدیل شدن به یک استراتژیست PUBG Mobile می‌پردازیم که بر روی زمینه های کلیدی و ماهیتی این بازی تمرکز دارد که با بررسی دقیق و سپری کردن مدت مشخصی در بازی با اجرای درست و به جای آنان به شما برتری زیادی نه تنها فقط در پابجی، بلکه در تمامی بازی های بتل‌رویال خواهند بخشید.

● به نقشه ها مسلط شده و متخصص تعیین مسیر و موقعیت شوید:

شناخت مسیرهای درست:

بهترین مسیرها را برای حرکت سریع روی نقشه، به خصوص در اوایل و اواسط بازی، به خاطر بسپارید چرا که که این دو برهه از بازی زمانی طلایی را در پیش‌روی شما برای برتری پیدا کردن نسبت به دیگر پلیر ها فراهم می‌آورد و به شما امکان را می دهد که از نقاط مهمی که ممکن است تردد پلیر ها در آنها زیاد باشد جلوگیری کنید و سریعترین راه را برای به دست اوردن سلاح و تجهیزات همراه با اسکواد خود در نقشه نشان کرده و هم‌زمان در انجا فرود بیایید، توجه داشته باشید اگر که می‌دانید که تردد پلیر ها در کدام منطقه از مپ مشخص شده کمتر است و در کدام نقطه بیشتر، سعی کنید در جایی مابین این دو جناح فرود آیید تا علاوه بر دریافت تجهیزات موفق شوید Kill Point نیز به دست آورید.

برتری پیدا کردن به Loot Spawns:

دانستن این که بهترین سلاح ها و تجهیزات در هر نقشه کجاها پیدا می‌شوند یا LootBox ها در کدام مناطق بیشتر فرود می‌آیند بعد از چند مچ در یک مپ کم‌کم الگویی ثابت به خود می‌گیرد که اگر با کمی دقت بخواهید برای Win گرفتن در بازی از سلاح‌های موثرتر بهره ببرید، می‌توانید با به خاطر سپردن مکان فرود لوت‌باکس ها رتری موثری در طول بازی کسب کنید هرچند که ممکن است هوش مصنوعی بازی گاها تنوع طلب باشد و در هر مچ مناطقی جدا را برای اسپاون باکس ها مشخص کند می توانید برنامه ریزی خود را برای فرود آمدن در مابین مناطق احتمالی به وقوع پیوستن این امر انجام دهید و موارد ضروری را در ابتدا اولویت بندی کنید و در صورت لزوم با خرید uc می‌توانید لوت‌باکس های سفارشی‌سازی شده برای خود تهیه کنید.

شناسایی موقعیت های استراتژیک:

نقاط مرتفع برای برانداز کردن محیط و همچنین کشیک دادن برای دیگر اعضای اسکواد، نقاطی که دارای محیط های باز و همچنین منابع هستند و همچنین مسیر های پر پیچ و خم کنار شهر ها و ایستگاه هارا به خاطر بسپارید و با نقشه قبلی و طرح ریزی اصولی برای خود برتری تاکتیکی به ارمغان بیاورید و با خرید uc و در نهایت تهیه اسکین های مناسب برای مخفی کاری در محیط در نتیجه اصول ambush و تله‌گذاری برای پلیر های دیگر را فرا گرفته و با بهترین ترفند ها اسکواد های حریف را در هم بشکنید.

● بازی با آگاهی کامل و واقف بودن به نکات کلیدی:

صدا، ماهیتی کلیدی:

صدا در پابجی از اهمیت فراوانی به سبب مشخص کردن اصول و وقایع در حال رخداد در طول بازی برخوردار است در نتیجه برای مسلط شدن به شرایط باید در ابتدا آگاه باشید تا صداهای ظریف قدم های دشمن، وسایل نقلیه، شلیک گلوله و حتی ریلود یا خشاب‌عوض کردن را تشخیص دهد چرا صدا سیستم هشدار اولیه شماست و تحت هر شرایطی باید انتظار این که شمارا به نقطه‌ای مشخص از تضمین عملکردی برساند را داشته باشید، مخصوصا با توجه به آپدیت های اخیر که می‌توانید صدای راه رفتن پلیرهارا از صدمتری هم تشخیص دهید و با چیدمان اصولی دفاع و حمله، حتی یک اسکواد کامل را نیز به تنهایی از بین ببرید.

سل گیم

اسکن بصری محیط:

فقط روی موانع و موقعیت های زمین تمرکز نکنید، به سقف ها، پنجره ها و سازه های اطراف ننیز توجه داشته باشید چرا که اگر تمام تمرکزتان تنها روی چند محیط بسته باشد امکان غافلگیر شدن از جاهای دیگر نیز وجود دارد و برای جلوگیری از این رکن ببشتر از این که به دنبال شکار باشید، خود را طعمه کنید و با ریسک کردن چند وجهی و قرار گرفتن در بهترین حالت ممکن است که می‌توانید این‌توهم را به پلیرهای اطراف خود منتقل کنید که بسیار شکارچی ماهری هستند و با یک جایگذاری مناسب به راحتی خیال ‌خام او را به او اثبات کنید، این ترفند به شما کمک می‌کند تا دشمنان را قبل از اینکه شما را شناسایی کنند، شناسایی کرده و از بین ببرید چرا که ممکن است بعضا پلیر های حریف با خرید uc و همچنین ایمن کردن خود در مقابل دیده و شنیده شدن بر شما برتری پیدا کنند .

● تسلط داشتن بر بازی اولیه:

لوت کردن موثر:

وقت خود را برای موارد بی فایده تلف نکنید، بر خلاف باور اشتباه بیشتر پلیر ها ابتدا یافتن ضد گلوله، هلمت و کیت های درمانی را در اولویت قرار دهید، سپس بر روی سلاح ها تمرکز کنید.

اجتناب از درگیری‌های غیرضروری: رویارویی های اولیه بازی اغلب خطرناک هستند. فقط زمانی درگیر شوید که مزیت قابل توجهی دارید یا درگیری اجتناب ناپذیر است.

● استراتژی در اواسط بازی:

کاوش استراتژیک:

کورکورانه تعقیب و کشتار نکنید. از حرکت منطقه برای موقعیت مناسب خود استفاده کنید و از گیر افتادن از موقعیت خفقان جلوگیری کنید چرا که امکان رو به رو شدن با چیتر ها نیز وجود دارد پس سنجیده پیشروی کنید.

وسایل نقلیه،ارزشمند‌تر از لوت‌باکس ها:

از وسیله نقلیه خود برای دیده بانی و شناسایی مکان های دشمن استفاده کنید. این اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه ریزی حرکت بعدی به شما می دهد همچنین اگر به دنبال استفاده حداکثری از این اقلام هستید حتما با خرید uc اسکینی نسبتا هماهنگ با محیط مپ بر روی وسیله خود اعمال کنید که می‌توانید به ساده‌ترین و ارزان‌ترین شیوه ممکن از فروشگاه تخصصی سل گیم برای اکانت پابجی خود چه در موبایل و چه در PC یوسی تهیه کنید.

استفاده عاقلانه از وسایل نقلیه:

وسایل نقلیه می توانند برای چرخش مفید باشند، اما محتاط باشید. آنها شما را به یک هدف بزرگ تبدیل می کنند و می توانند توجه ناخواسته را به خود جلب کنند.

● طرز فکر در اواخر بازی:

سل گیم

صبر، کلید است:

از ریسک های غیرضروری در زمانی که دایره زون بسیار کوچک است خودداری کنید. پوشش درست داشته باشید و مکانی درست‌تر را برای مخفی‌شدن انتخاب کنید ، منتظر لحظه مناسب باشید و در انجام ‌تک‌تک حرکات خود تعقل کنید.

شکارچی خونخوار:

به دنبال فرصت هایی برای نزدیک‌شدن، به دام انداختن یا مانور دادن بر انهدام دشمنان باقی مانده باشید و همچنین از ریسک های حساب شده برای تضمین برد خود در طول مچ اگر کل اسکواد خود را از دست داده اید نترسید.

آماده برای سازگاری:

بازی در برهه‌ای دیرهنگام از گذر مچ غیرقابل پیش بینی است. آماده باشید تا استراتژی خود را بر اساس پلیرهای باقی‌مانده، مکان زون و منابع موجود خود تنظیم کنید.

● نکات مهم حائز اهمیت:

بازی با دوستان:

بازی با یک تیم امکان برقراری ارتباط بهتر، استراتژی های هماهنگ و شانس بیشتری برای برنده شدن را فراهم می کند.

تسلیم نشدن:

هر بازی یک فرصت یادگیری و آزمون و خطای موثر است. اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل کنید و علت باخت های خود را بر حسب به اصطلاح Noob بودن خود نسنجید و روی بهبود مهارت های خود تمرکز کنید.

تمرین پرتکرار:

هر چه بیشتر بازی کنید و بیشتر در مپ ها کاوش کنید و از سلاح های متفاوت استفاده کنید، در درک مکانیک بازی و توسعه تفکر استراتژیک خود بهتر و برای دشمنان خود کشنده‌تر خواهید بود.

در پایان، در حالی که "Mastermind" شدن در پابجی ممکن است کمی اغراق به نظر برسد، اما تبدیل شدن به یک پلیر ماهر و استراتژیست پابجی موبایل قطعا قابل دستیابی است! با تسلط بر نقشه، بازی با آگاهی و تقویت مهارت استراتژی های خود، می توانید از حریفان خود پیشی بگیرید و به اوج برسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات