خرید اکانت قانونی FC25 از فروشگاه معتبر

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گیم استور
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب به بررسی بازی EA Sports FC25 و نحوه خرید اکانت قانونی آن می‌پردازیم.
تبلیغات

شاید شما هم یکی ازطرفداران بازی کردن یا اصطلاحا گیمر باشید و زمان زیادی را در طول روز صرف بازی کردن با دستگاه‌های مختلف کنید. گیمرهای حرفه‌ای و علاقمندان به حوزه بازی، معمولا از کنسول‌ها استفاده می‌کنند. در این میان پلی استیشن با ارائه کیفیت بالا و تنوع گسترده از بازی‌های مختلف، توانسته گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید و به محبوب‌ترین کنسول بازی تبدیل شود. برای یک گیمر هیج لذتی بالاتر از این نیست که دسترسی به تعداد بسیار زیادی بازی داشته باشد تا هر زمان، هرکدام را که دلش خواست امتحان کند. حتما موافق هستید که احساس رضایت برای یک گیمر، چیزی جز تجربه‌های رنگین از بازی‌های مختلف و چشیدن لذت بازی کردن بدون محدودیت نیست.

یکی از بازی‌هایی که به شدت میان گیمرها محبوب و مورد استفاده است، بازی EA Sports FC25 است که قبلا آن را با نام Fifa می‌شناختیم. این بازی که در ژانر ورزشی قرار می‌گیرد، به عنوان معروف‌ترین بازی ویدیویی فوتبال شناخته می‌شود و در سرتاسر دنیا کاربران بسیار زیادی دارد. در ادامه به بررسی این بازی و نحوه خرید اکانت قانونی آن می‌پردازیم.

انواع اشتراک اکانت FC25

برای داشتن بازی‌های FC25 شما دو راه پیش رو دارید: یا باید دیسک بازی را مستقیما بخرید یا نسبت به خرید اکانت قانونی FC25 اقدام کنید. هزینه خرید دیسک بازی به شدت بالاست و اگر بخواهید نسخه فیزیکی بازی را داشته باشید، باید مبلغ گزافی را بپردازید. گزینه بهتر خرید اکانت قانونی FC25 است که با هزینه‌هایی به مراتب کمتر از خرید دیسک در دسترس است. اکانت‌های FC25 در کنسول‌های سونی از جمله PS4 و PS5 در ظرفیت‌های مختلف در دسترس است.

اکانت ظرفیت 1

ارزان‌ترین نوع ظرفیت اشتراکی بازی FC25، اکانت ظرفیت 1 است. این ظرفیت خیلی تفاوتی با اکانت هکی ندارد و ممکن است با اتصال به اینترنت، قابلیت استفاده از بازی را از دست بدهید. اگر قصد آفلاین بازی کردن FC25 را دارید، این نوع اکانت مناسب شماست.

اکانت ظرفیت 2

این نوع از اکانت بازی FC25 را می‌توان بهترین گزینه برای بازی آنلاین به شمار برد. در این نوع از ظرفیت اکانت بازی، معمولا گارانتی برای قفل بازی هم ارائه می‌شود و امکان قفل شدن بازی بسیار کم است. همچنین امکان نصب دوباره بازی در کنسول دیگر یا همان کنسول هم وجود دارد.

اکانت ظرفیت 3

ظرفیت 3 فقط مختص به بازی آنلاین است! یعنی اگر شما دسترسی به اینترنت نداشته باشید، امکان استفاده از بازی در اکانت ظرفیت 3 را ندارید. گرچه نیازی به اینترنت سرعت بالا برای اتصال نیست و در این نوع از اکانت FC25 ، کمپانی سونی صرفا وضعیت لایسنس شما را بررسی می‌کند. همچنین باید بدانید در اکانت ظرفیت 3 فقط امکان بازی روی یک دستگاه وجود دارد و دو یوزر به صورت همزمان امکان استفاده از بازی FC25 را ندارند.

گیم استور

فروشگاه معتبر برای خرید اکانت FC25

مجموعه‌های مختلفی در ایران خدماتی برای خرید اکانت قانونی PS5 و خرید اکانت PS4 ارائه می‌کنند تا بتوانید هر کدام از اکانت‌های بازی FC25 را بخواهید در این پلتفرم‌ها تهیه کنید. معتبرترین گزینه برای خرید اکانت FC25، فروشگاه گیم استور است. گیم استور با ارائه بازی‌های گسترده و به روز به همراه خدمات پس از فروش خود، توانسته به بهترین گزینه برای خرید اکانت کنسول تبدیل شود. شما از همین حالا می‌توانید نسبت به خرید اکانت قانونی FC25 اقدام کنید و این بازی مهیج و پرطرفدار را در اختیار داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات